Tehasest 2,0 95kw automaat, hetkel passis 1,8 103kw.
Kere üle keskmise, väliselt üritasin masina originaalilähedaseks jätta, 51mm püstak ees, taga ketassild, toyo proxes rehvid, rattad tikkpoltidel, 1,8is stroker turbo, maxxecu juhtaju, flexfuel, 2xbosch 044 vahepaagiga, 3l diisli kast, 2,63 differ, custom kolled, 2200cc pihustid, 3" rv väljalase, turbo kuumakoda-väljalaske kolle ja downpipe kaetud keraamikaga, 4x egt,oil relocation kit, girdle, kogu kütte trass rehtud etanooli kannavaks, alu hooratas, sre sidurikorv, 5labaga ketas, shortshifter, ketliin kõik uus, hüdrotõukurid uued, topelt klapivedrud, lõigatud klapipesad(piiraja hetkel 7k rpm) jne..huvilisele saab täpsema speclisti.
Hetkel tänava jaoks tehtud seade etanooliga 370kw ja 738nm (2bar rõhku) rattast ja bensuga 270kw 598nm. Auto dünos näidanud ka 407kw rattast tulemust, kuid see oli kõrgema surveastme ning nõrgema mootori rauaosaga mis andis lõpuks järgi. Praegune mootor kannatab tunduvalt rohkem rõhku. Nukad originaalid ja hüdrotõukurite peal, seega kellel väheks jääb, siis nukaliini muudatus, rohkem süütenurka ja saab jälle peale keerata.
Kaasa saab autoga 6punkti traksid, igast liitmike jne, 2 typ188 diffrit, 2 varu plokikaant, suured brembo supportid ette, 3 õlivahetuse jagu motul 15w50 õli, varu filtrid, sisselaske jaoks teises mõõdus trompetid kui tekib huvi katsetada teiste mõõtudega kollet response muutmiseks vms.
Hind 10000euri
Asukoht
Tallinn-Saaremaa
56898687