Kõik, mis matu112 postitas
-
M:4.0 mootor
Pakkuda täiskomplektne korras mootor 4.0 210kw m60. hind 600 euri Väikese lisaraha eest võimalik osta automaatkast ,et sealt näiteks lõigata sidurikoda ning otsa keevitada 525tds manuaalkast. asub võrus 53921931
-
320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa
Palju turbo rõhku pingis oli?
-
BMW 316i (2,7) '91 - matu112
M20 mootoril läks plokikaan nukkvõlli alt täispikkuses lõhki. Seega kiirem ja lihtsam variant oli sinna m50 vahele tõsta. Autol juba ka uus omanik ning peaks saue kandis ringi lendama.
- M:M20 Turbo väljalaske kollektor ja Turbo
-
BMW 316i (2,7) '91 - matu112
Jõudu siis mootorist 247kw 1.3bar. Auto müüa 3500euri
-
320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa
-
M:Azev A 16" 4x100 9laiad
võib teema lukku panna.
-
BMW 316i (2,7) '91 - matu112
pinki pole veel jõudnud jõudu mõõtma aga suvel plaan ikka minna. Kui aega saab siis lähen tartus rajapäevale proovima kiirendust siis ka mõni video äkki.
-
BMW 316i (2,7) '91 - matu112
[media=]
-
M:Azev A 16" 4x100 9laiad
Panen müüki oma auto alt korralikud ja sirged Azev A veljed.All on e30 ning kõigil laius 9 tolli.ET25. Peal ka mingid rehvid. Hind 500eur. tel 53921931 tartu
-
M:E46 330d
Pakun oma autot http://www.auto24.ee...o.php?id=858434
-
M:Õlifiltrile vaheplaat
Jäi oma autost üle selline asi ,mis käib õlifiltri ja mootori vahele ,et paigaldada lisa andureid.Auke kokku 4. Hind 15euri ,asub tartus.53921931
-
BMW 316i (2,7) '91 - matu112
Väljalaske kollektrori tellisin ebay-st inglismaalt. Tuli kiiresti kohale ning välja nägi sama ilus nagu müügi piltide peal. Imevähe pidi paari auku suuremaks viilima ,et osta sobiks kaane külge aga muidu kõik on. Lõhki pole veel kuskilt läinud ja vatti on see ka saanud. Ringrajal läks ikka tulipunaseks ja ei juhtunud midagi. Hind vist tuli ka koos saatisega mingi 200euri. Vähemalt näeb korralik välja ja torud ka ühepikkused.
-
BMW 316i (2,7) '91 - matu112
Mootor natuke lai mõiste. Mul tuli osta mootor sinna sisse kõik uued kuluosad koos tihenditega, aju ,pihustid,turbo cooler ,blow off, torud lõdvikud, bensupump ,sumbutaja torustik, kaane tihend koos poltidega ning sada üks väikest detaili siis kuskil 4000euri kanti tuleb summa. Ja seda kusjuures veel aftermarketi jupidega nt. cooler ,turbo ,blow off ning väljalaske kolle on kõik hiina toodang aga see toimib.
-
BMW 316i (2,7) '91 - matu112
Pole neil Jomidel ka viga midagi ,teevad oma töö suurepärastl ära. Samuti ei usu et erilist vahet tunda oleks ,mis seal all on. Umbes sama nagu kas küljes on a või b varuosa ,lihtsalt vahe hinnas ja vastupidavuses
-
BMW 316i (2,7) '91 - matu112
2011 aasta kevadel sai ka uus projektikas käsile võetud ,kuna eestist korraliku kere ei leidnud ,tuli see naaberriigist võtta. Alguses oli muidugi peal tüüpiline 1.6 mis sealt mõne nädala pärast minema lendas. Uueks mootoriks tuli siis m20b25 ,millele sisse läks 2.7 vänt ja teised kepsud. Plokikaan muidugi 885 lõpuga ning kogu mootor läbis täis remondi. Autoga siis plaan minna drifti sõitma aga eks näis kuidas välja tuleb:) 2012 List: Mootor 2.7l Aju VEMS Turbo T3/T4 Sport Camsaft Cometic gasket ARP bolts M20 turbo exhaust manifolf HKS replica blow off valve Intercooler Walbro fuel pump Exhaust 3" 4xZimmermann brace disc D2 Racing handbrake 4xAzev A 9J wheels Hella Blackid ees. Jom coilover BMW Sport seats 4.10 differ E36 roolilatt M-Rool Lisadkellad:õlitemp,õlirõhk,turborõhk,voltmeeter Vems LCD
-
Probleem käsipiduriga
Autoks siis bmw e30 ,ilma abs-ita. Sai peale pandud uus d2racingu hüdrokäsipidur aga nüüd käsipiduri kang raske ning ei võta korralikult plokki. Peapumbast tuleb taha piduritoru ,seal vahel mingi regulaator ning siis käsipiduri silinder ning kolmik ja edasi suportitesse. Pidurid said korralikult õhtutatud ning jalgpidur korras. Kust viga otsida?
-
M: m30-le turbo ja kollektor müüdud!
Ma võtan siis turbo.
-
320 cabrio m-tech1 '89 - matu112
Panen veel mõned pildid siia :wink:
-
320 cabrio m-tech1 '89 - matu112
õige ta on, masuudipump kohe kindlasti ei tule kõne allagi
-
320 cabrio m-tech1 '89 - matu112
Panen ka oma hobi auto siis üles.Autoks siis BMW e30 320 cabrio,auto sai ostetud suvel 15 mai 2008. Seisukord oli järgmine-veermik oli suht läbi ja bensiinipump undas jubedalt ,muul tehnikal polnud viga. Silla osad ja bensupump said vahetatud kohe ja kõik teised elementaarsed asjad,nagu näiteks õli,hammasrihm ja veepump.Vähe hiljem sai vahetatud veljed,uuteks velgedeks vanakooli brock b1. MOOTOR-2,0 95kw stock. KERE-m-tech1 stanged.Küljelaiendid mingid leedukad.Auto värvuseks must. SISU-Sport istmed nahast,m-tech2 rool,4 korda el-aknad. VEERMIK-Sport vedrud ja amordid,valuveljed-brock b1 ,esimesed 16 tolli ja 7,5 laiad ja tagumised 16 tolli 9 laiad. PLAANIS TEHA-Mootor kindlasti vahetada millegi parema vastu,täpselt ei tea veel mille vastu.Kere keevitada, kui on mida keevitada ja palju teisi asju mida ma pole veel endalegi selgeks teinud,eks seda näitab aeg. PILDID-tegin ka enne laiali võtmist :wink:
-
BMW 325i (2,8)T M-technik II '89 - S3nder
mul oli see õnn, et sain ise kõrval olla ,kui motot peale pandi ja lõpptulemus oli võimas :twisted:
-
Kogunemiste pildid
minu poolt ka siis mõned üksikud pildid :wink: http://fotoalbum.ee/photos/matu112/sets/870405/?page=lastpage
-
Suve lõpuks rullid kokku ja kruiisima. 2009 10 Oktoober laup
- Suve lõpuks rullid kokku ja kruiisima. 2009 10 Oktoober laup
kui kõik sujub ,olen ka kindel tulija :wink: - Suve lõpuks rullid kokku ja kruiisima. 2009 10 Oktoober laup
Oluline teave
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus