Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

t2gt2g

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    12
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast t2gt2g

  • Tiitel
    Algaja

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. t2gt2g

    M: Mootoripukk

    universaalse puki nevate mootorite jaoks saab poest odavamalt
  2. t2gt2g

    318i '84 - Andrus

    kollektorist sai asja?
  3. t2gt2g

    BMW 320 '86 - t2gt2g

    ette sai nüüd ka 4x lmi sarniirid ja vasak rattalaager. 20mm stabikas ja taha uued stabika kondid sest vanad tulid mingi ime läbi korralikul kurvi keerates ise maha :shock:
  4. t2gt2g

    BMW 320 '86 - t2gt2g

    viimati siis sai rapla rajal otsa plokikaane tihend ja kuna auto enam igapäevases kasutuses pole siis vahetusse lähevad koos mootoriremondiga ka kõverad kereosad.
  5. t2gt2g

    BMW 320 '86 - t2gt2g

    nonii sai käidud pühapäeval raplas bmw cup-i esimesel etapil ja tuli a klassi 5 koht ajaga 55.7 mis ka isikluk uus rekord. ainsa 320i kohta hea küll aga rahule hing ei jää ja nüüd läheb auto tühjendamiseks ning auto jääb ainult rajal kahutamiseks. kurve võttis see auto nii hoolega ,et tagumine ratas maast lahti. kui selle ka pidama saaks loodaks juba is-dele konkurentsi natuke pakkuda. ette sai toodud sauelt 1,5 mm jämedam stabikas. et siis 22mm 18,5 asemele. seega kellel vaja siis jäävad üle kupee el. aknad.
  6. t2gt2g

    BMW 320 '86 - t2gt2g

    pole nüüd kaua jutustamas käinud ja vahepeal siis niipalju ,et eest otsast hakkas kostuma kummalist urinat, mõtlesin,et hunt sellega, et on veepump ja pole kiiret aga kui ükspäev puterdades seisma jäi mõtlesin kohe ,et oli mul vaja laisk olla ,et oleks ju võinud rihma maha võtta ja veepumpa katsuda. tuli välja ,et see väga ok ja läinud oli hammasrihma pinguti vabajooksu rull. käivitada enam ei proovinud ja sai lahti kistud. rihm oli peal aga lõtv sest rullik oli pinguti küljes kuidagi kahtlaselt viltu.hammasrihm oli paar hammast vale aga mootor käis ringi ja lootsime kõige parimat. et kui juba nagunii mahlad jahutussüsteemist väljas siis sai vahetatud ka termostaat, rihmapinguti sai pandud uus ja kuna rihm ise alles10000 tagasi vahetatud ja kahjustusteta siis jäi ka see vana. auto käivitus oli vaevaline sest ma olin targa peaga süüte paigast ajanud kuid sellele veale saime kiirelt jälile ja kui süüde paika aetud käis kenasti, isegi kenamini kui varem, mootori hääl oli puhtam, käivitus ja läks isegi edasi paremini... juu oli enne süüde siis natuke paigast ära ja nüüd on salongis ka hea soe olla. kui juba kallale sai mindud läksid vahetusse ka tagumised amordid.. vanad sachsid olid juba rattapumbad ja asendatud sai nad uute bilsu b8 amortidega , cortego amordi patjade ja läbilöögi pukside ja tolmukatetega. ette sai võetud ka 4x lemförderi sarniirid mida veel kahjuks pole alla jõudnud krutida. garaazi nurka sai soetatud suve ja rada ootama ka toyo proxes rehvid koos 15'' valudega.
  7. t2gt2g

    318i M-technic '86 - Maero

    kas tagumine stange ka m-tech 1? kas see käib nagu lisana sinna ? meeldib väga ja olen endale ka kaua midagi sellist otsinud ,et originaal stange ka ikka alles jääks.
  8. t2gt2g

    BMW 320 '86 - t2gt2g

    auto sai ostetud juba suve alguses. pill siis kupee ja e30 nagu ikka. kere oli siis kui autio sain üsna heas korras, oli väikeseid kõkse ja muhke kuid rooste oli üsna vähe närinud, põhi on mõni aeg tagasi keevitatud. nüüd tahab auto saada mõlemat uut esitiiba mis on mul ka olemas. samuti tuleb vahetada ka tagumine parem nurk. kere tükid on kõik olemas aga ootavad hetke ,et keegi keevituse saaremaalt ära tooks. lisasi on niipalju ,et on olemas ,el aknad, katuseluuk, juhiiste recaro, taga käetugi, autot on enne mind hästi hoitud ja ma olen küll mõnikord talle natuke liiga teinud ja välimus on kannatada saanud aga pärispalju juppe on ka minu poolt välja juba vahetatud ,et liiga ära ei laguneks. esimese asjana said 14'' plekid välja vahetatud 16'' azevite vastu, edasi sai auto endale ette jämedad püstakud ja bilstein b8 amordid, amortidega koos läksid alla 4x -40mm lesjoförsi madaldusvedrud, ette sai pandud uued tuulutusega pidurikettad ja ferodo klotsid, vana 3 kodaraga rool sai tõstetud kapi otsa ja peale sai pandud momo rool, tagumine ots sai uued trumlid ja klotsid, sai kohe timmitud shortshifter, ette zenderi madaldus, autol on all lsd mis sai ka juba hooldatud, taha sai pandud stabilisaator mis enne puudus, esisilld sai ka korda tehtud.
  9. t2gt2g

    M:sportrool

    ma loen reede õhtu palga üle ja siis näeme
  10. t2gt2g

    M:sportrool

    500 tulen reedel alumisele roolile järgi
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus