Hüppa postitusse

M20 plokikaane sisemise lekke tunnused


Soovitatud postitused

Kas tal on reaalselt olnud ka sellist asja, et mootori seistes lekib silindrisse või väljalaskesse ja siis käivitamise järel on ca 5 min suur aurupilv taga? Või on selline asi tingitud suurest õhuniiskusest hetkel, et põlemisgaasides sisalduv veeaur tekitab udu? Drosselklapi juures olev soojendi on survestatud ja sinna ka uus tihend pandud, sealt leket ei olnud. Mõningane jahutusvedeliku kadu ka eksisteerib, kuid see võib olla seotud remondijärgse õhueraldumisega. Seda täheldasin ka, et korras ja kontrollitud paisupaagi korgiga mootori mõningase jahtumise järel (85 C pealt 70 C juurde) on jahutussüsteemist ülerõhk kadunud. Veepumba juurest leket ei täheldanud, salongi ei jookse (klaasid uduseks ei lähe).

Sellist mure pole olnud (seda on siis juhtunud 3x), et aurupilv oleks taga mitte ühegi kaane purunemisega. Samas autot sai kasutatud ainult suvel.

 

Seda temperatuuri teemat juhtus vaid esimese kaane purunemisega. Üks härra UM-ist, kellel see asi juhtus kunagi ammu, siis kui e30 veel kallis ja vägev masin oli, ütles et oli sama moodi. Kiiresti sõites (pidevalt pööre üleval) kuumenes üle, lasid tagasi läks temp normi.

 

 

Tuvastasingi kaane sisemise lekke nukkvõlli 5. ja 6. (eest taha lugedes) laagripuki juurest. Tegin vanast paisupaagi korgist abinõu, millega sain veesärki survestada. Sinised nired ilusti jooksid. 

Kõik eelkirjeldatud sümptomid siis, põhiline:

-mõningane õli paisupaagis. Kuna masin on autom kastiga ja radikas vana, siis kahtlustasin radikas autom kasti soojusvaheti mikroleket või kuna tegu oli varem kapitaalselt purunenud mootoriga nii, et keps lõi plokki augu, siis selle tõttu õlijääke radiaatoris ja sealt paisupaaki. Kuid klapikaant maha võttes selgus kohe tõde- seest valge sade.

-kirjeldatud rõhu kiire langus pärast mootori seiskamist. 

 

Pildil on nukkvõlli laagripukkide all (seal, kus on ka kaanepoldid, neist paremal) sinised jahutusvedeliku nired näha, kui natukene vaatamist pingutada.

 

Kas aurupilv ka asjasse puutus, seda saan öelda siis, kui korras kaas peal.

 

 

 

IMG_9468.JPG

Muudetud , muutis kunot

Suhteliselt puhas on selle tõttu, et antud kaas alles paar päeva peal olnud.

Pilt ka 

pragu.JPG

Järgmise kaanega koostasin jahutussüsteemi ära ja tegin kohe antud kohast lekkekontrolli. Lasin mootori soojaks, siis võtsin uuesti klapikaane maha ja kontrollisin veelkord. 

Muudetud , muutis kunot
  • 2 kuud hiljem...
12/9/2015 kell 10:16, oo7 ütles:

5. ja 6. silindri vahele ta alati tulebki. 

Viimasel kaanel tuli ka sinna nukkvõlli laagripuki alla.  Siis tuli lihtsalt moos mootorisse, üle ei kuumenenud.  Sul ta seal pildil ikka väga puhas seest

 

Millest see mõra sinna tuleb? Olen kuulnud väga paljudel seda jama.

Kas nt liiga suurest kaanepingutus jõust, kui kasutusel tuning (ARP) poldid?

46 minutit tagasi, lepa ütles:

 

Millest see mõra sinna tuleb? Olen kuulnud väga paljudel seda jama.

Kas nt liiga suurest kaanepingutus jõust, kui kasutusel tuning (ARP) poldid?

Kuuldavasti valesti pingutamise tagajärg vms pidi olema. 

Enda vanal 325ix on ka arpi tikkude peal,ja sai  110 njiuton jõuga pingutatud ja pole hullu,toimib kenasti jne. 

Muudetud , muutis extreme327
13 tundi tagasi, lepa ütles:

Ei tea jh mul turbokal juba kaks kaant niimodi ja jumala lampi, ei saanud kuuma ega midagi, kasutusel oli ARP tikkpoldid ja kõvema jõuga lihtsalt kinni.

Samas esimese kaanega sõitsin ja kestis kaks suve:rolleyes:

 

Meil kestis ka esimene kaas terve suve, teine läks 500 kildiga.. :S

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus