Kere:
1989 aasta 325i orig M-Tech II kere. Korralik ja ei roosteta. Enamus kerest originaalvärvi all.
Terve originaal M-Tech II ring, va esistange nahk, mis on praktilisuse mõttes koopiaga asendatud (erinevalt originalist on sellel stange nahk ja spoiler ühes tükis).
Kapott ja pagassi luuk klaasfiibrist ja kiirkinnitustega.
Paigaldatud ilma luugita katuseplekk
Mootor:
M20 2,7 stroker
400hj/290kw 5500 rpm
520nm @ 5200 rpm
1,1 bar ülerõhk
ETA vänt, ETA kepsud, ETA kolvid
M20B25 “885” plokipea ja orig 2,5i nukk
Surveaste 8,3:1
Holset WH1C (sama nagu HX35) turbo.
Audi S6 wastegate
HKS SSQV replica BOV
Tatech 6 aju kõikide lisadega (sequential injector control, direct ignition - wasted spark, Internal closed-loop wideband controller, wastegate control, anti-lag system, flat shift, launch control, traction control) http://tatech.fi/
2.5" roostevabast sisselaske torustik + intercooler
Bosch 044 kütusepump ja vahepaak
Terassukas kütusetorud
3” väljalase (ei ole liialt vali)
Veermik:
E36 võimendiga roolilatt
BMW E30 M3 gr A Bilstein amordid ja Partricku poolt tehtud coiloverid (tagumised vedrud on ka amortide peal)
Reguleeritav esimene stabikas (Lill)
Alumiiniumist E30 M3 õõtshoovad
Rattad tikkpoltidel (4*100)
Tagasillas õõtshoovad reguleeritavad (Lill), õõtsapuksid - Powerflex
Tagasillapuksid alumiinumist (Lill)
Esiõõtsadel ekstsentrilised M3 polüpropüleen puksid, Powerflex
Esimestel amordipüstakutel reguleeritavad uniballiga camber plate’d (Lill)
Pidurid:
Esimesed pidurid: 312*25mm (Audi S3) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/312mm/312mm.html + E34 540i sadulad
Tagumised pidurid: 294*19mm (E46 328i) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/294mm/294mm.htm + E34 540i sadulad
E34 540i piduri peasilinder
Ferodo DS2500 uued klotsid
Terassukas piduritorud (Lill)
Jõuülekanne:
Kerge M20 hooratas (Lill)
535i 240mm siduriketas
Audi UrS4 2,2T sidurikorv
325i 5k käigukast orig. + Z3 hoovastik
4,27 LSD topelt friktsioonketastega (Patrick)
Salong
Bi-Marco istmed, 2tk, terved. Homologeering aegunud. Kuni 180 cm pikale ja kuni 80kg on ok.
Traksid 6p. Homologeering aegunud.
FIA ringraja nõuetele vastav turvapuur. Puuriga on seotud ka esimesed ja tagumised amordikannud ja tagadiffri kinnitus. Rait Orupõld http://racing.kosei.ee/rait-e30coupe.html
M-Tech II väike rool
Rattad:
4*Azev A, 4*100, 17*8 Koos keskkapslitega, uued märgid kapslitel
4*225/45R17 Toyo R888 ühe sõidu sõitnud. Praktiliselt uued. Keldris ühtlases temperatuuris hoitud.
4*Velge 17*7,5 koos keskkapslitega
4*225/45R17 Goodyear GS3 vihmamustriga tänavarehvid, uueväärsed
Lisaks on:
M20, 2826cc vabalthingav mootor (156kw) - 288 nukk (Dbilas), 84 vänt, 84,5 kolb (pre fl), kerged tasakaalus kepsud, reguleeritav nukaratas, pea tehtud (Lill), Sisselase E34 540i segusiibriga,
Suure muhviga 325E 5k käigukast
Orig uksepolstrid ja tagumised küljepolstrid
Keskkonsool ja juhi jalge juurest armatuuri alt kate
E38 740i Brembo 4 kolviga suportid - kokku 4 tk
Kapoti, esistange ja pagasiluugi klaasfiibrist vormid (väga korralikud, kunagised DC-ICE / Tuuning.ee vormid).
Riiulitäis igasugu kola mis sai algselt auto küljest eemaldatud - keskluku mootorid, päiksesirmid, turvavööd, õhufiltri korpus, segusiibrid, erinevad K&N filtrid jne, jne…
See auto on olnud viimased 18 aastat minu oma. On siiani väga kiire auto ringrajal, eriti just väiksematel ja tehnilistel radadel nagu Rapla ja Tabasalu. Uuel Sauga rajal pole sõitnud. Aga vanal rajal sõitis vabalthingava 155kw mootoriga aegasid 61 sek.
Hind: 15 kEUR
Asub Tallinnas. On sõidukorras. Näitan tõsistele huvilistele.
Tel: 56 666 660
Turbomootoriga Tabasalus:
Vabalthingava mootoriga Raplas:
Vabalthingava mootoriga vanal Sauga rajal:
Vabalthingava mootoriga 1 miil: