Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14389

Sai soetatud siis selline masin nagu e30 323, must kupee( Auto on ostetud kolme peale siinse foorumi kasutaja käest).

Algselt oli plaan osta ainult rallimiseks-sõidu harjutamiseks, ning midagi korda polnud plaanis teha. Kuna mootor vajas pisemat remonti(pihusti ei toiminud) sai see välja vahetatud, mootor hakkas käima nii nagu peab ja meel oli hea.. Kuid meie õnnetuseks tuli koheselt ka kolin samasse silindrisse(sõita masinaga ei saanudki). Kuna nüüd tuleb nagunii mootor lahti kiskuda otsustasime veidi asja ka korda teha. Sisu on juppideks võetud, ning rooste on tagumise otsa ära närinud. Keevitamist ja muud tööd on ikka väga palju sellega.

Masina eesmärki ei oskagi veel täpselt õelda, kuid mootor on küll plaanis korralikuks teha(niipalju kui see 2.3l mootor välja annab lihtsate vahenditega, võib isegi juhtuda, et alumine ots saab olema 327E oma, vängem pensupump ja kaetud kolle) Masin saab olema võimalikult kerge ja miskit üleliigset sinna ei tule. Üle eelmine omanik olla teinud mootorile kapremondi ja asja veidi ka järgi aidanud. Täpseid andmeid ja tehtud tööd ei tea. Kuid väidetavalt on surveaste 12 peale aetud(9 on siis tehase mootoril)

Veermiku ja käima osa kohta ei oska veel miskit õelda, kuid arvata on, et ega seal miskit kiita pole.

Eks vaikselt hoian ka teemat aktiivsena ja panen infot tehtud tööst.

Panen ka mõned pildid.

Juhi iste läheb vahetusse veidi vängema vastu.

DSC05263.JPG

DSC05273.JPG

DSC05274.JPG

DSC05280.JPG

DSC05289.JPG

DSC05282.JPG

Kõige hullem rooste:

DSC05292.JPG

  • Vastuseid 310
  • Vaatamisi 44,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_10791

Auto sai täna omale kaua oodatud uue armatuuri, soojenduse mootori ja õhulugeja. Viimasest polnud küll suurt kasu esmapilgul.

Eelmine armatuur oli kahe praoga. Soojenduse mootor oli miski muu masina oma ja poole pisemate labadega(lisaks puudulik kaas ja korpus vigane). Õhulugeja vahetusega lootsime pöörete kõikumisest lahti saada, aga ei midagi kahjuks vist.

Lähipäevil saab tööd lõpule viidud ja siis paar pilt ka.

  • Autor
comment_10761
JA iga jumala kord on sellest räägitud , et jätke see õhulugeja ükskord rahule :!:

Ka selle kruttimine +/- ilma abivahenditeta .

Puuri ajule paar aukku , siis saab rohkem õhku :wink:

Mõistlik post. Et pohh, kui vedru pealekeeramine käimist parandas, ei tohi ikka keerata, sest keegi ütles nii?

Hetkel peale läinud õhulugeja on 100% kindlalt näppimatta. Nii, et ma ei sa üldse aru mis probleem on :arrow:

Vana oli juba ennem minule tulemist lahti ja ilmselt näpitud.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_10449

Vahepeal autoga päris palju talve nauditud. Tehnika kipub viimasel ajal ainult alt vedama.

Uus armatuur sees, kuid soojuse kraani tross oli pooleks. Esimene rattalaager tuli uus panna. Parem rooliots läks kõveraks ja otsa keere tuli maha :arrow:

Täiesti kohutav kui kehvasti see masin lumes liigub(ok, rehvid pole ka just uued). 15cm lund ja kohalt enam minema ei saa naljalt :D Aga selle eest on autoga sõit korralik treening kätele ja refleksidele :D

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_10316

Rullikas jälle puhkusel. Mootor sai vist kuuma :cry:

Radikas lõppes jälle ära. Panin küll vett juurde ja sõitsin väga vaikselt koju. Näitaja järgi ei läinud nagu palju üle poole(eelviimase kriipsuni läks korraks), kuid koju jõudes käis üsna pahasti.

Kahju nüüd küll kui see mootor uuesti õhtale läks. Võibolla sai ainult tihend otsas samas.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_9839

Lappisin eile radika jälle ära ja panin jutusvedeliku sisse. Auto oli seisnud täpselt kuu aega. Aku on 2002a, ning vahepeal laadinud pole. Võtit keerates käivitus mootor koheselt(ei ole isegi liialdus, kui ütlen, et mootor käivitus poolest pöördest). Üllataval kombel on kummaline heli kadnud ja peale tunnikest sõitu tundub, et mootor endiselt väga heas korras. :P:lol::lol:

Nüüd tuleb aga originaal radikas külge pookida, sest praegune vene toodang ei kesta :lol:

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_9424

Juba ostes oli teada, et auto karbid pole asjalikud, ning kohati oli asi kka väga hull. Viimase kuuga läks asi aga nii hulluks, et mõlemasse karpi tekkis kohati ligi 2cm laiune pragu, mis hakkas alt äärest ja läks salongi välja :P

Põhjus miks sellised praod olid tekkinud on selles, et eelmine omanik oli uued karbid kinni keevitates keevitus kohad silunud pahtliga, ilma sinna midagi muud panematta. Loomulikult oli roostel seal pahtli all hea mõllata, ning keevitusest oli alles ainult õhk. Üllataval kombel olid karbid heas seisus, ning paar päeva keevitus ja plekkitööd tegi imet. Karbid nagu uued :lol: Vahepeal oli juba mõte, see kere metsa visat, aga nüüd päris heaks saanud, võrreldes sellega mis alguses oli.

Kellelgi miskit head nädet/kogemust/mõtet pole, kuidas esiosa(pamprist allapoole) heaks ja kenaks teha, samas peaks tugev olema!

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_8485
Ega auto vahepeal keilas ei seisnud , täpsemalt vasara tänaval?kui ja siis minu rulla paar maja edasi:D

Sõber suutis oma e36 ära lõhkuda, ning praegu on masin laenatus sõbrale, ehk siis keilas jah. Viimaseid päevi veel elus sellises konditsioonis. Kellelgi 2.3l mootori vastu huvi, siis praegus saaks proovida keilas.

  • Autor
comment_8408
Oot teil on see 2.3 mootor müügis v? Oleks asjavastu huvi!

No ma ei tea veel, kas müüme mootori maha, või läheb kuskile kere peale. Odavalt ei taha nagunii ära anda, kuna hoolega tehtud mootor mis kruttis väga hästi edasi 8)

  • Autor
comment_8383

Kuna vängem mootor tekitab ka kerele suuremaid väändeid, siis otsustasime salongi põhja veidi uuristada. Tulemus oli üsna karm, kuid õnneks on poolraamid korralikud ja keevitusaparaat sõber.

Mõned pildid ja kirjeldus:

Masinasse lähevad nüüd poolkorvistmed, 4-ja punkti vöödega. Istmed vajavad nokitsemist, kuid preaguseks on juhi oma juba ilus ja terve. Üllatavalt mugavad on.

_X135233.JPG

Mootor:

DSC06193.JPG

Eba-oluline, kuid siiski tähtis pilt

:D

_X135240.JPG

Valmis käpad E30-e jaoks

_X135241.JPG

_X135247.JPG

Sisu, veel ennem lahti kiskumist

_X135249.JPG

Ning peale lahti kiskumist

Ime pole, et matid märjaks läksid:

_X135257.JPG

_X135276.JPG

Eemaldatud tükid:

_X135287.JPG

_X135293.JPG

Kui sisu põhi tugev, viskan ka tehtud tööst paar pilti.

Väike mõte on ka rool alla poole lasta ja lähemale tuua.

  • Autor
comment_8327

Vaata vaata jah :D

Vaata esimesi pilte, kui ront masin veel siis oli :lol:

Aga jah, masin oli algselt ju emexi kaup, ning igast otsast vigane ja roostes(vigasest mootorist, poolikust sisust ja haprast diffrist ei hakka parem rääkimagi). Keevitust, plekki, tsinki ja värvi/pahtlit sinna kerese juba meeletult läinud.

Küll vaikselt korralikuks saab! 8)

  • Autor
comment_8300

Auto põhi ikka väga hull. 4h puhastamist ja keevitamist ja "voltimist", ning alles 1/4 põhjast on korras :?

Täitas huvitab juba, kas auto muutub jäigemaks ka peale seda, kui keevitatud saab :D

Eile sain lõpuks kätte manuaal kasti, siduri, siduri korvi , ning hooratta.

Aju, ning sisselaske kollektori müüad on ainult kuskile ära kadunud, ning ei taha asju saata :lol:

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.