Kõik, mis Bmw525 postitas
-
E30 2.4td > 2.5tds ei jää käima
Pane arvut sapoa ja vaata mida näitab. Küttefilter õiget pidi vahel? Keegi pumpa näppinud pole?
-
E30 2.4td > 2.5tds ei jää käima
Pane paaki rohkem kütet ja vaata kas mure kaob. Tavaliselt on 2,5td paagis etteande pump ka.
-
M57 mootori ühtivus tdsi kastiga
Sobib täpselt otsa.
-
Mure Co normidega
Vaadates paberil olevat õlitempi siis see mootor keerati just käima ja lükati näidu pinki 😀.
-
E30 m40 > m43 probleem
Sellist nalja võib põhjustada segusiibri asendi andur ka.
-
M: garaaži tühjendusmüük e30 varuosad
Mitu raha 2aknalüliti ja nr paneeli eest küsid?
-
E30 m40 > m43 probleem
E30 c101pistikus on see pin14. Teise auto oma ei oska õelda kuna ei tea autot millelt mootor tuli
-
E30 m40 > m43 probleem
Arvutit pole mida sappa pista? Huupi asju vahetada tundub kallis 😀 Puusalt pakkudes pole sul road speed signaali ajus ja sellest ka see jama.
-
Ostan: e30 typ168/188. ülekanne 3,45 - 4,45 vahemikus.
On pakkuda type188 4,27 ülekanne!
-
O-2ukselise lae riide, võib ka ilma luugita varjant
E34 m20 väntvõlli andur on pakkuda.
-
Obc2 kohta küsimus?
Huvi pärast uurin kas kellegil veel sellist probleemi uue displeiga. Sai displei vahetatud ja nüüd aegajslt hakkab lolli mängima ja virvendavad asjad ees! On teistel ka samat muret või olen ainuke?
-
Typ210
Kas odavam ja kergem poleks 188 panna? See juba kannatab ka korralikult raiumist 😀
-
m50b25 pöörded kõiguvad
Soovitaks arvuti järgi panna ja ehk anna vea välja! Samas sellist asja võib ka teha õhulugeja!
-
O: Tagasilla camber ja toe plaadid
Vaja siis pealkirjas mainitud plaate!
-
M: Poolik m52tub28
Pakkuda oleks 2,8 tub mootori põhi. Võll, kepsu, kolvid, õlipump, võttur, karter jne... Kõik on veel komplekte ja hea, kui nii ka lahti saaks. Olemas tegelt veel juhtmestik, lambdad, nukad, vanosed, andurid, kaan ja igast torusi. Komplektse põhja eest küsiks 250.
-
Tagumine õõts!
Esimesel vaatlusel ei paistnud nagu kuskil midagi viga olevat. Ratas tegelt jookseb vb 3-4 kraadi eest välja. Otseselt midagi hullu pole aga silma riivab, kui vaadata oskad.
-
Tagumine õõts!
Huvi pärast uuriks kas keegi on proovinud kunagi õõtsa sirgeks ajada? Mure selles, et tagumine ratas käis äärekivis ja nüüd jookseb eest tiba välja. Kuna siiani pole keegi uut ketas õõtsa pakkunud, siis mõtlesin ehk kannataks uuesti see 2-3mm tagasi painutada ja saaks hea jälle? 😀
-
M57 mootoripadjad
Seal vist oligi see vahe ka, et kas kasutusel on e30 oem latt või siis e36 oma millel õli jahutus toru ka küljes.
-
M57 mootoripadjad
E34 2,5 bens mootori padi sobib hästi selle swapi jaoks. Teine võis vana jääda, kui ma nüüd õigesti mäletan.
-
Kes, kus ja keda nägi
-
M50 mootori paigaldus e30-le
Õhuluge ei tohik juhtmestikus mingit rolli mängida. Nende asjade voolusid ja masse juhib aju. Vaevalt sul nüüd kuskilt mass ja pluss vahetuses on.
-
Lobamokkade rubriik
See on paagi tuulutuse ots, mis tuleb sõefiltrist. Ja siiber täitsa õieti 87-90 oligi nii.
- M:S54b32 itb lukku
-
M50 mootori paigaldus e30-le
Sul on kasutusel vanem juhtmestik nagu jutust võib aru saada, et c103 pistik ka on. Kui sul praegu road speed signaali ajul pole siis pead selle vedama spidoplokist c101 pistikusse. Spidoplokis pin10 valge pistik ja c101 pistikus pin14.
-
Temperatuur
See, et temp sul liiga kõrge sõidu ajal on, selle probleemi lahendab termostaadi vahetus. Kuna sul e36 mootor siis seal on kasutusel 92c termostaat aga e30 mootoril kasutatakse tiba madalama kraadiga termostaati. Pane 88c termostaat ja see mure laheneb.