Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14389

Sai soetatud siis selline masin nagu e30 323, must kupee( Auto on ostetud kolme peale siinse foorumi kasutaja käest).

Algselt oli plaan osta ainult rallimiseks-sõidu harjutamiseks, ning midagi korda polnud plaanis teha. Kuna mootor vajas pisemat remonti(pihusti ei toiminud) sai see välja vahetatud, mootor hakkas käima nii nagu peab ja meel oli hea.. Kuid meie õnnetuseks tuli koheselt ka kolin samasse silindrisse(sõita masinaga ei saanudki). Kuna nüüd tuleb nagunii mootor lahti kiskuda otsustasime veidi asja ka korda teha. Sisu on juppideks võetud, ning rooste on tagumise otsa ära närinud. Keevitamist ja muud tööd on ikka väga palju sellega.

Masina eesmärki ei oskagi veel täpselt õelda, kuid mootor on küll plaanis korralikuks teha(niipalju kui see 2.3l mootor välja annab lihtsate vahenditega, võib isegi juhtuda, et alumine ots saab olema 327E oma, vängem pensupump ja kaetud kolle) Masin saab olema võimalikult kerge ja miskit üleliigset sinna ei tule. Üle eelmine omanik olla teinud mootorile kapremondi ja asja veidi ka järgi aidanud. Täpseid andmeid ja tehtud tööd ei tea. Kuid väidetavalt on surveaste 12 peale aetud(9 on siis tehase mootoril)

Veermiku ja käima osa kohta ei oska veel miskit õelda, kuid arvata on, et ega seal miskit kiita pole.

Eks vaikselt hoian ka teemat aktiivsena ja panen infot tehtud tööst.

Panen ka mõned pildid.

Juhi iste läheb vahetusse veidi vängema vastu.

DSC05263.JPG

DSC05273.JPG

DSC05274.JPG

DSC05280.JPG

DSC05289.JPG

DSC05282.JPG

Kõige hullem rooste:

DSC05292.JPG

  • Vastuseid 310
  • Vaatamisi 44,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_7898

Ei oska veel õelda. Vaja päris palju ette valmistada, ning siis veel kardaan ja korralik differ leida. Selle kuu sees vast saab käima, kui miski pahasti ei lähe. Praegu mõned pisidetailid puudu(mõned tihendud, hooratta poldid ja ilmselt veel midagi) Aga põnev on küll jah 8)

Täna sai pikk päev tehtud. Mootor vahelt ära. Talv on autot räsinud päris palju. Paljud kohad kõverad. Poolraami otsad keevitasin üle, kuna eelmine mees oli seal miskit s**t*mist teinud. Akule sai pool uut alust. Peale pikka väänamist ja peksmist said asjad üsna sirgeks ka lõpuks. Enamus roostet on eemaldatud, ning mõned lapid peal hulludes kohtades. Enamus ka tsingitud ja parim koht värvitud. Pärast panen paar pilti ka.

Plaan on teha kapotialt kõik korda, ja ära /tsinkida/värvida/pigitada vajadusel, ning alles siis mootor vahele. :D

  • Autor
comment_7878

Mõned pildid:

Üsna kõver igast otsast:

DSC06329.JPG

Aku aluse tagant ilmselt jooksiski vesi salongi(Kapotti polnud peal), tagumine osa oli ikka korralikult läbi ussitanud! Nagu sellel autol ikka, oli ainus parandus PALJU SILICONI!

DSC06331.JPG

Keevitus oli jälle vale asjaga kaetud. Sedasi oli mõlemalt poolt

DSC06335.JPG

Enamvähem sirgeks aetud

DSC06340.JPG

DSC06343.JPG

"Uus" aku alus, loodetavasti aku ikka mahub kapotialla

:D

DSC06348.JPG

Enamus asju lapitud

DSC06350.JPG

Keevituskohad ei paista enam läbi. Lasin suure vooluga laiad joad "peale", peaks vähe tugevam olema!

DSC06356.JPG

DSC06358.JPG

Tulemus peaks siis kõikjalt olema selline

DSC06365.JPG

DSC06368.JPG

  • Autor
comment_7862

Tänasega sai kogu esiosa keevitatud. Enam ei paista sealt läbi, kust ei tohiks, ning kõik detailid on omavahel ühendatud :D Puhastamise käigus avastasin veel paar head parandatud kohta kus oli rooste/suur auk parandatud miski mõgaga. :(

Kõik lahti olev värv sai ära nühitud, ning kapotialune puhastatud. Värvida veel ei jõudnud, kuna tsink peab veel kuivama paljudes kohtades.

Vasaku tiiva alt avastasin kena mõra, mis viis otse salongi, ka see sai ära parandatud.

comment_7777

No minu omal kui 2.5 oli sai nii kuiva kui teiste ilmadega painutatud kui kokku keevitatud oli ja nüüd 3.5 kh õnneks veel vastu pidand väike hääl tuli alguses aga kui kokku keevitada siis nata sõita ja õli vahetada ,et keevitustükid välja tuleks. Kindel see ,et varsti minek aga õnneks tavalisi difreid ees ootamas aga teena sama ,et keevitan kokku-kui riiul tühjaks hakkab saama tuleb lsd otsida.loodan siis,et peavad ka sinul liikuvad osad vastu ja plju jaksu ehitamisel-SEE ON SEDA VÄÄRT :D

  • Autor
comment_7744

devil86: tänud..tänud :D

Eile sai pikem õhtu tehtud. Õnnestus lõuks ka teine väljalaske kolle külge panne. Nimelt oli üks poltidest põhja kinni keeratud, ning tikkpoldi otsa keevitatud mutriga õnnestus polt juurika pealt pooleks keerata. Puurisin, poldi seest tühjaks, kuid ei saanud ka sellest abi(poldi väljakeeramis riistapuu ei aidanud), lõpuks puurisin 7mm puuriga poldi seest olemattuks, ning asusin uut keeret keerama, kuid siis õnnetus keermepuur põhja pooleks keerata :oops: MItu head päeva sai selle väljanokkimisega tegeleda, ning eile lõpuks õnnetus. Üks polt siis nüüd 10mm. Usun, et sai piisavalt hea.

Plokikaane tihendi saime kätte, ning kaan ka peal, ning pingutatud(järelpingutus peale mootori pealetõstmist)

Vana summuti sai eemaldatud, mõned üleliigsed augud kummiläbiviikudega tihendatud ja veel nipet-näpet.

Lõpuks sai ka mootori ruum täiesti valmis. :(

Mõned pildid siis ka: KOrralagedust ärge vaadake!

_X295338.JPG

_X295340.JPG

_X295356.JPG

_X295350.JPG

Järgmine kord tahaks mootori peale pista, kuna midagi enam ei takista. Kahjuks ilma kastita, aga selle peaks ka all külge saama kenasti. Hooratta polte pole ikka kätte saanud.

comment_7740

Millalgi satun ehk läbi tulema isegi :)

Ega natuke aega on aerosool tore aga lihtsalt tõmbab väga kiiresti rooste välja, olen enda autot kunagi korduvalt parandanud aerosooliga. Lõpuks lasin kambris ära värvida, sest enne kestis healjuhul 3-4 kuud.

Mu vend on automaaler ja ta ütles et kui kompressor olemas, siis mõtekam osta mingi odav püstol kasvõi, saab tunduvalt mõistlikuma tulemuse(sul oli minumäletamist mööda seal garages päris tihke teine :D) ja lõpuks läheb ikka vähem raha.

  • Autor
comment_7739

Mootoriruumis pole väga suurt roostekindlust vaja, aga jah, aerosooliga tegin(kuigi nii kompressor kui ka püstol olemas, aga laiskus ja mugavus).

Tsink on all, mis peaks päris palju roostekindlusele kaasa aitama.

Kere kunagi üle vaja värvida, siis püstoliga :D

  • Autor
comment_7719

Mootor peal 8)

Kuidagi ülbem on see mootor välimuselt:

DSC06408.JPG

DSC06427.JPG

DSC06423.JPG

DSC06417.JPG

Ruumiga roolilati ja karteri vahel ei priiska. Võib isegi tekkida olukord, et peab midagi muutma:

DSC06410.JPG

DSC06413.JPG

Kapoti kinniminemises ma veidi kahtlen, samas allapoole pole võimalik viia. Käpad tehtud ilmselt võimuta latiga masinale või lihtsalt midagi metsas. Rooli "kardaan" käib vastu käppa, ning roolilati ja karteri vahel liiga väike vahe. Samas see võib paraneda, kui kast otsas(pole mootori nurgas kindel)

Homme saab juhtmestiku paika seada! Väga Põnevaks kisub :twisted:

  • Autor
comment_7716

Mootor koos juba. Need pildil olevad jutid on jah ilmelikud. Samas ise näppides ei pannud küll midagi märkimisväärset tähele. Sooni seal kindlasti polnud. Silindri seinad olid igas asendis head!

Välk kuidagi moonutanud? :roll:

comment_7714

lihtslt tunduvad sellised imelikud triibud :? need mis ülalt alla jooksevad.lihtsalt küsin, kuna endal just sama mootori ladumine käsil :) mul tundusid enam vähem samasuguse jutid sees olevat ühel silindril, aga nüüd juba 3 plokki garaasi all :D

  • Autor
comment_7713
lihtslt tunduvad sellised imelikud triibud :? need mis ülalt alla jooksevad.lihtsalt küsin, kuna endal just sama mootori ladumine käsil :) mul tundusid enam vähem samasuguse jutid sees olevat ühel silindril, aga nüüd juba 3 plokki garaasi all :D

Selge :( Oskan sulle ainult edu soovida. MIlle peale läheb?

Aga jah, tuntavaid kriime seal tõesti polnud.

  • Autor
comment_7683

Täna sai veits elektrisüsteemi lahatud. Enamus andureid oldi otsast ära lõigatud, ning siis kuidagimoodi tagasi topitud. Kõik ühendused oli lihtsalt kokku keeratud juhtmed. Mõni juhe oli seest juba nii must, et puhastamise asemel vahetasin välja. Olles ise elktriala inimene, oli neid tehtud ühendusi lausa valus vaadata :D Kõik ühenused jootsin kenasti kinni ja termorüüsidega põhi isolatsioon, plus hiljem veel lisa rüüs peale. Nüüd vaja veel kere küljes olev suur kandiline pistik ümmarguse vastu vahetada, ning siis peaks kõik sobima. :(

Põhimõtteliselt võik varsti poroovida käivitada, kuid mida ikka pole on hooratta poldid :cry:

  • Autor
comment_7606

Auto juhtmestus nüüd täitsa valmis. Ka kere küljes on uus pistik:

DSC06436.JPG

DSC06442.JPG

Autol tuli mootor uuestii maha kiskuda, kasti niisama otsa ei saanud(tegin ka üksinda). Aga vast ongi koos kastiga lihtsam kokkuvõttes. Homme saab hooratta poldid lõpuks kätte, ning mootori koos kastiga peale.

Ladusin mootorit veits kokku. Palju juppe ilmselt puudu, ning nii mõnegi detaili kohta ei suuda veel tuvastada. :D

DSC06474.JPG

DSC06465.JPG

Käppade tegija on oma tööd korralikult teinud, kuid poltidega on haigelt koonerdanud. Umbes 4-5mm oli ainult keerme sees. Panin vähemalt 2x pikemad poldid asemele.

DSC06477.JPG

Hästi läheb siis võib juhtuda, et saab isegi starterit anda! 8)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.