Hüppa postitusse

Lumi

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Müüdud! Lukku
  2. Up, mootor 100€.
  3. Kast ja kardaan läinud. Mootor veel pakkuda - 125€
  4. Up - hinnasula 225 eur.
  5. Müüa põhimõtteliselt komplektne mootor koos käigukasti ja kardaaniga. Tulid sõitva auto pealt. Läbisõit kirjade järgi ca 240k. Kardaanist praegu pilti pole, aga kardaan nagu kardaan ikka. Kui vaja leiab ilmselt mingeid pudinaid veel, mis siia komplekti võiks kuuluda. Hind 250.-
  6. Ostan: * 2 viisakat välimist ukselinki * Juhiukse lukku koos võtmega või terve ring * Paagitorude katet taha patemale koopasse * Tagastange amorte/kinnitus kronzasid * Ja kui kellelgi on neid plastikvitsasid üle millega juhtmeid kere külge kinnitada siis võtaks. EDIT: Nendega vist korras
  7. Lumi vastas priiduk teema asukohas Varuosad
    Mul on ka üks pakkuda
  8. Esimese asjana tuleb ära mainida, et hakkasin juba arvama, et mul mingi tõsine needus kallal seoses keretöödega, aga nüüd lõpuks on tehtud!! Asi läks ootamatute asjaolude tõttu üldse mitte nii ladusalt, kui oleks võinud ja tänu sellele venis ka protsess tükkmaad pikemaks. Auto sai ära viidud 19.märts ja jõudis koju tagasi 10. juuni. 😆 Aga see selleks! Värvi valimine ajas lõpuks pea nii valutama, et enam väga suurt vahet polnudki. Peaasi, et on ilma aukudeta ja kõva kerega, viisakas pill. 😀 Ja jäi zobelbraun metallic. Teada värk, et ega enne mingi värvi kohta päris õiget tunnet ei saa, kui päris elusa pilli peal näeb. Mul vajus igatahes karp lahti kui lõpuks värvitud autot nägin. Väga lahe värv ikka! (Btw ärge tehke nendest maailma kõige ilusamatest velgedest välja) Eks edasi peab nüüd vaatama. See aasta kindlasti veel sõitu ei jõua. Nüüd tuleb ise tegutsema hakata jälle, aga aega on vähe ja selle vähese aja panustan praegu ilmselt suve nautimisele. Hiljemalt sügisel tahaks ikka järkjärgult kokku hakata laduma. 😌 Pildimaterjali ka jällegi napib, aga panen ühe klõpsu veel, kus pill jälle kodugarages tagasi. (Ja krt ruumi jääb ikka garages väheks, pooled asjad sai auto garaaži ajamiseks uksest välja tõstetud..) Olge tublid.
  9. Kahjuks jah, ei hakka siin avalikult väga palju juurutama sel teemal, aga tekkisid teatud asjaolud, mis ei sõltunud temast ja lükkus asi edasi. Auto juba üsna pikalt garaažis niisama seisnud ja muutusin ise liiga kärsituks. 😀
  10. Tegelt juba paar nädalat tagasi pakkisin auto ära ja läks lõpuks keretöödesse. Nüüd küll teise keremehe juurde, aga vähemalt sai asja jälle liikuma! Käisin ka ükspäev vaatamas, keevitustöö käib ja asi edeneb täpselt nii kuidas neil aega jätkub. Ütlesin neile kohe algul, et mul selle asjaga ei põle, õnnelik et üldse lõpuks tegemisse jõudis! Keretöödest pilte hetkel pole, aga kui saan, siis jagan siin ka kindlasti midagi. Värv! Kahjuks ikka veel lõplikult otsustamata. Samas asjaga siiski üsna kiire juba. 😀 Mingid variandid on ja äkki keegi siit oskab nõu anda või on kogemust nende värvidega. 1. Esialgne plaan oli, et tahaks mingisugust tumehalli. Leidsin ka ühe pildi ja umbes täpselt sellisena ma seda ette kujutakski, aga ei saa kindel olla, mis värv see täpselt on. (https://commons.m.wikimedia.org/wiki/File:BMW_E30_Grau_JM_2.jpg) Mingi variant on, et see äkki vulkangrau. (https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-e30-320i-vulkangrau-rostfrei-/2046378729-216-6561) Aga selle müügikuulutuse postituses tundub ikka vähe teist tooni, kuid samas on ka kena. 2. Teine värv, mis silma hakkas oli zobelbraun metallic/196. (https://www.e30zone.net/e30wiki/index.php?title=File:09.jpg) Selle pildi pealt tundub päris äge, aga kahtlus on, et sel mingi filter ka peal juba. (https://germancarsforsaleblog.com/tag/zobelbraun-metallic/) Sel pildil peaks küll nüüd töötlemata olema ja krt samas ega siingi viga pole midagi. Mulle nagu meeldib. 3. Viimane variant oleks kindlapeale minek ja diamantschwarz metallic/181. Näeb soliidne välja ja mingi valguse käes on ka hallikas varjund. Samas tundub liialt tavaline. Kokkuvõtteks, kel aega ja viitsimist võib värvi osas kaasa rääkida. Nüüd kui asi liikuma saadud jälle peaks postitusi ka tihedamini tulema kui kord poole aasta jooksul. 😀
  11. Pikk vaikus olnud vahepeal, aga väike update. Mootor sai tegelt juba tükk aega tagasi maha tõstetud, aga näe aega siia kirjutamiseks leidsin alles nüüd! Enamus pigimatti on välja võetud ja ainukesed asjad on veel põhjaalused vollad/torud, mille klambrid lahti ei tahtnud tulla. Ja siis peaks kere põhimõtteliselt puhas olema. Pole muud kui oodata, et saaks ära viia. Lisaks õnnestus leida endale ketassild koos typ188 diffriga(pidi olema ilmselt ~3.64 ülekanne). Uut pildimaterjali praktiliselt pole, aga vaatan mis galeriist leiab.
  12. Eks see kokkupanek saab paras huumor olema, aga järgmiseks suveks tahaks kindlasti sõitu saada! Pigimati võtan ka välja mingi hetk jah. Odav see lõbu tõepoolest ei tule, aga mis teha. Elu on selline. Usun, et kui selle kere tehtud saab, tuleb ka kokkupanekuks hea motivatsioon, niiet siit saab ainult edasi minna. 😀
  13. Nägin ühe tüübi videos nende koopast jooksvate kütusetorudega sellist lahendust. Muidugi sealt, kus nüüd uus toru uuesti koopasse läheb, oli tal eelnevalt auk sisse kõdunenud juba. Endal sama jama, ja vist lähen ka enam vähem sellist teed, kui mingit paremat lahendust vahepeal ei mõtle. Sul vb nõksa hilja nüüd juba.
  14. Jupp pausi vahel olnud, aga auto põhimõtteliselt laiali. Mootor veel maha tõsta, põhjaalused vollad/torud/kütusepaagiga seonduv ja mingi pudipadi. Nüüd nägi siis täies ulatuses, kui ära kõdunenud täpselt on. 😀 Esimesed nurgad teadatuntud värk, nüüd lõin ka need parandused eest ära. Ja siis on see rooli kõrval olev auk, mille kohta juba keegi kunagi mainis, et poltidega mingi plaat ette löödud. Plaadi tagant paistis siis siuke teema. 😀 Kõige nukram ja minu jaoks ootamatum on tagant parem koobas. Seal ikka uss korralikult järanud. Jällegi oli mingit paikamist tehtud, sai need eest ära löödud ja mõnest kohast hakkas veel näpp läbi. Lahe, mis ma muud oskan öelda. 😀 Kokkuvõtteks oma võhiku pilguga vaadates läheb see asi mul veits kulukamaks kui algul arvasin, aga vist midagi väga utoopilist ei ole. Samas tööd on. Äkki päris vaeseks ei jää! Lammutamine ise läks isegi libedamalt kui arvasin. Esimest korda nii hingega asja kallal ja kakun tervet autot laiali. Kärukonksu kronsa oli üks hullemaid asju, millega jebisin - ca 3h võibolla. Pealmised mutrid olid pagassis hea lihtne lahti keerata. Alumised aga põhja all nii vända koha peal ja korralikult kinni roostetanud. 😀 Teine asi oli kardaan. Auto pukkadel, selili auto all lehtvõtmega neid polte lahti keerata ei olnud kõige mõnusam. 😀 Kast seevastu tuli nagu naksti alt ära. Lõpetuseks mõned suvalised pildid veel galeriist! (Vahepeal tahavad tummisemad autod ka vägisi garaaži mahtuda) (Siis kui eestpoolt veel auto nägu oli)
  15. @Leks "Laeriie ääre all kinni, ei taha ära ka lõhkuda, sest pole kindel, kas vana tagasi või ei." + ülevärv.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.