Nii sai tehtud mootori vahetus. Käis ka Truumu juures, et süüde paika ning sai see tehtud. Kuid selline jama, et külmalt käivitub ainult nimodi kui võtad õhulugeja pistiku lahti ja siis käivitad ning tööle jäädes ühendad pistiku külge ja korras. Kuid külmalt nagu jätab osad pütid vahele ja paugub õhulugeja kopsikus. Vaatasin, et õhu pea sisse võtu osa on kuidagi kahtlaselt õli täis. Sai see suur toru täitsa iluskas ja puhtakstehtud seest.
Sooja mootriga on kõik korras. Käivitus on veidike kuidagi pikem.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Nii sai tehtud mootori vahetus. Käis ka Truumu juures, et süüde paika ning sai see tehtud. Kuid selline jama, et külmalt käivitub ainult nimodi kui võtad õhulugeja pistiku lahti ja siis käivitad ning tööle jäädes ühendad pistiku külge ja korras. Kuid külmalt nagu jätab osad pütid vahele ja paugub õhulugeja kopsikus. Vaatasin, et õhu pea sisse võtu osa on kuidagi kahtlaselt õli täis. Sai see suur toru täitsa iluskas ja puhtakstehtud seest.
Sooja mootriga on kõik korras. Käivitus on veidike kuidagi pikem.
Ja kas keegi oskab õelda mis otstarve selle detaili regullmisel on. Tema otsas ja sees on siis mingi kruvi/siiber mida saab sisse vällja keerata. Kui palju peaks antud asi sees või väljas olema orginaal seadistuses. Tühikäigul kruvides tõstab/langetab pöördeid aga kas on ka käivitamisel mingi otstarve tal (detail 5 ) . http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-doors/Europe/320i-M20/LHD/M/1986/october/browse/engine/intake_manifold_system-2/#05
Olen proovinud teist õhulugejat ja see ei muutnud olukorda. Kuid soojalt asi jälle korras.
Siis vahel käivitamisel nagu venitab jubedalt nagu tahaks tagurpidi tõmmata selline imelik lonkav käivitus.
Oskab keeig midagi õelda selle jamakohta ?