Trikipoiss Postitatud 24. juuli 2012 Jaga Postitatud 24. juuli 2012 Mis juhtub kui selline kooslus tekitada? Kas tuleb rohkem võimsust või väänet juurde, või ei juhtu midagi erilist? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3504-k-27i-mootorile-25i-plokikaas/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 24. juuli 2012 Jaga Postitatud 24. juuli 2012 ikka võimsust ja väänet juurde, paljud seda ka teinud, netist peaks infot lihtsalt leidma Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3504-k-27i-mootorile-25i-plokikaas/#findComment-46843 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Trikipoiss Postitatud 24. juuli 2012 Autor Jaga Postitatud 24. juuli 2012 Numbritest keegi ei oska rääkida? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3504-k-27i-mootorile-25i-plokikaas/#findComment-46848 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 24. juuli 2012 Jaga Postitatud 24. juuli 2012 (muudetud) Ainult plokikaanest ei piisa tegelikult, vaja läheb lisaks ka kogu sisu mis seal on, lisaks veel pihusteid, õhulugejat, aju jne.. Originaalosadega 135kw 260nm maksimaalselt, käib 6700 pööret välja. Muidu väga ökonoomne on selline kooslus arvestades võimsust. Ise sõidan ka sellega ja kütusekulu on 3.45 diffriga alla 9 koguaeg. Mõõtes tankla/odomeetri järgi. Viimane paak oli 8,6l/100km peale. Päris alla 8 pole kordagi veel tulnud. Muudetud 24. juuli 2012, muutis oo7 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3504-k-27i-mootorile-25i-plokikaas/#findComment-46853 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matu665 Postitatud 24. juuli 2012 Jaga Postitatud 24. juuli 2012 Linnas? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3504-k-27i-mootorile-25i-plokikaas/#findComment-46856 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 24. juuli 2012 Jaga Postitatud 24. juuli 2012 Kas 2,7i mootoril mitte polegi originaalis "885" kaas peal? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3504-k-27i-mootorile-25i-plokikaas/#findComment-46862 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Trikipoiss Postitatud 24. juuli 2012 Autor Jaga Postitatud 24. juuli 2012 Ainult plokikaanest ei piisa tegelikult, vaja läheb lisaks ka kogu sisu mis seal on, lisaks veel pihusteid, õhulugejat, aju jne.. Originaalosadega 135kw 260nm maksimaalselt, käib 6700 pööret välja. Muidu väga ökonoomne on selline kooslus arvestades võimsust. Ise sõidan ka sellega ja kütusekulu on 3.45 diffriga alla 9 koguaeg. Mõõtes tankla/odomeetri järgi. Viimane paak oli 8,6l/100km peale. Päris alla 8 pole kordagi veel tulnud. Lisaks mille sisu? 2.5? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3504-k-27i-mootorile-25i-plokikaas/#findComment-46863 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 27. juuli 2012 Jaga Postitatud 27. juuli 2012 (muudetud) 885 kaas on peal ainult väga hilistel nn SuperEta mootoritel, neid minuteada euroopas ei tehtudki. 1988 aastal vist USA-s paigaldati neid veel. Sisu all mõtlesin nukkvõlli jms mis on kaane sees. Lisaks on eta sisselase peenem (k.a gaasiklapp). Tuleks paigaldada ka see m20b25 oma + summuti. Etal on imelik nukkvõll, mis tagab maksimaalse võimsuse umbes 4500-l pöördel. Sellel põhjusel on ka see SuperEta ainult 95kw mootoriga. Kütusekulu on keskmine. Olen arvutanud, et sõidan 25% linnas + väikesed Keila vahel otsad. Mõõdan seda pidevalt, lastes tanklas uuesti paagi täis. Rekord on 8,2 ja suurim 11,4. (põhjuseks talvel garages seistes tehtud mootorisoendamised, tänu millele kilometraasi ei tekkinud). Muidu alati ikka alla 9. Muidu täpselt sama effekti saab ka, kui paigaldada eta väntvõll, kepsud ja kolvid m20b25 mootorisse (ainult siis tuleb mootor lahti võtta, selles häda). Plokil on silindri läbimõõt sama Muudetud 27. juuli 2012, muutis oo7 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3504-k-27i-mootorile-25i-plokikaas/#findComment-46958 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 27. juuli 2012 Jaga Postitatud 27. juuli 2012 Paneks siis kõigepealt teemale õige nime, et 2,5e-le 2,5i kaas. Pmst siis strokeri ehitus. Sellest oli siin foorumis muidu pikk teema olemas ka juba, aga vist kuhugi kadunud. Loogiline, et kui kasutad 2,5 kaant, paned ka kollektorid ja juhtimise 2,5 omad. Tegelikult on aga asi nii, et mootorit lihtsalt kokku lapates peaks kaanel 1mm maha freesima, et sama surveastet saada ning et hammasrihm õigesti jookseks. Ei tea muidugi, palju see 1mm muudab, aga saab kasutada regullitavat nukaratast, mis annab veel boonust. See siis selle kohta, kui 2,5 kasutada eta väntvõlli. Ülejäänud sellest mootorist suht kasutu. Kepsud liiga lühikesed ja kolvid liiga rasked, et neid efektiivselt ära kasutada. Üks variant on 2,5 mootoris kasutada M52B28 väntvõlli, mille korral on kõik ilma freesimata õige. Ainuke asi, et otsahammasratas tuleb ära vahetada, kuna M52 kasutab ju ketti. Niisama kaane vahetus üldiselt suht mõttetu aretus eta mootori puhul, saad senise 90kW asemel 95kW (kilovatid eeldusel et mootorid on tehaseuued). Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3504-k-27i-mootorile-25i-plokikaas/#findComment-46960 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 27. juuli 2012 Jaga Postitatud 27. juuli 2012 (muudetud) Hammasrihm jookseb väga hästi pole vaja midagi aretada. Surveaste tõuseb 8,8 pealt 9,4 peale. 2.8 vända puhul on selle otsa vaja modifitseerida, kasutada tuleb 2 liitrise kepse Muudetud 27. juuli 2012, muutis oo7 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3504-k-27i-mootorile-25i-plokikaas/#findComment-46963 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse