Hüppa postitusse
Postitatud

Kas kesklukuga ja kesklukuta fl ukseluku südamikud on erinevad? Sama küsimus pagasiluku kohta.

Kas kasutatud juppide turul neid mehanisme liigub?

Kas e28 keskluku mehanismid sobivad e30-le?

Kui pole tehase poolt paigaldatud, kas siis paigaldamine on suur peavalu?

Tundub, et mu rullikal pole k.lukku. Tuttaval oli 83.a 320, millel tagapaneelis tehasesigna juhtimiseks eraldi lukuauk. Kesklukk käis vist mõlemast uksest.

Tahaks rullikale signa ja keskluku panna. Keskluku mugavuse pärast. Signa tagasisidega, et rahulikum magada oleks ;)

Esiletõstetud vastused

On jah kesklukuga variandil lukud erinevad, ise olen neid komplekte müünud, pole väga kohanud et keegi teine oleks vitisinud neid eraldi maha harutada.

Originaal keskluku süsteemi lihtne paigaldada. See tagapaneelis lisa lukuauk ei ole tehase signa vaid ikkagi mingisugune boschi järelpaigaldussigna omal ajal. Kas mõtlesid seda tumepunast e30?

  • Autor

Selle lisalukuga oli ühel noorel kolleegil Ida-Virumaal 1983.a h.beež met. 320i kupee.

Hakkan siis keskluku valmidusega südamikke või lukkusid otsima. Pagassilukk ka eriline?

  • Autor

Kui südamikud olemas, siis pole ühele võtmele ümbertegemine probleemiks. e30 soetades polnud üldse pagassiluku võtit. Tegin südamiku ringi uste võtme peale. Kui kunagi süüteluku lahti kisun, viskan selles ka muugid ringi.

Sain täna kasutaja crazy e30 käest mõlema ukse keskluku täiskomplektid, koos juhtmestikuga. Siit kohe küsimus: kas kere pistikutes on keskluku valmisolek, juhtmed jooksevad sinna? Plaanis tegelikult kaasaegne signa muretseda ja seega piisakski juhtmete kabiini toomisest. Kindlasti on keskluku juhtimisega variante, et ei pea originaal keskluku "ajuga" jändama. Nendega pidigi mingi jant tihti olema, nende plokkidega seal vasaku esimese kõlari juures.

Ma ei imestaks, kui polstrid eemaldades ustes kesklukustus on. Sest selle masinaga on kahtlaseid manipulatsioone tehtud. Eile jagasin kapoti all juhtmeid. Kõikvõimalikud pistikud ja otsad olid sassi aetud ja valedega ühendatud. Aknapesu pumba lüliti küljes oli pesurite soojendus ja klaasipesuvedeliku tasemeanduri küljes veel mingi ots, mille otstarbe pean veel selgitama. Juhtmeid oli lõigatud ja lapitud. Sain kõik tööle peale parempoolse kaugtule.

Muudetud , muutis sillufromIV

ei ole kerel valmidust, kui pole kesklukku originaalis olnud.

Ei tasu kahte asja sassi ajada, signaga puldist lukustuse tarbeks tehtav variant ja ikka konkreetne kesklukk, mis on ikka kesklukk. Tähendab see seda siis et uksed lukku/lahti käivad ikka võtmest, esiuste nuppudest ja pagassilukust. Mõnel autol on jama olnud nende keskluku plokkidega,üldjuhul pole ma ise küll kohanud väga et oleks olnud mingeid jamasi, siis peab ikka kuskil viga olema, et läbi kärsatab neid.

Kere osal on eraldi kaablipuu. Kui enda rullile keskluku peale ajasin, siis Eix22 äris kere juhtmestiku. Voolu võtab roolialuse katte alt nö. lisade pistikust, edasi kulgeb sinna kõlari auku keskluku releesse, kust hargneb edasi uste pistikutesse ja pagassi. Ukse pistikutst kusjuures saab keskluku osa nagadest lahti võtta! Kui sul seal kõlari augus relee olemas, siis juhtmestik ka olemas, hulga kergem kohe!

Originaal kesklukk täitsa okei, relee toimetab hästi ja oma rullile pistsin sinna vahele miski odavama ebayst tellitud puldiga avamise!

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus