Hüppa postitusse
Postitatud
comment_120465

Kuna tühikäik veidi puterdas, siis otsustasin ühe vidina brake cleaneriga läbi lasta. Peale seda aga hakkasid pöörded täiega kõikuma. Mingi 800-1200 vahemikus. Kas ma rikkusin tühikäigumootori ise ära?

Kummaline, aga tühikäigumootoril oli kruvi ka täiesti kinni, et pöörded madalamal oleks (siis kui veel toimis normaalselt)....

 

IMG_4261.JPG

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_120614

Hetkel ratsisin siis ajutise variandi.

Võtsin oma vana tühikäigumootori lahti. Aru ma ei saanud mis moodi ta töötab, aga mingit klappi ta seal timmima peaks. Mulle jäi mulje nagu see varras mis klappi regullib, oleks nagu liiga lühike. Panin sellele väikese metalli julla vahele ja kokku tagasi.

IMG_4340.JPG.10c9af9e5fedfa210a6b3e827a95ee82.JPG

Siis keerasin tühikäigumootori tühikäigukruvist pöörded paika ja käib nagu peab. Ainus viga on see, et kuna lammutustööde käigus sai liiga palju rapitud, siis tühikäigumootori sees mootor enam ei tööta ja sellest tulenevalt nö. automaatne toores ei funka. Praeguste soojade ilmadega pole probleemi külmkäivitusega.

 

comment_120623

Kas sul selle tühikäigumootoril sees olev klapp sulgub täielikult? Või kas peaks sulguma täielikult? Mul enda omal (süsteem küll veidi teine) ei sulgu klapp soojana täielikult ja ei saa seepärast pöördeid normi. Ja mis ma elektrilisi tühikäigu mootoreid külge proovisin, ka ei sulgu klapp täielikult. 

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_121099

Niipalju kui ma oma mõistusega aru sain, siis klapp täielikult ei sulgunud. Selleks paningi ühe vidina vahele ja nüüd saan kruvist ise pöördeid regullida.

Endiselt ostan aga kokku tühikäigumootoreid, tahaks selle risti põiki tükkideks lõigata ja aru saada mis ja kuidas seal sees tegelikult töötama peaks.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus