Jan17
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3113377
Mina käisin vaatamas Rakveres seda. Üldmulje selline äge nagu pildilt tundub.
Salong on pigem korralik arvestades auto vanust, istmed terved, rool ilus ja muidu normaalne vana bmw fiiling.El aknad toimisid, katuseluuk kah paistis et toimib, sest lahti ta oli, ei hakanud väntama ise.
Käivitus natuke pikalt võrreldes nö. täiesti korras autoga. Aga omanik ka ütles, et ei saa korralikult õhulugejat paika. Ei midagi hullu ma usun aga pagan teab, mis seal tegelt toimub. Ise viiksin Speedsterisse Hannese kätte, tema juba teab mis teha. Kohapeal käis kenasti ja läks pöördesse kergelt. Sõites aga olid tunnused, et mootor on jõuetu. Ilmselt ongi tingitud sellest õhulugeja teemast aga vb ka midagi veel. Päris ekspert pole, et tagumiki järgi ära öelda aga igast selliste jõuprobleemidega olen maadelnud kui vw golf 2 ja 190 mersut omasin ja siis oli viga alati õhulugejas,kütusesüsteemis või vaakumites jne. ja ka m20 mootoril on sellised vead tavapärased nagu lugesin netist. Nii uimane nagu see oli ei peaks küll 95kw olema ja mu pisike naine tagaistmel ilmselgelt jõudlust ei mõjutanud. Kuigi pidurid olevat selle remonditud, siis sõites käis mingi kiuksumine, hoides veidi pidurit peal kadus ära. Ilmselt pole suur viga. Muidu tundusid et pidurid toimisid okilt, mingeid hulle katseid ei teinud. Ka käsipidur võttis täisa normilt. Sõita oli meeldiv ja ei täheldanud selle väikese otsa peale, mis Rakvere linnas tegime, midagi muud.
Kere poole pealt paistis väljast nii, et parem karp on läbi ja ka ära tõstetud, seega ix lisa paigast veidi. Mis seal all veel toimub ei tea. Omanikul oli veel üks kuulutus enne, kus olid pildid, et nagu oleks salongi põhja korrastatud jne. Istmete alused jne. ning seda ees pool siis. Täitsa puhtaks oli tõmmatud ja mingi musta mördiga üle tehtud. Mitte küll tema käes aga ilmselt kunagi varem. Leidsin ka Googlest pildi, et see auto on olnud varem matt must, led bariga põllurallikas vist (kui selle auto nr googlesse lüüa siis leiate piltide alt). Seega keegi on suure töö ära teinud, et see näeks välja nagu täna näeb. Eelmine aasta nägin seda autot Oldtimerite üritusel ja siis ilma lähemalt uurimata paistis väga hot pill.
Värvimise kvaliteet sellel ei ole kiita, kui keegi läheb otsima perfeksust. Ka pestud on seda "traatharjaga", sest kriimud on ikka korralikud. Kuid kuna ise tegelen poleerimisega, siis saaks palju paremaks puhtalt polli abil. Oli kohti kus värv tahtis lahti tulema hakata, vasak esimene tiib, aga ei karju silma. Mujal oli näha veel kohti, et all on mingi sinine või punane kereosa kuna värv veidi maas (mis on pigem postiivne, sest on a osa kasutatud ilmselt). Vasak tagumine uks käis raskelt lahti, timmimise küsimus ilmselt jällegi. Auto on kunagi ühe õnnetuse lkf järgi üle elanud, vb. siis taha vasakusse nurka, ei oska kinnitada aga teen järeldusi olemas oleva info järgi. Ukseääred üldse tundusid, et nagu on ok sellises vanuses masina kohta ja rooste kuskilt eriti silma ei karjunud aga näha oli ka, et need on musta värvi vms. asjaga üle lastud. Ei tea mis täpselt tehtud on, kuid ega see roostepoiss tuleb ilmselt kergelt sealt, kui talvel sõita. Ise otsisin suveks mänguasja seega see väga probleemina mulle ei paistnud.
Pluss on see, et praegune omanik on teinud korda totakaid vigu nagu see, et autol polnud laadimist, kojamehed ei toiminud, salongi vent ja enne oli kohutav suur ostseläbi summ, Nüüd on see asendatud kenasti täitsa originaali moodi asjaga ja auto tegi mõistliku heli. Ka kat pidi all olema. Ise tehtud shadowline liistud asendas ta kroomidega, eks must on kenam aga enne parem originaal kroom, kui kooruv must. Kindlasti oli veel asju mis tehtud ja mis vajasid tegemist.
Ühesõnaga seal oli igast asju, kes tahab hobikat ja ehitada viisakaks, siis potensiaali vist on. Tehase originaal r6 mootori olemasolu on minu arust suur pluss. Samas kindlasti teeksin põhjalikuma kontrolli, kui on plaan 3500€ välja käia. Minu silmis 3000k maksimaalselt nii nagu see auto piltidel on ja seda ka siis kui ülevaatuspunkt ei tule mingite väga hullude muredega kummitama ja mootor kohe laiali ei lähe. Ülevaatus nimelt on kohe läbi sellel ja krt teab kaugele see mootorgi seal vahel veab reaalselt.
Soovitan vaatama minna kellel huvi, oma silm on kuningas ja teadmised erinevad ja suuremad kui mul ehk. Kindel on see et linnapeal selline masin teist bmw fänni külmaks ei jäta aga see on ka kindel ,et selle raha eest peaks ikka suutma auto ülevaatuse läbida max pisivigadega, 17"replica velg ei tee sellest 3,5-4k maksvat autot Küsite miks ma ei ostnud kui meeldis suures plaanis? Noh algul oli pakkumine, et vahetab mototehnika vastu, mul oli pakkuda täiesti korras, hooldatud bike mille turuhind täna 3500€ alates, kui on selline nagu ta mul on. Müüa aga otsustas, et kui vahetada siis ta jätab veljed omale. Sest ta on näinud kuulutusi, et ka 3000€ eest saab minu bike osta. Vahest saab ka niisama asju, ei tähenda et ma peaks niisama ära andma. Seega ma loobusin ja sõidan parem bikega edasi, sest bike sõidab mul 100% iga kell, selle bemmiga oleks pidanud otse ilmselt remonti lonkama ja sellise raha eest võiks ikka LEGAALSELT sõitva asja saada, kuna tehnilised jupid ei ole e30 puhul kallid minu jaoks. Puhtalt minu aus arvamus ja ei tee maha kellegi teise oma.
Kui keegi veel omab infot selle kohta, siis ka mina kuulaks veel huviga, sest bike läheb mul kohe müüki ja selle või mõne teise e30 ost täitsa päevakorras veel.