Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
t2gt2g

BMW 320 '86 - t2gt2g

Soovitatud postitused

t2gt2g

auto sai ostetud juba suve alguses.

pill siis kupee ja e30 nagu ikka.

kere oli siis kui autio sain üsna heas korras, oli väikeseid kõkse ja muhke kuid rooste oli üsna vähe närinud, põhi on mõni aeg tagasi keevitatud.

nüüd tahab auto saada mõlemat uut esitiiba mis on mul ka olemas. samuti tuleb vahetada ka tagumine parem nurk. kere tükid on kõik olemas aga ootavad hetke ,et keegi keevituse saaremaalt ära tooks.

lisasi on niipalju ,et on olemas ,el aknad, katuseluuk, juhiiste recaro, taga käetugi, autot on enne mind hästi hoitud ja ma olen küll mõnikord talle natuke liiga teinud ja välimus on kannatada saanud aga pärispalju juppe on ka minu poolt välja juba vahetatud ,et liiga ära ei laguneks.

esimese asjana said 14'' plekid välja vahetatud 16'' azevite vastu, edasi sai auto endale ette jämedad püstakud ja bilstein b8 amordid, amortidega koos läksid alla 4x -40mm lesjoförsi madaldusvedrud, ette sai pandud uued tuulutusega pidurikettad ja ferodo klotsid, vana 3 kodaraga rool sai tõstetud kapi otsa ja peale sai pandud momo rool, tagumine ots sai uued trumlid ja klotsid, sai kohe timmitud shortshifter, ette zenderi madaldus, autol on all lsd mis sai ka juba hooldatud, taha sai pandud stabilisaator mis enne puudus, esisilld sai ka korda tehtud.

jaani320_1.jpg

jaani320_2.jpg

jaani320_3.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
t2gt2g

pole nüüd kaua jutustamas käinud ja vahepeal siis niipalju ,et eest otsast hakkas kostuma kummalist urinat, mõtlesin,et hunt sellega, et on veepump ja pole kiiret aga kui ükspäev puterdades seisma jäi mõtlesin kohe ,et oli mul vaja laisk olla ,et oleks ju võinud rihma maha võtta ja veepumpa katsuda. tuli välja ,et see väga ok ja läinud oli hammasrihma pinguti vabajooksu rull. käivitada enam ei proovinud ja sai lahti kistud. rihm oli peal aga lõtv sest rullik oli pinguti küljes kuidagi kahtlaselt viltu.hammasrihm oli paar hammast vale aga mootor käis ringi ja lootsime kõige parimat. et kui juba nagunii mahlad jahutussüsteemist väljas siis sai vahetatud ka termostaat, rihmapinguti sai pandud uus ja kuna rihm ise alles10000 tagasi vahetatud ja kahjustusteta siis jäi ka see vana. auto käivitus oli vaevaline sest ma olin targa peaga süüte paigast ajanud kuid sellele veale saime kiirelt jälile ja kui süüde paika aetud käis kenasti, isegi kenamini kui varem, mootori hääl oli puhtam, käivitus ja läks isegi edasi paremini... juu oli enne süüde siis natuke paigast ära ja nüüd on salongis ka hea soe olla. kui juba kallale sai mindud läksid vahetusse ka tagumised amordid.. vanad sachsid olid juba rattapumbad ja asendatud sai nad uute bilsu b8 amortidega , cortego amordi patjade ja läbilöögi pukside ja tolmukatetega. ette sai võetud ka 4x lemförderi sarniirid mida veel kahjuks pole alla jõudnud krutida. garaazi nurka sai soetatud suve ja rada ootama ka toyo proxes rehvid koos 15'' valudega.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
t2gt2g

nonii

sai käidud pühapäeval raplas bmw cup-i esimesel etapil ja tuli a klassi 5 koht ajaga 55.7 mis ka isikluk uus rekord. ainsa 320i kohta hea küll aga rahule hing ei jää ja nüüd läheb auto tühjendamiseks ning auto jääb ainult rajal kahutamiseks. kurve võttis see auto nii hoolega ,et tagumine ratas maast lahti.

kui selle ka pidama saaks loodaks juba is-dele konkurentsi natuke pakkuda.

ette sai toodud sauelt 1,5 mm jämedam stabikas. et siis 22mm 18,5 asemele.

seega kellel vaja siis jäävad üle kupee el. aknad.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
t2gt2g

viimati siis sai rapla rajal otsa plokikaane tihend ja kuna auto enam igapäevases kasutuses pole siis vahetusse lähevad koos mootoriremondiga ka kõverad kereosad.

3644990568_f92dfff3af.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
t2gt2g

ette sai nüüd ka 4x lmi sarniirid ja vasak rattalaager.

20mm stabikas ja taha uued stabika kondid sest vanad tulid mingi ime läbi korralikul kurvi keerates ise maha :shock:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .