Hüppa postitusse

s3nder

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis s3nder postitas

  1. teab keegi kas typ168 difri kiiruse sateliit sobib ka typ188 kylge?
  2. 195/50/15 rehvid 3,73 diffriga, 7500rpm piirajas ja spido järgi 250km/h seda muidugi suletul rajal ;D(raadil)
  3. upitaks ka oma teemat siin, vahepeal siis alla pandud uus 3 kettaline sidur koos custom hoorattaga ,tehtud uus VL kollektor, seekord siis twin entri-ga uus turbo hx50. kubatuuri suurendati m52b28 väntvölli abil, tagavara ratta kohale ehitatud fuel catch tank koos 2 bosch 044 pumbaga, hetkel auto käib ja olen söitnud vana seadega ja 0,8 bar-iga, segu enamvähem paigas aga pole korralikult veel boosti saandki kuna teeolud pole just eriti head:D
  4. mul oli ka kunagi bemmil nii et genekas kössas ära ja hakkas sama moodi tahokas ja igast tuled segast panema .
  5. olgem ausad, palju nad sinna pagassi ikka vahivad.D
  6. einoh üritus oli täiesti positiivne , algul mötlesin et lähen teen möned söidud ainult,et teada saad umbkaudset aega, järgmiseks korraks peaks vähe paremad kummid alla saama ja arvan et tuleb päris hea aeg. jama ainult see ,et arvatavasti nüüd plokikaane tihend perses.
  7. enam pole selline sumpa ka ju sis oli mingi muu, OT sul muidu ixt söidab?
  8. kus sa sumpat oled näind mul et tead kas samasugune,vb teisik töesti, kas tallinass nägid w
  9. üks telefoniga tehtud video ka
  10. cooler sai pandud pölle taha aga peab ümber tegema kuna nyyd ei saa M_techII lisa ette panna (torud jooksevad täpselt udutulede koha pealt.) ja see andur on sisselaske temp. andur. ehitamise löpus läks nii kiireks et ei jöudnud köiki asju kapoti all ära sättida,eks sellega aega on. värvitud sai täiesti suvalt ja sellepärast et liialt silma ei jää,cooler tuleb lasta alla poole ja torusi vähe ümber teha . lõptulemus peaks tulema selline et torud on ilusti peidus
  11. jah sai löpuks turbo peale pandud ja möned tiirud ka tehtud,tösi see on et mingid valed map`id olid peal,peep häälestas ta nii et töötaks ainult ja söitma ei soovitanud ka minna aga siiski sai mindud . boosti oli segu ulmelislt lahja jah ja möned korrad tegi fuel cut`i ka ,seda siis kui röhukell käis sinna 1,5 bar`i kanti. nüüd tuleb oodata ainult head ilma ja kuiva teed et saaks seadistama minna;) üks pilt ka kapotialt,asja tuleb veel korrastada siit.
  12. Äitäh tort söödi nii kiirelt ära et ise ka ei saanud
  13. nt carshop müüb 727cc pihusteid mis tglt samad mis 630cc lihtsalt erinevate rõhkudega 630cc/min @ 3bar (=300kPa = 43.5 psi) 727cc/min @ 4bar (=400kPa= 58 psi) need andmed vöetud vems shopi lehelt
  14. praegu on siin vist köik valesti aru saand ma ei torgigi omal kütuserõhku ,zius küsis kas 2,5 vöi 3,0 ja ma sain aru kas 2,5 vöi 3,0 mootori rõhuregulaatorit ja selle vastasin 2,5 kuna mul on ju selle mootori oma.
  15. sain ennem valesti aru , mul on originaal kütuserõhk.
  16. 2,5 oma hetkel veel peal.
  17. seda ma ei uskundki et hx50 lahjem ja pärast avastasin alles et seal + taga sry .P
  18. kui nt seda uskud sis hx50 lahjem kui hx40 ,leitud siis siit http://www.proturbo.fi/index_en.htm Holset HX40 60/65 -- 2.0-4.0 650 hv 950 € Holset HX50 63/72 -- 2.0- 600+ hv 950 € Holset HX50 67/77 -- 2.0- 600+ hv 950 € Holset HX55 67/77 -- 2.0- 600+ hv 950 € Holset HX55 72/77 -- 2.0- 600+ hv 1345 €
  19. jep nii ta oli jah ,selle juba olin unustand:p
  20. turbo valik on hea külavahel räägiti et puhub -750 hp
  21. ma mötlesin et vöru nii väike et tead juba aga tänud ikkagi;)

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.