
Kõik, mis Atss postitas
-
318i '89 - Atss
See aku lahendus mulle meeldis, kahju, et ei kestnud - täpselt samad tunded, aga pole veel maha matnud selle tagasi tegemist. Natuke harima ennast selles aku maailmas. Sai käidud dünos, paar kolm tundi spetsalist kräunutas, õnneks kõik püsis ilusti koos (generaator kuumalt kehva laadimisega). Sõita täitsa teine tera kohe, kõik on kuidagi rafineeritum, sujuvam ja loogilisem. Pöördeid oleks rohkem soovinud aga pole nagu mõtet kui sealt midagi ei tule. Surveastet ja õhku juurde vist vaja. Või nagu vend ütles, et mõistlik turbo mootori alus.
-
318i '89 - Atss
Poolteist aastat möödas. Suurt midagi uuendada pole. Kerge liitium aku ei toiminud (kevadeks oli ümmargune, hoiustasin kodus soojas, ei raatsinud enam uut osta), panin tavalise pagasiruumi tagasi. Lasin nahaga värskendada vana Sparco rooli ja tagumise istme värvisin tekstiili värviga mustemaks (pildil pooleli tegevus). Tänaseks sõiduk tänavalegaalne. Plaanin natuke liikuda ja kui midagi õhku ei lenda, mahlad sees püsivad, siis rulliga rullidele vähe seadet parendama. Eks natuke huvita ka jõu numbrid. Soundcheck - Bmw e30 M20 - YouTube
-
Lobamokkade rubriik
Kas keegi teab kedagi, kes teab kedagi ,kust saaks soetada e30/e34/e32 esitule klaase ?
-
318i '89 - Atss
Pidurid on lõpuks küljes ja toimivad. Leidsin veljed mis ringi käivad, 15x7 OZ-d. Käisin sillastendis ja kaalumas. Mõlema tulemusega olen vist enamvähem rahul. Riskisin illegaalse 20km proovitiiruga õhtuhämaruses. Muidu kõik hästi, peale selle et seade on väga toores ja rikas.
-
318i '89 - Atss
15 oli eesmärk, et alla mahuks ja see peaks olema täidetud. Velje kodara/kärje kuju peab õige olema. Aga selliseid mis meeldiks on keeruline leida. Kui leian, siis hind üle jõu käiv.
-
318i '89 - Atss
Pidurid mida paigaldan jäävad jalgu.
-
318i '89 - Atss
Muru niitmise kõrvale on ka rulli näpitud. Värvisin kapoti ja tagaluugi. Soetasin uue aku, väiksusest tingituna paigaldasin selle mootoriruumi. Eelnev kaabli vedu ja pagasis oleva akualuse ostu võib niisama tegemiseks nimetada. Ostsin meeleheaks riidest jalamatid. Mootor tagasi omalkohal, sai käima pandud, töötab. Lasin soojaks tiksuda, külmakorgid tunduvad pidavat, Velgede sobivus läks ka kahjuks aiataha, ilmselgelt enne alla proovimist nägin ka nendega vaeva ja soetasin rehvid sinna peale. Et kui kellegile pakuvad veljed huvi võib kirjutada PM.
-
318i '89 - Atss
Ilmselt Eesti racing/tuuning kaupluste kaudu saaks tellida, aga no võib öelda, et vällamaa kaup. 3-4 tootja vahel saab valida (vähemalt mis leidsin ja Eestisse saadavad). Toru on 4 tolli filtri otsas ja filter ise ka 4 tolli. https://outlawspeed.com.au/shop/knrf-1015 - peaks olema sama.
-
318i '89 - Atss
Odavad pole jah, aga päris AP racing hind ka pole. Peaks kenasti mahtuma, prooviks oli 15 tolli, orginaal style 5 ja 10mm flants (muidu läks vastu suportit kärje/kodaraga) ja jäi ruumi tasakaalude jaoks ka. Kettad on 285mm diameetriga, et parajalt agresiivse offsetiga ja õige kujuga saaks kasutada ka ilmselt 14 tolli velge.
-
318i '89 - Atss
Pool aastat möödas ja suurt midagi pole teinud. Mootori tõstsin välja uuesti ja tegelesin külmakorkidega, loodan et jäid pidama. Aiste vahele tagasi pole pannud. Et velje tagune vähe ilusam ja pakitud välja näeks, tegelen natuke suuremate pidurite paigaldusega. Esimesed pm valmis. Leidsin ka veljed, teen kerge koduse iluravi neile.
- M: E30 varuosad
-
318i '89 - Atss
Auto on väljast auto moodi jälle. Värvitud sai - tiivad, taga-ja esipõll, karbid, tagumine vasak tiib. Kapott ja tagaluuk veel vaja teha. Tehniline osa on ka põhimõtteliselt valmis, esimene käivituski tehtud. Mootor tuleb uuesti vahelt välja võtta, kõlmakorgid lekivad(ilmselt paigaldusviga). Muidu võib suures plaanis rahule jääda. Seest on üldpildis koos, rool on ajutine.
-
318i '89 - Atss
Ülemäära palju just pole midagi juhtunud, aga midagi siiski. Typ 188 LSD on omale kohale paigaldatud, summuti sai valmis pusitud, tühikäigumootor ja väheke suurema avaga segusiiber said külge.
-
318i '89 - Atss
Vaikselt edeneme. Sai lisatud vähe ''mugavus''varustust - kesklukule raadiosignaali vastuvõtja ja kohtvalgustiga peegel. Mõrades esiklaasi vahetasin ära. Tagumised amordid jõudsid, käigukast sai omale kohale (M52 ZF) ning selle vastav kardaan ja tala. Taha sai lisatud strutbar. Mootoriruum on u.80% valmis.
-
318i '89 - Atss
Sai sillad alla pandud, et saaks auto veerema ja oleks mugavam mootor vahele panna. Pidurid ja tagavedrustus puuduvad veel. Vaikselt tegelen kõiksugu voolikute, juhtmete jne sobitamisega.
- M: E30 varuosad
-
318i '89 - Atss
-
318i '89 - Atss
TFG bodyparts. Sobitamine oli omajagu pusimist, kuid üldpildis mina rahul. Esimeste püstakute ehitamise tarbeks lisandusid mõningad asjad.
-
318i '89 - Atss
Head uut aastat! Vastupidiselt enamusele sai pühade ajal kaalu langetada. Kerele said külge fiiberdetailid, tagaluuk ka tulemas. Käib esisilla komplekteerimine ja selleks vajaminevate juppide kogumine. Kasutusele tuleb coilover.
-
318i '89 - Atss
Kahjuks ma ei oska öelda mõõtu, aga mul on nad põhjas igaljuhul (törts keermeliimi ka). Tegelt sai mõõdetud küll kui kokku panin, et kuskil midagi untsu ei keeraks aga numbreid ei mäleta. Nihik päästab päeva.
-
318i '89 - Atss
- Müüdud
-
318i '89 - Atss
Vaikne nokitsemine pole seisma jäänud. Mootoril mõned jupid külge keeratud. Aftermarket õliradikas omal kohal. Summuti lõpupütt on ka paigas, kasutan X3 oma.
-
320i kupee 1986 Marko S
Kasutasin ka vask/nikkel piduritoru, kiidan omalpoolt heaks. Toru parameetrid samad mis metall torul, tavalisel vask torul tegelikult sisemine auk väiksem, tulenevalt siis seinapaksusest. Painutada keerulisem kui puhast vasketoru aga lihtsam kui metalltoru.
- Olemas