Probleem: Sõidu aegu hakkas jonkutama, käivitus ilusti aga kiirendus ja maante sõidul kakkus suvalisel ajal. Kiire süüte süsteemi kontroll ja ca 5 km sõitu ja suri sõidu ajal ära.
Peale seda ei käivitu üldse.
Küünlad Märjad, süüde on aga segu rikas.
Uued jubinad:
Küünlad,
rootor,
jagaja kaas,
küünla juhtmed,
valge temp andur.
Kontrollitud:
Kütuse rõhk 3,1 bar-i ca 20 tunniga vajub 1,6 bar-i peale.
Süütepooli madalpinge mähis 0,85 oomi ja kõrgepinge mähis 8k oomi natuke ja peale.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Mootor: M10B18 75kw 1985 ilma EVAP
Probleem: Sõidu aegu hakkas jonkutama, käivitus ilusti aga kiirendus ja maante sõidul kakkus suvalisel ajal. Kiire süüte süsteemi kontroll ja ca 5 km sõitu ja suri sõidu ajal ära.
Peale seda ei käivitu üldse.
Küünlad Märjad, süüde on aga segu rikas.
Uued jubinad:
Küünlad,
rootor,
jagaja kaas,
küünla juhtmed,
valge temp andur.
Kontrollitud:
Kütuse rõhk 3,1 bar-i ca 20 tunniga vajub 1,6 bar-i peale.
Süütepooli madalpinge mähis 0,85 oomi ja kõrgepinge mähis 8k oomi natuke ja peale.
Jagaja signaali mähis (induktsioon andur) 1,1k oomi
Temp andur valge ca15 kraadi juures 3,4k oomi
enne õhufiltrit temp andur 2, midagi kilo oomi
õhulugejas olev temp andur 85 oomi ( kahtlane number )
pingestatud õhulugeja näit 9 voldi pealt 0,83 V kuni 5,58V ilma kõikumiseta ( takistus kõigub )
Signaal jagajast Telefunkenini 1V AC, Suurde pistikusse tuleb vool peale.
Segusiibri asendi andur ok
Külmkäivitus pihusti ei kuse ja pihustab ilusti.
Pihusti takistus vähemalt kahel 16 oomi
Jagaja induksioon anduri kontaktide vahe ca 0,35 mm.
Ülevaatusel olid heitgaasid normis.
Lambda sõitnud alla 6k km.
Tiivapealsed releed lahti võetud bensupumba relee üle joodetud. Rohkem külmjooteid silma ei jäänud, ka ajus.
Lisaks paagis ca 40l kütet 98, paagi väline pump sõitnud alla 6k km, paagi sisene pump ei tööta ja pole tööd teinud kindlasti oma 10a.
Auto seisis kuskil 10a. ja juulis käivitus esimesest matsust ja sõitis kuni esmaspäevani.
Küsimus:
Palju on siin foorumis vanakooli diagnostikuid, kes teab mootori ajudest ja kuidas neid kontrollida ja kes viitsiks aidata hüva nõuga?
Bensupumba relee tööpõhimõtet, voolude ja signaalide suunda?
Mootori aju toide ja täpsemat el skeemi?
Mis on õhulugeja temp anduri takistus ca20 kraadi juures?
Kui palju võib olla jagajal lõtkusi?
Kes laenaks( MÜÜKS ) prooviks aju, õhulugejat, telefunkeni plokki, releed, temperatuuri lüliteid ja strobo püssi?
Kert.