Hüppa postitusse

kristokr

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis kristokr postitas

  1. Võib pakkuda ka ainult taldrikut ja tigu.
  2. Masin nagu maasikas
  3. Ühe öö seisis jah ülikooli garaazis
  4. Eesti Maaülikooli omas. Seal suhteliselt uus pink, aasta vana.
  5. Sai siis auto ka Dynos ära testitud. Rattasse siis 130,43 kW (6900 p/min) ja 202,54 Nm (4900 p/min). Ka tehase andmetel peavad need parameetrid sellistel pööretel olema. Kuna mõõtmisel tekkinud kaod on enamasti ligikaudu 10 %, sai ka ära mõõta mõõtmisel kaduma läinud veeretakistuse ja trsansmissiooni jne kaod. 12,5 kW ja 16 Nm. Võib järeldada, et tehase andmed säilinud. Panen ülesse ka viienda käigu graafilise tulemuse, kus käigu ülekanne on 1.00 http://fotoalbum.ee/photos/kristokr/101895653. Sai ka proovida järjest kõikide käikudega, millest on video üleval http://speedy.sh/W7BR6/20130404-113847.mp4
  6. Esistangel ei ole mitte midagi viga. Alumine M-Tech II laiend on küljest ära võetud ja garaazis riiulis. Näeb hetkel välja selline: http://fotoalbum.ee/photos/kristokr/95804425
  7. Tänan kommentaaride eest, aga enamus jäärajad on tunduvalt siledamad, kui meie Eesti teed ja tänavad. Kuigi autoga on saadud üle 50 karika, on masin endiselt hoitud ja ideaalses korras nii tehnikalt kui välimuselt.
  8. Auto on väga aus ja sellist pilli annab ikka otsida. Mõnelgi e30 fännil hakkab ila tilkuma.
  9. Eks ma mingi aeg üritan teha midagi
  10. Sõitsin jah ja nimi oli klaasil K.KRUUS
  11. Hetkel küll ei ole ...
  12. Auto täiesti originaalis hetkel. Va esimene spoila on küljest ära(igaksjuhuks), kuna sai vahepeal mõnel sprindil osaleda. Põhiliselt on saanud sõita jää- ja lumeradadel. Hetkel selle autoga 19 karikat. Sai alla pandud ka Bilstein B6-ed.
  13. http://fotoalbum.ee/photos/kristokr/sets/517321
  14. Hetkel laen pilte ülesse.
  15. Sai siis endale kah soetatud BMW 320 IS, mis sai toodud Soomest. Soomesse oli toodud 2 aastat tagasi Itaaliast. Päris korralik pill. Autol siis kaks väikest iluviga(tagatiivakaar kriibitud ja esitiiva nurgal mõlk), veermikust vaja vahetada tagumised kiigepuksid ning täistuleklaasil on mõra. Täna sai siis ARK-s mitmeid tunde veedetud, kuna Eestis sellist autot varem ei olnud ja puudus tüübikood. Lõpptulemus, auto siiski nüüd Eestis arvel. Ülevaatusele lähen siis, kui kiigepuksid vahetatud. Lisad kah suht normaalsed: el. aknad, el peeglid, abs, roolivõim, kesklukk,signa, vändaga luuk,plokisoendus,musta värvi laepolster. Pildil siis veljed, mis olid tuues all. Kaasas olid originaal BBS 14" valud. Peal oli ka OMP Struth. All 3.46 originaal plokkdiffer. Garaazis ootab juba Viljandist pärit karterikaitse ning plaanis ka paagikaitse.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.