sillufromIV Postitatud 11. detsember 2011 Jaga Postitatud 11. detsember 2011 (muudetud) Teab keegi mingit nippi, kuidas jahutusvedeliku lõdvikutest õhu välja saab? Kas peaks paisupaagi korraks kõrgemale tõstma või paari käsi appi kutsuma, et lõdvikud kokku suruda? Proovisin nii, et vajutasun ühe lõdviku kortsu ja valasin paisupaagi ääreni täis. Tõmbas veetaseme alla küll, kui lahti lasin lõdviku. õhk on aga ikka sees mõlemas lõdvikus, milles kõrgel käänud. äärmuslik variant oleks ehk isegi õhutuskruvidega vahetükid tellida lõdvikutele. Mootor ei kuumene. Kui kuumeneks, võiks arvata, et plokikaane tihend läbi või pragu kaanes, et laseb põlemisgaasid veesärki. E21-le panin ka m20 mootori ja seal sai paisupaak kõrgele kinnitatud. Sellega sellist probleemi polnud. Muudetud 11. detsember 2011, muutis sillufromIV Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1693-k-e30-fl-peal-m20-%C3%B5hutamise-kohta/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
einar Postitatud 11. detsember 2011 Jaga Postitatud 11. detsember 2011 Miks sa õhutamispunni õhutamiseks ei kasuta? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1693-k-e30-fl-peal-m20-%C3%B5hutamise-kohta/#findComment-33460 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sillufromIV Postitatud 11. detsember 2011 Autor Jaga Postitatud 11. detsember 2011 Mõtled seda, mis termostaadikorpuses on? Seda ei julge keerata ju. Jääb jooksma ... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1693-k-e30-fl-peal-m20-%C3%B5hutamise-kohta/#findComment-33461 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 11. detsember 2011 Jaga Postitatud 11. detsember 2011 1. Paisupaak on piisavalt kõrgel facelift m20 mootoril, et ei pea tegelema igasuguste lollustega, a`la nina mäkke ajamisega jne 2. See kruvi ongi ette nähtud õhutamiseks ja jooksma see hiljem ei jää. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1693-k-e30-fl-peal-m20-%C3%B5hutamise-kohta/#findComment-33462 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sillufromIV Postitatud 11. detsember 2011 Autor Jaga Postitatud 11. detsember 2011 OK, aga termostaadikorpus on ju madalamal, kui lõdvikute ülemised käänud. Kuidas sealt õhk välja aetakse? Töötava mootoriga keeran kruvi lahti, kuni ainult jahutusvedelikku tuleb. Veel midagi, mis peaks tähele panema? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1693-k-e30-fl-peal-m20-%C3%B5hutamise-kohta/#findComment-33466 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 11. detsember 2011 Jaga Postitatud 11. detsember 2011 õhutatakse seisva mootoriga. Miks arvad et seal lõdvikutes õhk sees on üldse või miks üldse õhutad, kui kõik on korras? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1693-k-e30-fl-peal-m20-%C3%B5hutamise-kohta/#findComment-33469 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sillufromIV Postitatud 11. detsember 2011 Autor Jaga Postitatud 11. detsember 2011 (muudetud) Ega häda polegi aga õhku seal ei tohiks olla ju. Aru saan nii, et vedelikuga täidetud ja tühja lõdviku pigistamisel on tuntav vahe. Ka kõrvaga kuulen õhku mullitamas lõdvikutes. õhk paisub kuumenedes oluliselt ja tekitab liigset rõhku süsteemis. Muudetud 11. detsember 2011, muutis sillufromIV Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1693-k-e30-fl-peal-m20-%C3%B5hutamise-kohta/#findComment-33470 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse