Hüppa postitusse

Terminaator

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Terminaator postitas

  1. Eelmisest postitusest on tükk aega möödas, mõtlesin enda teemat ka pisut täiendada. Aega võttis, aga asja sai. Eile sai auto pea 2 aastat garaažis seismist välja aetud ning täna sai tehtud autole ülevaatus. Masin liigub ringi probleemivabalt ning sõita on lust. Kuna autot sai värvitud kodustes tingimustes, siis iluvigu leidub, kuid ei midagi katastroofilist või silmariivavat ning kokkuvõttes polegi ta mõeldud muuseumieksponaadiks, vaid ikka suvel ringi kruiisimiseks. Lisan paar hägust pilti kah.
  2. Võtan omaks!
  3. Eelistatud oleksid vanema kerega kroomstangedega masinad, kuid võib ka facelift mudeleid pakkuda. Auto võiks omal jõul liikuda mis tähendab, et mootori olemasolu on tähtis. Mida vähem mädanikku, seda parem. Hind oleneb auto seisukorrast, kuid võiks siiski mitte ületada 2000€.
  4. Olen huvitatud ka põllelisast (IS oma ei soovi).
  5. Otsin heas korras esipõlle FL 316i'le. Palun diislite omi, ehk kahe õhutusavaga, mitte pakkuda. Ette tänades!
  6. Siiamaani pole Teil ju mingit probleemi linna peale minemisega olnud? Päris korralikult olete siiski lumes masinale Tartu peal hagu andnud. Mida Te nüüd siis järsku häbenete?
  7. Oi jahh Tänud! Edu läheb tõesti tarvis. Loodetavasti saab asjast asja. Kuid ta päris nii hull kah pole. Põhi on kõva, varisemisohtu pole, et läbi põranda kukuksid ja kütusepaagil pole ka midagi häda, viga oli ainult torus.
  8. Tervist! Olen siin juba mõnda aega seda foorumit sirvinud ning nüüd tuli järsku igavusest mõte, et lisaks ka oma teema siia, küll pole mul midagi väga huvitavat silmadele pakkuda. Tükka aega on olnud juba mõte, et võiks esimeseks autoks mingisugune huvitav retropill olla. Juunikuus siis veereski üks vana bemm maja ette. Nüüd me olemegi siin isaga, kes on vanadest aegadest pisut kogemustega rullikate alal, seda aparaati vaikselt restaureerinud. Masinal on kapoti all 1.8 M10 mootor, mida hetkel küll välja vahetama ei kavatse hakata. Ei ole ka plaanis selle autoga paugutamist harrastada. Spidomeetril on kirjas number 134000, jah ... Eks teda ole natukene kerimise hiilgeaegadel timmitud. Auto on saabunud Eestisse aastal 1999 ja olnud sellest ajast ühe vanahärra kasutuses. Eks aeg ole oma töö teinud. Härra liikles temaga ka talviti. Sellest on autole jäänud omad traumad. Lohutada võib ennast sellega, et vähemalt pole aparaati näppinud ükski rullnokk. Kõik on originaal ja tehnika on korras. Üks huvitav asi antud eksemplari juures on see, et tal on juba tehasest ainult üks küljepeegel. See väide tekitab kindlasti lahkhelisid ... Samuti pole masinal ka tahhomeetrit ega roolivõimu, mis lisab tunnet, nagu oleks tegemist Nõukogude autotööstuse toodanguga. Tehaselisadest on veel mingisugune praeguseks küllaltki väsinud M-sport vedrustus, all pudelikorgid ja väike tagatiivakesekene pagasnikuluugi peal. Lisan mõned pildid sellest, kui ta toodud sai. Hetkel on küljes uued küljekarbid ning järjekorras on veel esipõll- ja tiivad, tagumised koopaääred, kütusetoru ja ehk ka tagapõll. Samuti on ka kapotil kerge täke, millega võiks ka midagi ette võtta.
  9. Terminaator lisas teema asukohas Probleemid
    Oleks abi vaja sellise probleemiga nagu ukseliist. Tõesti, ei saa aru kuidas see peaks ukse küljest ühes tükis ära tulema. Ehk keegi saaks aidata? Ette tänades!

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.