Hüppa postitusse

Grim

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Grim postitas

  1. ee ülekanne on väga pikk, 3.xx millegiga, 2-e käiguga läheb vist 110-120 välja, 3-as on umb 160-170 ringi (üle kolmanda pole proovinud ei julge väga kuna ilmad pole parimad ja sillastend on tegematta veel sellel). Võin spidost video teha tegelikult, siis saaks ka teie arvamust kuulda mis asjast arvate, et kas on stroker või mitte.
  2. Keskava vanadel velgedel on 57.1mm. Olen siis ringi sõitnud selle autoga paar päeva ja nagu väga ulmeline kogemus. Võin julgelt ära öelda, et see küll 125kw pole, edasi kerib nagu loom (kolmandaga tahab veel rehvi kriuksutada) ja kui isegi on 125kw siis ma ei kujuta ettegi miks sellist asja turbotada vaja oleks (osad on karjund siin @Anto-le, et ta ära turbotaks) Panin enda rulli toonklaasid külge asjale kuna ise soovin suht "mõrvatud" tulemust saada ja tahaks ikka päris tugevat tooni. Sellele pole rohkem tooni vaja kui hetkel on =) (eks @Anto varsti paneb pildid ka) Huvitav on see, et kui mootoriõli vahetasin siis mootorist tuli mingi peaaegu 3 liitrit õli ainult ja õlivarras oli koguaeg nii õline ennem, et reaalsest õli tasemest aru ei saanud, vahetasin ära ja nüüd saab ikka aru ka palju seal õli sees on (ei kujuta ettegi millal sellel viimati õlivahetust tehti ennem mind). Väike küsimus ka kas rullidel originaalis tulid klaaskiust karterikaitsmed või on sellel mingi isearetus tehtud või olen ma millegist valesti aru saanud?
  3. Kas mulle tundub või seal venemaal tehti kõike suht permanentselt? küljekarbi katted oleks nagu peale liimitud jne. Ma hetkel olen ehitanud C pillari ja tagatiivad permanentselt külge, ülejäänud asju saab ikka maha võtta vajadusel C pillarit panen peale umbes sama tehnikaga, originaal kere pole väga rohkem lõigatud kui aint tagatiibu nii nagu esimestel piltitel näha on. Katsun jätta ikka niipalju metalli külge kui võimalik
  4. Natuke fitmentist pilte ka siis (tagumist ratast pole proovinud veel :D) Siin pildil siis ratas niipalju välja keeratud kui kere lubas:
  5. E39 tagasild on ropult vastupidav ja tugev... Paljud soovitavad ja pole väga raske rullile alla panna ka(seda siis turbotamise eesmärgil)
  6. Ette jääb tavaline klaas, taha läheb polükarbonaat. Koopia on siiski koopia, vahet pole ju mis materjali kasutad jne kuidas keegi nimetab, osad nimetavad ka "pooletoobisteks" replicateks asju ehk siis nagu on aga samas ei ole Kuna tulevikus plaanis e39 tagasild alla paigutada siis pean nagunii järg talv pilbasteks kiskuma auto jälle. Järgmine talv plaanis vahele panna Precision PT6766 turbo koos Eagle sepis sisuga ja ajuks ms2 või ms3 pro, oleneb kuidas rahaline seis lubab. Siis tuleb vähe põhjalikumalt nagunii need kõik tööd (ülekanne - sidur - käigukast jne) see suvi esimesed nädalad vb kuud lasen vabalthingavaga ringi, vb suve keskel läheb turbo peale (see praegune mis on) ja siis sügisel uuesti ehitusse auto. Praeguse seisuga kerel pole häda midagi, tagumised poolraamid on heas seisus, läbiv rooste puudub (sai kõige hullemad kohad juba tehtud) ja need kohad mis silma jäid lihvisin ära, vaatasin üle ja uus värvikiht + mastiks peale. Võin pealkirja ära ka muuta kui see segab sind Loodan, et said oma küsimustele vastuse =)
  7. Sai siis hakatud C pillariga tegelema, bagassi luuk ei ole veel täielikult küljes sellepärast c pillariga veel jooned ei istu, aga c pillar on pmst omal kohal juba Ma lõpuks ka mõistan, et miks keegi selle c pillariga pole viitsinud jamada, et see külge panna, aga läbi higi ja viha saan loodetavasti hakkama selle paigaldusega Pidurivõimu sain lõpuks ka täielikult külge. Tasapisi asi edeneb EDIT: Olen unustanud siis ka ennem mainida, et ette läksid küll e36 käändmikud, aga need tibakene ümber tehtud ja rattad keeravad niipalju välja, et rehv käib ratta sisse koopasse vastu ära peab veel midagi sellega välja mõtlema, eile sai proovitud ühte 15" suht kõrge profiili rehviga velge ja fitment tundus kõik ok olevat tiivaga. Ratta vasta maad saan panna siis saab reaalse fitmenti teada, võibolla tuleb mingi teise ET-ga veljed otsida, et velg veel rohkem välja istuks. Fitmenti sai testitud siis vist E34 veljega, kui ei ole E34 oma siis E36 oma on ta kindlasti, emb kumb (hiljem lisan veel pilte)
  8. Org massi kinnitus on läinud jah, Mina nende tiibade lõikamisega ei alustanud, kui teemat natuke lugeda siis on aru saada ka miks. Aku jäi niipidi kuna on klemmidele mugavam ligipääs ja kate läheb nagunii peale, niisamuti aku ülevool on seal kohas kus voolab ka katuse alune niiskus välja seega oli mugavam jätta aku sedapidi.
  9. Nii ta kahjuks on jah. Selliseid bokse on kokku õnneks 3, üks on siuke ruum kus keevitab ja valmistab pisiasju ning kõik suuremad tööriistad jne, üks ruum tuleb vist värvimiseks ja ka ühe projekti jaoks ja siis praeguses kus e30 on seal ehitan selle auto enamvähem lõpuni valmis (üv saan siis hakkan autot enamjaolt maal hoidma) Tagatiivad on siis liim+tihendusmassiga kinni niipalju kui seda võimalik oli panna igalepoole, sissepoole lapin veel klaaskiudu tugipunktidesse ja väljast pahteldan klaaskiud pahtliga, kõik kruvid sai ilusti peidetud (taga küljeklaasi tihendi alla lähevad täpselt peitu, karbikatte all leidub neid, bagassiluugi alt ja tagastange alt) Esistange sisse istub E36-e klaaskiust tagastange tala nagu valatult: Aku tuleb siis nii suur, et kapoti alla see ei mahtunud ja igatepidi oleks olnud targem idee see bagassi viia. Tegin siis ka aku kohast pilti. (tolmune on kahjuks tulevikus kui puhastan asja siis teen paremaid pilte)
  10. Oeh olen siis tasapisi bodykiti külge sobitanud, tagatiivad on juba suht küljes, tibakene vaja veel teha tööd nendega (õhtupoole saab paar pilti veel jagada siia) Pidurivõimuga möllasin üks ööläbi garaazis ja pole siiani seda veel täielikult külge saanud... ette sai pandud siis e36 õõtsad, käändmikud, pidurid, püstakud ja amordid koos vedrudega. Nina sai proovitud külge ja nüüd tasapisi tuleb hakata seda kinnitama autole. (jah siukses kitsas boxis mässan selle autoga väga mugav ei ole)
  11. Sain siis bodykiti mõnda aega tagasi kätte, aga kuna aega eriti ei olnud, et asja üle vaadata siis leidsin eile aega üle vaadata asja ja avastasin, et peaaegu terve auto tagumine ots on vaja mingil määral toruraamile teha, et täielikult see bodykit külge panna. Tööd tuleb uhkelt ja pilte hakkan nüüd tihedalt lisama asjadest. Auto tehniline pool hakkab valmis saama, kütusepaak koos torustikuga on küljes. Kütusepaagiks siis 63L variant. sumpsijooks ja differ vaja alla panna, esimesed pidurikettad ja suppordid ka külge ja tibakene el. süsteemi vaja teha veel. Aku sai bagassi viidud. Turbo kitile sai ostetud bov ära ja veel igasugust pisemat nodi, turbo külge panekuks on veel vaja aju ja intercoolerit.
  12. Jah tõesti hind oli teine... pärast hakatakse kurtma, et miks tema sai selle hinnaga jne
  13. Annan endast parima, et projekt valmis saada, jah terve bodykit koos c pillari ja luugiga Täna tuli veel üks huvitav upgrade, lisan pikema jutu sellest hiljem
  14. uuendasin listi
  15. Oehh, pole siis pikka aega siia postitanud midagi kuna on toimunud väga aeglane protsess, aga auto on väga kaugele nüüdseks jõudnud. Tehnika poole pealt pole enam midagi paljut jäänud, sidurdab ja peaks ka pidurdama kui suppordid külge kruttida... Mootor läheb matsust käima ja kõik toimub nüüdsest läbi salongi. Ongi üks suur komplekteerimine hetkel seega ei oska väga lisada/kirjutada kuna ei remondi autot otseselt. Sai ostetud siis ka üks huvitav asi (pilt allpool) ja varsti hakkan lisama protsessist pilte kui bodykiti külge hakkan panema. (summa oli neljakohaline ja peitmise põhjust ei oska öelda pole vaja kõigil teada. ) Loodetavasti saab selleks suveks siis sõitma asja ja näeb ka liikluses seda autot. Hetkel pole midagi väga pildistada kuna auto on siiski suht laiali veel omadega (vaja 5x120 sillad teha jne) Lõpptulemus peaks tulema midagi sellist: Hetkel siis muretsen suuremad pidurid kui sillad küljes ja otsin e36 compacti tagasilda, kütusepaaki preface 55L - kui kellegil pakkuda kirjutage psi või 54005805! =)
  16. Grim vastas et30 teema asukohas Autod
    Osadeks läheb siis olen paljudest juppidest huvitatud! 54005805 või facebookist Marek Js
  17. sul on kirjas ainsuses, ehk siis müüd kellegile ühe poole tiivast ainult ja teise poole on sunnitud jätma originaali?
  18. Üks tiib või mõlemad pooled?
  19. Niisiis, sai mootor oma kohale pandud ja first start tehtud. Vähe on veel jäänud, aga samas nii palju...
  20. Sai siis vahepeal auto veetud garaazi mootori juurde... Vaatasin siis kere juhtmestiku üle - kõik tundus korralik olevat, mingit ise aretatud porri oli väga väga vähe ja juhtmed ei olnud rabedad vms suht hästi säilinud. Hetkel ongi vaja paar pisemat juppi sebida ja asja ära teha ning siis saab first starti teha. Mootor on valmis sätitud selleks juba, aga ei soovi kettide otsas käima panna Niiet nipet näpet veel ja saab juba esimest käivitust näha - teen ka video sellest ja kui kõik töötab nii nagu peab siis tuleb vähe suurem kokku ladumine. Kõigest kuu aega veel jäänud ja aeg lendab tohutu kiirusega, aga eks ole näha mis saab ja kuidas saab edasi. Tegin ka ühe jumala suva klõpsu. Igas postituses võiks ka ju üks pilt olla (käsi värises pilti tehes )
  21. Tagatiivad on veel pooleli, ehitan pm jah peale lihtsalt, tulevad normaalsed koopaääred, asi on ikkagi poolik veel tagaratta koopad on mingi 2" laiemad kui originaalis niiet ei saa kahjuks orig tiibasi lubada sinna enam
  22. Jah, eks ta nii ole, aga õnneks on auto kallal kosmilised väiksed väänikud, kes seda kiiresti kiiresti kokku lappavad =) Auto arenemise juurde tagasi... Käisin siis eile jälle nipet näpet asju tegemas, salongi pesu sai tehtud ja osad kohad veel üle käidud krundi-värvi-mastiksiga... Nüüd tulekski garaaz ruttu korda teha igasugust muust kolast ja auto garaazi mootori paigaldusse jne =) Tegin paar klõpsu ka =P Lisan juurde, et veljed on ajutised =D
  23. Oehh kust nüüd alustada... Alguses mõtlesin, et ei teegi teemat aga nüüd ei tea isegi enam mis vahepeal toimunud on ja kuskil arvutis notepadis on ka igav kõike üles trükkida ning siia kirjutades võibolla tekib ka teistel ideid/plaane jms. 15/11/2015 avastasin netiavarustes tühipalja kere mis hakkas huvi pakkuma ja sai siis see juba paari tunniga ära toodud. Teadsin, et see ettevõtmine tuleb tohutult kulukas ja suur seega oli mul mingi tunnike võibolla aega mõelda kas üldse hakkan siukse asjaga tegelema ja otsustasin, et jah see ongi see auto mis tuleb nüüd projektikaks ära. Ja selline ta siis alguses oli: Kuna esialgu oli peavalu tohutu, kuhu ma ta üldse panen ja kus ma sellega tegeleda saan, aga panin kindla plaani paika, et vahet pole kus sest see on see auto millega soovin tegeleda. Vedeles ta siis mul mingiaeg hoovis katte all. Koguaeg kartsin, et ei ela talve üle ja sureb ära selleajaga ja sai siis vahepeal talvel nokitsetud selle kallal kah. Põhi asjad mida talvel tegin olid mingid üli vähe nõudvad asjad mille sai tehtud max 30 minutiga (Muidu oleks külm ära võtnud :D) Läks siis veidi aega mööda ja sai siis siit foorumist nimega Valvur4-jalt toodud klaasiring ja pagassiluuk ja need külge pandud ühe külma õhtuga. Nii samuti sain hiljem ka Valvur4-jalt sillad... Ja nüüdseks kui kevad oli lõpuks tekkinud, tegelesin ka kerega ning salongiga niipalju kui võimalik oli vabast ajast... (tagatiivad ehituses jne muu krempel) Üks asi oli mida otsisin TÜKK TÜKK aega, kuna läks vahele e36-e roolilatt siis ei leidnud kuidagi sobivat roolikardaani kuni Valvur4 andis mulle 3-me erinevat kardaani proovida ja üks neist õnneks ilma muhvita sobis ideaalselt. Jaa lõppude lõpuks, selle auto süda... Oioi selle otsimisega ja mõtlemisega läks väga pikalt, sai mõeldud siin 3.0 v8 turbo peale ja igasuguseid erinevaid mootoreid, aga kuna tahtsin ikkagi mootorit mis oleks rida 6 ning mida oleks üli mugav turbotada jne otsustasin m50b25 non vanos mootori peale ja saigi kiirelt üks muretsetud. Sai ka siis natuke mootorit näpitud (klapikambrikaane tihend lekkis jne) Hetkene plaan on jõuda sellega E30-mne kokkutulekule mis toimub Oore puhkealal (09-10.07.2016) ja sinna siis vabalthingava mootoriga jõuda, eks ole näha kuidas ma jõuan ja mis takistuseks jääb jne. Kuna eelnev jama mis toimus, on siuke poolik ja mitte kõige paremini arusaadav (ka mulle kuna ausalt ei mäleta kõike detaili pealt) siis edaspidi muudan seda postitust peaaegu iga kord, kui natukenegi mingi areng toimub jms. Praegusest hetkest alates edasised plaanid lähevad siit (kuni postitust jälle uuendan): Auto garaazi kus mootor on, mootor peale esimene käivitus ja ka proovisõit (Hetkel puudu käigukasti hoovastik, kardaani tugilaager, uued veljed (hetkesed 13 tolli ja kahjuks pidurisüsteem ei luba ratastel liikuda koos rooliotsadega) ja siduri töösilinder (sidur pole nii tähtis essa proovika jaoks, aga hea oleks kui leiaks selle ka) salongi sisu on ka olemas. NB! Ühe asja lisan juurde ja mida ma sügavalt palun foorumlastelt on see, et kui näete autot ja teete pilte sellest siis palun ärge postitage pilte netiavarustesse koos numbrimärgiga, las see jääb meie teada ja küll te tunnete ise auto ära ilma numbrimärki vaatamata =) Tänud siis juba ette ära!
  24. Vaja juppe siis pealkirjas mainitud autole. Esituled koos iluvõre ja neerudega, lukuringi, laepolstrit, põhjamatti, R6 spidomeetrit, juhiukse ja kõrvalistuja ukse küljeklaaside tihendeid, klaaside ümbruses olevaid liiste, kojameeste mootorit. Facebookist: Marek Js Telefon: 54005805

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.