Hüppa postitusse

M-Tech

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis M-Tech postitas

  1. Tuleb kliin joont hoida, siis ei hakka silma auto.
  2. Eestis on IMO hetkel pointi ehitada midagi linnapaugutaja stiilis.
  3. No drag-i jaoks on see auto liiga lahja
  4. Filtriks soovitaksin AEM-i peaks da best hetkel saada olevatest olema.
  5. Sain ainult 1-e sõidu sõita, kuna teises stardis avastas sõber, et üks tagarehv lekib. Sõitsin vist esimese sõidu lõpus põiel käies mingist jurast üle või hakkas kuskilt mujalt lekkima, see on veel selgitamisel. Eesmärk oli nende raskete 17"x8.5" velgedega alla 15s aeg sõita ja see sai ka täidetud juba esimese sõiduga. 14.91 tuli siis selle ainukese sõidu aeg 2.55s 60 jalga ja 153.2km/h lõppkiirusega. Mootoriga pole peale eelmsie aasta üritust absoluudselt mitte midagi peale küünalde ja filtri vahetust teinud, mis persedyno järgi võimsust küll ei mõjutanud. Korraliku pidamisega rehviga peaks ilusti 14s algust 13s lõppu sõitma praeguse configa, lihtsalt rasked veljed killivad selle mineku ära. Välimus nõuab oma osa aga 0-100km/h kiirendus on ikka seal 6s alguses, seega linnasõiduks hea küll.
  6. Mõned pildid Haapsalu ürituselt:
  7. Vutt-vutt jalad kõhu alt välja ja garaa¾i
  8. Jah saigi 100k ühe sama õliga sõidetud
  9. Täna õhtul sai koos Mardiga mootorile 2x läbipesu tehtud ja uus Liqui Moly 10W-60 Race Tech sisse kallatud. Varem oli ka sama õli kasutusel aga see oli juba vist ~10k sees olnud, ega ma väga täpselt ei mäletagi mis odo näidu juures see sisse sai kallatud. Õli värvuse järgi oli seda igatahes paras aeg vahetada (oleks võinud juba veidi varem vahetada). M10 standard õlifilter sai asendatud M20 omaga, millel on väidetavalt ka õli tagasivoolu klapp erinevalt M10 filtrist. Originaalis näitab seda M20 filtrit M10 mootori kliimaga versioonile, huvitav miks. Nüüd saab muretumalt tallata jälle, psühholoogiliselt tundub, et mootor käib kergemalt
  10. Mul on vaikselt tunne, et enne M-i mootori paigaldust tuleb siiski keretöödesse investeerida, kuna kere 22a hakkab juba tunda andma. Kuna praeguse mootori vastu tõsine huvi puudus, siis ehitan vaikselt ise edasi. Eile sai Dr. Schrick-i klapivedrud ära tellitud, et kunagi saaks ka ammu soetatud Dr. Schrick-i nukka kasutada. Koos nuka vahetusega tuleb ilmselt ka turbo vahetus ette võtta, kuna antud turbo on parajalt väikse kuumakojaga. Enne tuleks muidugi TIP ära mõõta aga ma juba aiman ette, mis numbrid sealt ette tulevad.
  11. Nagu auto spec-ist lugeda saab on ees custom 400lbs (70NM) vedrudega coiloverid Koni Sport Short amortidega ja taga 60mm madaldusvedrud koos FK läbilöögipuksidega ning Koni Sport Short amortidega. Ütleme nii, et see sõitmine just meelakkumine pole aga rataste koopasse käimisega otse sõidul probleeme pole. Kuna velje ET on väga väike, siis kipuvad rattad kohati kallaku peal välja keerates vastu tiivaäärt käima. Aga seda õnneks harva kuna tõstsin esinina talutavale kõrgusele. Kui veljed lubaks saaks esiosa veel oma 50mm madalamaks keerata aga kahjuks ei saa siis rattaid keerata. M5 mootor ootab jah hetkel aega ja raha. Peaks ilmselt kõigepealt ketikomplekti muretsemisele mõtlema, kuna need tükid on kõige tühisematest asjadest kõige kirvemad. Absurdne on see, et 2 keti talda maksavad 6000.- eek. (lisaks kuulub sinna veel ~10k eest juppe). Käsi ei taha kuidagi tõusta maksma ketivahetuse juppide eest 15-20k. Pean uurima äkki on kuskil mõni odavam lahendus. M30 mootori ketitaldade eest makstakse siis sisuliselt peale. Vaatab kuidas Reno auto sõitma hakkab, mõte oli vahepeal võtta ka M30B35 plokk ja originaal M5 sisu sisse sinna visata, siis saaks praegu olemasolevate juppidega ~600hj-ga sõitma hakata. Enamus inimesed on ilmselt tunda saanud, et hetkel ei ole just kõige paremad ajad selliste summade investeerimiseks. Üritaks see suvi hoopis veel M10 mootorit edasi näppida ja sealt ikka vähemalt 300hj kätte saada.
  12. Nüüd siis sillastendis käidud ja ka esimesed kondid vahetatud. Selgus ka, et diffri ülekanne hakkab omadega otsa saama, lõtkud päris suured. Vahepeal tellisin ka uue gaasitrossi ja eile õhtul sai see ka külge pandud. Hoopis teine tunne on sõita, kui gaasipedaal enam nö. astmelise lülitiga pole. Sõber tegi eile õhtul peale pesu paar väga nigela kvaliteediga pilti ka: Krt peale igat Statoili pesu näevad veljed välja nagu tutikad
  13. Täna sai siis autole suveveljed alla tagasi keeratud, nüüd peaks pesulasse ka minema uuesti Huvi pärast mõõtsin ka mootori kompressioonid ära. Meeldiva üllatusena olid kõik 4 silindrit võrdsed. Esimese kolme pöördega viskasid kõik ~10.5bar ette ja seier peatus 13.5-14bar juures. Tundub, et mootor on veel päris heas korras. Nüüd peaks veel aasta aega riiulis seisnud esimesed stabikakondid ära vahetama ja sillastendi ära tegema uuesti, kuna ette coilid alla said. Siis võiks nagu sillas põhimõttelsielt 100% uued tükid olla kõik. Ükspäev mõtlesin, et mis on sellel autol veel silla osadest ostes saati. Tulemuseks sain: tagumine sillatala, esimene sillatala, esimene stabikas koos puksidega, esimesed õõtsad (¹arniirid ja puksid uued). Muu on kõik juba uus ja pooleldi custom.
  14. Autol peaks taaskord 2.0 mootor peal olema nagu kuulnud olen. Ilmselt tahaks ka kere üle käimist saada, kuna Rando käest lahkudes ei olnud kere ka enam oma esimeses nooruses.
  15. Sul on vaja originaal kummilutti augule mis sisemisest tiivast salongi läheb. Ja kinnitusi mis kapotiall kaabli ühendust kinni hoiavad/katavad.
  16. Hakkab juba looma vaikselt :twisted:
  17. Esmaspäevased kogunemised saavad nüüd tihedaks nähtuseks?
  18. Ei ole liistudele viimasel ajal väga tähelepanu pööranud. Ennast need kroomliistud ei häiri, lähevad suvevelgede poleerrantidega ilusti kokku. Enne auto üle värvimist tõenäoliselt liistude värvimisele mõtlema küll ei hakka.
  19. Üks talvine pilt ka autost:
  20. Vaatame kõigepealt mis mootorist saab, kas läheb kellagagi kaubaks või mitte. Võiksin tegelikult alustuseks klapikambrikaane alla korra vaadata, et kas mul üks või 2 vedru, äkki saab kuskilt soodsalt uued klapivedrud.
  21. Kui nüüd viitsiks in case sellel mootoril kaanetihendi uue vastu vahetada (hetkel ikkagi 86a originaal kaanetihend, mis ilmselt meeldivalt läbi vettinud) ja kaanetööd ära teha, siis võiks ju sellest turbost juba viimast vaikselt võtta. ~300hj võiks see asi välja puhuda, oleneb muidugi mida backpressure sellise väikse kuumakojaga tegema hakkab. Hetkel ma lihtsalt ei taha töötavat asja torkida, kuna varsti juba 2 aastat on muretut funni olnud antud moootoriga. Saab teised autod sõitma siis võib selle mootori näppimise peale mõelda. Tegelikult tahaks selle Dr Schrick-i nuka ikkagi peale saada mis mõnda aega juba ootab.
  22. Uskumatult fun on selle autoga sõita selliste ilmadega nagu eile õhtul Tallinnas oli. Turbokompott tekitab väga madalalt juba piisava pöördemomendi, et ka kolmanda käiguga 2k rpm-ilt vajutades hakkavad hetkega tagarattad tühja kaapima. Juba teist korda see aasta sai Bemmiga 4h tripp tehtud läbi Tallinna eri linnaosade ja lumiseid kurve nauditud, leidub ikka päris häid kurve. Rahulikult on täiesti võimatu sõita, kuna see ei ole lihtsalt võimalik, varbaotsaga õrnalt gaasi puudutades kaob juba ratastelt pidamine.
  23. Krt alles nüüd märkasin seda teemat, muidu oleks ka enda Bemmiga läbi astunud.
  24. 5x120 ja piduriconversioni võib nüüd vist lõplikult valmis olevaks lugeda. Nimelt sai täna lõpuks laagri- ja poolteljemuttrid üle käidud ning ära stoperdatud. Lisaks käsipidur õigesti käima pandud. Kuna vahepeal polnud stabikat, siis ei saanud trossi kinnitusi paigaldada. Nüüd on klotsid ka enamvähem õigesse asendisse sätitud. Eks kui veidi sisse töödanud on klotsid, siis saab viimase pingutuse teha. Kässar peab nüüd jälle 3-mandast nõksust.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.