Hüppa postitusse

Bmw525

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    121
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    2

Kõik, mis Bmw525 postitas

  1. Pane arvut sapoa ja vaata mida näitab. Küttefilter õiget pidi vahel? Keegi pumpa näppinud pole?
  2. Pane paaki rohkem kütet ja vaata kas mure kaob. Tavaliselt on 2,5td paagis etteande pump ka.
  3. Sobib täpselt otsa.
  4. Bmw525

    Mure Co normidega

    Vaadates paberil olevat õlitempi siis see mootor keerati just käima ja lükati näidu pinki 😀.
  5. Bmw525

    E30 m40 > m43 probleem

    Sellist nalja võib põhjustada segusiibri asendi andur ka.
  6. Mitu raha 2aknalüliti ja nr paneeli eest küsid?
  7. Bmw525

    E30 m40 > m43 probleem

    E30 c101pistikus on see pin14. Teise auto oma ei oska õelda kuna ei tea autot millelt mootor tuli
  8. Bmw525

    E30 m40 > m43 probleem

    Arvutit pole mida sappa pista? Huupi asju vahetada tundub kallis 😀 Puusalt pakkudes pole sul road speed signaali ajus ja sellest ka see jama.
  9. On pakkuda type188 4,27 ülekanne!
  10. E34 m20 väntvõlli andur on pakkuda.
  11. Huvi pärast uurin kas kellegil veel sellist probleemi uue displeiga. Sai displei vahetatud ja nüüd aegajslt hakkab lolli mängima ja virvendavad asjad ees! On teistel ka samat muret või olen ainuke?
  12. Bmw525

    Typ210

    Kas odavam ja kergem poleks 188 panna? See juba kannatab ka korralikult raiumist 😀
  13. Soovitaks arvuti järgi panna ja ehk anna vea välja! Samas sellist asja võib ka teha õhulugeja!
  14. Vaja siis pealkirjas mainitud plaate!
  15. Pakkuda oleks 2,8 tub mootori põhi. Võll, kepsu, kolvid, õlipump, võttur, karter jne... Kõik on veel komplekte ja hea, kui nii ka lahti saaks. Olemas tegelt veel juhtmestik, lambdad, nukad, vanosed, andurid, kaan ja igast torusi. Komplektse põhja eest küsiks 250.
  16. Bmw525

    Tagumine õõts!

    Esimesel vaatlusel ei paistnud nagu kuskil midagi viga olevat. Ratas tegelt jookseb vb 3-4 kraadi eest välja. Otseselt midagi hullu pole aga silma riivab, kui vaadata oskad.
  17. Bmw525

    Tagumine õõts!

    Huvi pärast uuriks kas keegi on proovinud kunagi õõtsa sirgeks ajada? Mure selles, et tagumine ratas käis äärekivis ja nüüd jookseb eest tiba välja. Kuna siiani pole keegi uut ketas õõtsa pakkunud, siis mõtlesin ehk kannataks uuesti see 2-3mm tagasi painutada ja saaks hea jälle? 😀
  18. Bmw525

    M57 mootoripadjad

    Seal vist oligi see vahe ka, et kas kasutusel on e30 oem latt või siis e36 oma millel õli jahutus toru ka küljes.
  19. Bmw525

    M57 mootoripadjad

    E34 2,5 bens mootori padi sobib hästi selle swapi jaoks. Teine võis vana jääda, kui ma nüüd õigesti mäletan.
  20. Bmw525

    Kes, kus ja keda nägi

    Hiiumaal Kärdla sadamas nähtud! Foorumist kellegi oma?
  21. Bmw525

    M50 mootori paigaldus e30-le

    Õhuluge ei tohik juhtmestikus mingit rolli mängida. Nende asjade voolusid ja masse juhib aju. Vaevalt sul nüüd kuskilt mass ja pluss vahetuses on.
  22. Bmw525

    Lobamokkade rubriik

    See on paagi tuulutuse ots, mis tuleb sõefiltrist. Ja siiber täitsa õieti 87-90 oligi nii.
  23. Bmw525

    M:S54b32 itb lukku

    Lukku.
  24. Bmw525

    M50 mootori paigaldus e30-le

    Sul on kasutusel vanem juhtmestik nagu jutust võib aru saada, et c103 pistik ka on. Kui sul praegu road speed signaali ajul pole siis pead selle vedama spidoplokist c101 pistikusse. Spidoplokis pin10 valge pistik ja c101 pistikus pin14.
  25. Bmw525

    Temperatuur

    See, et temp sul liiga kõrge sõidu ajal on, selle probleemi lahendab termostaadi vahetus. Kuna sul e36 mootor siis seal on kasutusel 92c termostaat aga e30 mootoril kasutatakse tiba madalama kraadiga termostaati. Pane 88c termostaat ja see mure laheneb.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus