Hüppa postitusse
Postitatud
comment_1835

Tegemist sissepritsega M10 mootoriga. Viimased paar kuud on peaaegu alati olnud nii, et vähegi vihmase ilmaga sõites hakkab pärast umbes veerand tundi sõitu mootor ebaühtlaselt töötama. Gaasi andes venib, ühtlasel kiirusel sõites hakkab enamasti hoog langema, auto jõnksutab. Märja ilmaga sõit on üsna imelik, mõnikord käib normaalselt, aga tavaliselt hakkab mootor puterdama ja kui tühikäigu pöörded on muidu 1000 ringis, siis puterdades langevad need 500 kanti ja nii jääbki, kuni tuleb jälle kuiv ilm. Huvitabki, et kus kohast M10 niimoodi vett peale peaks saama, ja seda just viimasel ajal? Varem pole kordagi nii olnud. Võibolla on küünlajuhtmed manalateel, aga pole kindel. Äkki mõni on sama jama kogenud. Olen täheldanud, et osa M10 mootoritel on jagaja ning küünlajuhtmete ümber mingisugune plastik/kummi kate, mida minu M10-l pole. Kas on sel mingi oluline otstarve, või on see rohkem komplektsuse mõttes seal?

Ette tänades,

Henrik

Esiletõstetud vastused

comment_1833

M40 teeb sama asja kui süütepool paar korda lombist vett sai. Pole ise jõudnud teise pooliga veel proovida, aga äkki ongi kala seal.

Too plastikkaitse on äkki nn "Marten repeller" ehk nirgipeletaja? (Google räägib rohkem sellest.)

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_31653

Minu M10 on praeguseks korras igatahes. Uus jagajakaas ja rootor peal. Lambdaga summuti võtsin ära, kuna katalüsaator oli omadega õhtal ja lambda olukord oli kahtlane. Kui lambda oli ühendatud, siis auto jukerdas. Ilma lambdata töötas enam-vähem ühtlaselt. Praegu on teine summuti ilma lambdata, lisaks vaatasin kõik süütesüsteemi juhtmed üle, pihustasin niiskusteemaldava spray´d ka peale ja paar kuud olen sõitnud probleemideta.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus