Hüppa postitusse
Postitatud

Tere !

Soov on valmis meisterdada paar assja. Hetkel käib materjali hindade uurimine. Kuid asjadeks mida siin siis sooviksin teha ja tahaks teada paljudel oleks asjade vastu huvi. Kui saan enamvähem koguse, et kes soovib siis saan ka enamvähem materjali kogused kokku ja tellimused sisse anda.

Kuid kui olen arvutused teinud siis soovin telliatega ka nimodi teha, et pool raha ette, et ei oleks hiljem nii, et näen vaeva ja panen oma rahad hakkama ja siis ostjad kadunud.

Asjad mis siis plaanis toota.1) Camber plaadid siis kogu kupatus kus sees on kõik vajalik olemas, siis laager, seib, puks mutrid poldid jne. Camber plaadid ei tule nii ulmelised lihtsustasin assja natuke 2) Velgedele flantsid alumiiniumist igale ühele siis vastavalt paksusega ja velje keskava mõõtudega jne.

3) Siis piduri suportite flantsid, et saaks paigaldada suuremad pidurid.

Asjad siis toodan freesimise, treimise ja laserlõikuse teel. Ning poldid mutrid ja laagrid on standartsed osad.

559539_3644102260554_1214296758_3638307_802282148_n.jpg536229_3644225503635_1214296758_3638334_1897674027_n.jpg403943_3604502590587_1214296758_3619382_260238295_n.jpg403943_3604502670589_1214296758_3619383_27239580_n.jpg403943_3604502830593_1214296758_3619384_534909295_n.jpg

Muudetud , muutis Greger

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Nagu näha saab neid panna ainult coilile. Minu oma saab panna mõlemale ning minu omal on laager seest vahetatav ning pole transpordi kulu. Ning need pool kaares kinnituskohad lasta lõigata pole ka probleem. Teen täna kohe 1 minutiga väikse muudatuse ja saab neid ka samamoodi liigutad.

Algne pilt mis on, on nii sama hetkel. See detail on oma kere poolets muutunud. Ja hind on sama. Ning arvestades seda,et ma teen ainult 4 eksemplari kus materjal pole ostetud hulgi ja firmale ning tegu pole mass tootmisega seega paistab see igati hea hind olema tulevat. Ning tuleks just panustada eestimaisesse tootmisesse ja seda suurendada :D

Muudetud , muutis Greger

Ma usun, et see pool kaares ava ei ole pooltki nii kasulik kui piklikud avad, nii nagu siin pildil, enne eix ilmselt pidas sama silmas, et kas nii ei saa.

susp_e46_M3_race_camber_plates_2001-2006_M3_racing_TSU4680651_1.jpg

  • Autor

Selliste hinnad on ka vähe teised ning tootmine ka palju keerukam. ning siin on ka kalde nurga muutmise suund ette ja taha poole. Mitte paremale ja vasakule. Kuid eks ta annab ka külgedele miskit.

Antud mis siis eelneval pildil on on jah selleks, et saaks parema keeramis nurga ja nende tootmine on vähe keerukam ja nõuab paksemat materjal jne. Nende tegemiseks on vaja natuke teist süsteemi ja peab nata massiivsemad tegema.

Muudetud , muutis Greger

Kuidas see võimalik on, et otse lõhe on keerulisem ja kallim teha kui ümarat? Kõik muu jääb samaks lihtsalt sirged lõhed vaja teha. Ma ei saagi aru, mida selle ovaalse variandi regullid, keerulisem on ju reguleerida. Selle minu pakutud variandiga regullid mõlemat asja eraldi, aga selle ovaaliga peab mõlemaid regulle korraga timmima... See passenger side peaks tähendama ikka seda, et see tükk ise käib sinnapoole, mitte et selle suunas peab selle panema , mina vähemalt saan nagu nii aru.

$(KGrHqR,!iIE9Y5dlhfBBPfFKcE)M!~~60_12.JPG

  • Autor

see passemger said on tingitud sellest. et need kinnitus poldid mis püstakust läbi lähevad. sellel on ka kindel suun. Sa ei saa seda keerata lampi suunas kuna aukude vahed on erinevad. 2 tki on mootoripoolsed üsteisega võrtselt ja 1 on siis ratta pool üksikuna ja nendest tekib teravnurkne kolmurk mida sa saad ainult ühes suunas kinnitada. Neid ei saa valseti paigaldada kuna vahed ei võimalda seda.

  • Autor

Saan kunagi hiljem toota need teised plaadid ka kuna nende tegemiseks pean natuke seda materjali assja uurima ja nagunäha on need plaadid palju masiivsemad. Seega saab neid ksutada hiljem minu valmistatud detailidel vahetades ainult see ülemine kõige pealemine plaat. Selle hind võib hiljm jääda sinna 10 € kanti paari eest.

Asjast oled veidi valesti aru saanud vist.

Midagi muud muuta ei ole vaja, vaid ei ole vaja neid kaare kujulisi avasi, vaid sirgeid avasi mis paiknevad nii

naide.jpg

  • Autor

nii siis kerdest pildi materjali. asajd on mõõdus aga vaja veel viimistleda ja karedad ääred viiliga puhtaks lükata ja poleerida siis. Plaadi osad on laserist valmis aga pole veel minuni jõudnud. need siis tahavad ka poleetri arvtavasti saada :D kõik on toodetud AISI 304 st ja on roostevabad. Kerede pinnad on treimata kuna ei ole liikumas eestis vastavas mõõdus materjali ning treimine oleks kere paksust mõjutanud ja muu mõõduga materjali poleks seina paksusest välja tulnud :D. Nagu ikka siin eestis ei ole mitte midagi saada.

http://nagi.ee/photos/GregerG/sets/345189/

Hommikust!

Kas Sinu kaudu 23mm flantse ka saaks? Oleks tarvis siis selliseid, milles 8 auku. 4 selleks, et flants rummu külge saaks (süvenditega, kuhu poldipea mahuks) ja 4 keermestatud auku ratta kinnitamiseks flantsile. Keskava 57mm, välimine diameeter 135mm. E21-l ei mahu veljed alla ette, käivad vastu rooliotsi.

Kui ei saa selliseid, siis sobivad lihtsalt 23mm paksud ka, paneb pikema poldiga.

P.S.

Tee oma postkasti uute kirjade jaoks ruumi ka vahel :)

Muudetud , muutis sillufromIV

  • 4 nädalat hiljem...

Teemal on veel pealkiri muutmata, hetkel ei saa pealkirja järgi aru, mida pakud. Ning kas üldse pakud või tegu on arutlusteemaga :)

  • Autor

Nii siis hetkel 2 proovi värvimisega tehtud detaili. Teised tulevad vähe paremad kuna need tulevad mulle. Ja pole keevitus pritsmeid ära puhastanud. Aga Sellise siis nad on. Homme õhtuks on kõik värvitud ja vaja laagrid sisse pressida ning valmis nad ongi. Läks nendega küll nüüd veits aega aga järgmine koord teen asajd vähe planeeritumalt.

http://nagi.ee/photos/GregerG/sets/345189/

Muudetud , muutis Greger

  • 11 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus