VEAD/ VAJAB TEGEMIST : õhtal on kardaaniristid, mille likvideerib uue kardaaniga, foorumist neid leiab ja ei maksa palju ; sisu tuleks tagasi kokku panna, igavuse tõttu võtan selle töö varsti ise ette ; põhi tuleks enne veel mastiksiga üle käia seest ning ühtlasi ka alt, kui juba tegemiseks läheb ; 15' plekid ees ei ole siiski õiged, sest rooli keerates käib vastu, plekkidel ET 46 vist, vaja u. ET 20 velgi.
Mootor : 327i, kangem nukk, chip aju, torukolle, sport sumbuti, suuremad pihustid kaasa ja 3.5i õhulugeja, kodukootud kütuse surve regulaator, õli ja õlifilter vahetatud.
Veermik: originaal R6 püstakud ees ja koni reguleeritavad taga,ees nüüd 4x100 15' plekid, korralikud, tsentreerimisrõngastega parajaks tehtud, tagumised veljed kinnituvad 5 poldiga ! LSD differ + e36 kk(shortshifter), mingi madaldus taga( originaal vedrud annan kaasa), powerflex õõtsa- , tagasilla- ja reduktoripuks, e36 bmw orig. korralikud veljed( paar hetkel siis tagasillas), teise paari saab niisama kaasa, nüüd ka talvekad all, taga e36 ketastega sild, e36 roolilatt, roolivõim
Esisillas kõik puksid korras, värsked pidurikettad ja klotsid ees.
Välimus: black esi- ja tagatuled, xenon tuled(mingi auto originaalid),orig. m-tech I tagatiib,orig. m-tech küljelaiendid olemas aga pole küljes, orig. bronze toonklaas olema(piltidelt näha)
Sisu : ees sportistmed, el.aknad, tavaline katuseluuk, valged uksepolstrid, käetoega tagaiste, korralik m-tech I rool.
Kere : kere korralik, värv korralik(u.1a tagasi värvitud), põhi värskelt keevitatud bmw318 poolt!
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Bmw 325E
Keretüüp: Kupee
Kütus: bensiin
Läbisõit: täpsustamisel
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: manuaal
Värvus: Beež
Aasta: 1985
Passis 90kW
Kehtiv üv(07.2012), kindlustus puudub.
Hind: 1400euri
Kontakt: 58150439
Asukoht: Tallinn
PILDID: http://album.ee/album/509813/50272653
VEAD/ VAJAB TEGEMIST : õhtal on kardaaniristid, mille likvideerib uue kardaaniga, foorumist neid leiab ja ei maksa palju ; sisu tuleks tagasi kokku panna, igavuse tõttu võtan selle töö varsti ise ette
; põhi tuleks enne veel mastiksiga üle käia seest ning ühtlasi ka alt, kui juba tegemiseks läheb ; 15' plekid ees ei ole siiski õiged, sest rooli keerates käib vastu, plekkidel ET 46 vist, vaja u. ET 20 velgi.
Mootor : 327i, kangem nukk, chip aju, torukolle, sport sumbuti, suuremad pihustid kaasa ja 3.5i õhulugeja, kodukootud kütuse surve regulaator, õli ja õlifilter vahetatud.
Veermik: originaal R6 püstakud ees ja koni reguleeritavad taga,ees nüüd 4x100 15' plekid, korralikud, tsentreerimisrõngastega parajaks tehtud, tagumised veljed kinnituvad 5 poldiga ! LSD differ + e36 kk(shortshifter), mingi madaldus taga( originaal vedrud annan kaasa), powerflex õõtsa- , tagasilla- ja reduktoripuks, e36 bmw orig. korralikud veljed( paar hetkel siis tagasillas), teise paari saab niisama kaasa, nüüd ka talvekad all, taga e36 ketastega sild, e36 roolilatt, roolivõim
Esisillas kõik puksid korras, värsked pidurikettad ja klotsid ees.
Välimus: black esi- ja tagatuled, xenon tuled(mingi auto originaalid),orig. m-tech I tagatiib,orig. m-tech küljelaiendid olemas aga pole küljes, orig. bronze toonklaas olema(piltidelt näha)
Sisu : ees sportistmed, el.aknad, tavaline katuseluuk, valged uksepolstrid, käetoega tagaiste, korralik m-tech I rool.
Kere : kere korralik, värv korralik(u.1a tagasi värvitud), põhi värskelt keevitatud bmw318 poolt!
ilma makita hind 1350euri
Muudetud , muutis janek327