Hüppa postitusse
Postitatud

Teab keegi mingit nippi, kuidas jahutusvedeliku lõdvikutest õhu välja saab? Kas peaks paisupaagi korraks kõrgemale tõstma või paari käsi appi kutsuma, et lõdvikud kokku suruda?

Proovisin nii, et vajutasun ühe lõdviku kortsu ja valasin paisupaagi ääreni täis. Tõmbas veetaseme alla küll, kui lahti lasin lõdviku. õhk on aga ikka sees mõlemas lõdvikus, milles kõrgel käänud.

äärmuslik variant oleks ehk isegi õhutuskruvidega vahetükid tellida lõdvikutele.

Mootor ei kuumene. Kui kuumeneks, võiks arvata, et plokikaane tihend läbi või pragu kaanes, et laseb põlemisgaasid veesärki.

E21-le panin ka m20 mootori ja seal sai paisupaak kõrgele kinnitatud. Sellega sellist probleemi polnud.

Muudetud , muutis sillufromIV

Esiletõstetud vastused

1. Paisupaak on piisavalt kõrgel facelift m20 mootoril, et ei pea tegelema igasuguste lollustega, a`la nina mäkke ajamisega jne

2. See kruvi ongi ette nähtud õhutamiseks ja jooksma see hiljem ei jää.

  • Autor

OK, aga termostaadikorpus on ju madalamal, kui lõdvikute ülemised käänud. Kuidas sealt õhk välja aetakse? Töötava mootoriga keeran kruvi lahti, kuni ainult jahutusvedelikku tuleb. Veel midagi, mis peaks tähele panema?

  • Autor

Ega häda polegi aga õhku seal ei tohiks olla ju. Aru saan nii, et vedelikuga täidetud ja tühja lõdviku pigistamisel on tuntav vahe. Ka kõrvaga kuulen õhku mullitamas lõdvikutes. õhk paisub kuumenedes oluliselt ja tekitab liigset rõhku süsteemis.

Muudetud , muutis sillufromIV

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus