Hüppa postitusse

ylts

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis ylts postitas

  1. Mulle hakkasid ka need uksepolstrid silma.😁 Polegi ennem puitliistuga e30 omasid näinud, tahaks omalegi. Ilus masin muidu!☺
  2. 2a. tagasi tahtsime seda kollast minna koos sõbraga vaatama ja vb ka kaupa tegema, kuid siis oli see juba eest ära napsatud. Tänaseks on hind ka üle 2x juba tõusnud.😁 http://www.auto24.ee/used/1997501
  3. Tegutsesin ka samamoodi nagu kasutaja soonikx, viskasin kuplid välja. Eks varsti näha ole kas tasus ära.☺ Ah jaa, eelmise postitusega unustasin mainida, et soetasin omale ka soojendusega klaasipesu düüsid. Sellega koos tekkis ka palju küsimusi. Esiteks kuhu need täpsemalt ühendama peaks? Uurisin ise ja leidsin mingi joonise, kus näitas, et läheb klaasipesuri pumba peal olevasse pistikusse. Endale ei tundu see väga usutav. Teiseks, tahaks enne neid proovida ka, et kas toimivad. Kas lihtsalt aku pealt oleks õige või peaks nendega kuidagi õrnemat käituma siiski? Mainin ära ka, et olemas ka pikem juhtmestik kui pildil paistab.
  4. Hei! Pole pikka aega midagi siia kirjutanud. Samas pole ka midagi nii märkimis väärset ära ka teinud et hõisata. Vahepeal soetasin omale 16 tollised Borbet A, mis on plaan kunagi ka ära värvida. Värvi lahenduse osas pole veel valikut teinud. Lisaks ei põlenud salongis üksik valgustus, ei laes ega ka spidoplokis. Uurima hakates selgus et juhiistme juures olev valgustuse juhtmekimp oli ära oksüdeerunud, lae valgustusel paarist kohast juhe katki hõõrdunud, keskkonsoolis olevad pirnid läbi põlenud ja lisaks veel valgustuse reostaat ka läbi põlenud. 😑 Lõpuks kui kõik vead tuvastatud ja parandatud säras pill seest nagu juudi jõulupuu. 😁 Spidoplokki otsisin ka uued pirnid, 3w asemel 5w, mis tekitasid tugevama valguse. Mingi aeg sain hea hinnaga klubi kaaslase käest ka ühe m20b20 mootori, radikast kuni kardaanini välja. Mingeid mõtteid on ka sellega kunagi aga hetkel ei hakka veel neid siin kõvasti välja hõiskama. Eks näha ole mis tulevik toob.☺
  5. Nii tore, seda teemat veel unustatud ei ole. Kahjuks väga arenguid vahepeal toimunud ei ole, sai ainult sõidetud suvel ja sedagi väga minimaalselt kuna töö ja muud tegemised nõudsid väga palju aega. Differ sai muidugi vahetatud koos uue padjaga ja sõidumugavus muutus tunduvalt. Veel sai vahetatud ka tagaratta laagrid ja rehvid ära kaalustatud. Lisaks on mul väga palju ideid mida tahaks realiseerida veel selle auto peal. ZF kasti ma sealt alt küll ei leidnud, või vaatasin ma valesti. Lugesin välja sealt Getrag 240 v 260 hoopis. Üks pilt ka siis nii muuseas.
  6. Tänan pakkumast, aga selleks ajaks oli juba otsus langetatud, et läheb enda kaas remonti. Mõni aeg on jälle mööda läinud ja üht teist on ka juhtunud jälle. Kaan käis narvas ära ja on nüüd parem kui kunagi varem. Sellega koos sai mootoril vahetatud ka palju teisi asju. (näha alt olevalt pildilt) Veel sai alla ka vähe korralikum summuti jooks aretatud koos suka ja katalüsaatoriga, sest eelmine otsetoru ei olnud väga meelt mööda. Hangitud sai veel endale ka stange lisa mis originaalis on pärit küll eelmise sajandi volvode küljest, aga väikeste ümber töötluse tulemusena istus ta täitsa viisakalt külge. Ka diffri sain vähe teise, lahtise ja vähe kiirema vist, vähemalt mu enda üle lugemine näitas et 3.91 peaks ülekanne olema. Alla pole veel küll jõudnud panna, plaan oli veel enne puhtaks teha ja punaseks värvida, äkki läheb veel kiiremaks siis. Sai vist nüüd kõik lisatud mis pähe tuli ja võib rahus pühi tähistada. Pühajärvel näeme siis raisk!!
  7. Teeks ühe postituse siis jälle. Peab mainima, et vahepeal on suured muutused toimunud bemmiga. Nimelt siis, kui seierid olid värvitud mõtlesin veel ka, et võiks uue õli sisse panna mootorisse suveks ning siis suvele julgelt vastu astuda. Uueks õliks sai valitud Castrol 10w-40. Ajasin siis, auto välja ja märkasin et tagant tuleb suitsu nagu vedurist lausa. Kontrollisin siis jahutusvedeliku... 1,5 liitrit oli juba puudu... jee, kaanetihend läbi. Miks? Millal? Ärge küsige mdea, pole sõitnudki õieti sellega. Mis seal siis ikka, võtsin kaane maha, et uus tihend ja lihvida lasta jne. Minu üllatuseks oli tihend täiesti korralik. Põhjalikumal vaatlusel selgus hoopis, et kaanes on 5 silindri ja veesärje vahel mõra. Ühesõnaga, suht s**t seis, bemm veel ei liigu ja raha tuleb veel investeerida, et sõita. Kaane ise viisin Narva keevitusse ja üritan lähiajal postitustega kursis kõiki hoida.
  8. Tänu asjalike vastuste eest, hetkel panin küll juba uksed ära kokku, aga kui millalgi lahti võtab siis panen need mikrolülitid ka külge. Aga edasisest, sai ostetud spidoplokile kroom rõngad, et vähe vähe ägedam välja näeks siis. Sellega koos andsin ka seieritele teist värvitooni maitsta ning poleerisin sammuti klaasi ära. Peab küll ütlema, et pasta selle jaoks olid pärit veel teisest võimu ajast, aga tulemus jäi üsna värske ja kena.
  9. Tänud. Mdea küll kui palju siin asju promoda võib ja summadest rääkida, aga eelpool mainisin ka, et Nahkur nimeline firma oli tegijaks ja hind jäi natuke alla 1000. See sisaldas ka muidugi juba materjali ja ka istmete mustrit, mis on disaini töö. Mida see mikrolüliti tegema peaks.
  10. Algul oli plaan ka uksed teha, aga polstri riide osa ja nahk on omavahel kokku pressitud. Siis tekkis ka probleem, et keegi ei olnud väga huvitatud nende töösse võtmisest. Aga küll ma midagi välja mõtlen.
  11. Sisust mõni pilt. Leidsin auto esi uste seest ka selliseid vidinad mis alla viimasel pildil. Äkki oskab keegi öelda ka nende kohta, et millega tegu?
  12. Nagu mul ka eelnevalt juttu oli sisust siis tänaseks võin öelda et sisu on juba ka autosse jõudnud. E34 käetoed mis sai ka kiiruga hangitud enne tegemisse viimist, on külge poogitud ja istusid nad täitsa ilusti sinna. Probleeme tekkis natuke aga tagaistmega, sest seljatoe kinnituslukud on viga saanud ja ei taha hästi lukustada. Istmesoojendusi pole kahjuks jõudnud veel proovida ja ei tea kas toimivad, aga istmetes nad nüüd on. Ka kütusetoru lekke likvideerisin ära ning sama moodi keevitasin ära ka ees selle puksi kinnituse millest kunagi juttu oli.
  13. Karpide ja tagapõllega on plaanis ikka midagi ette võtta, aga mitte veel nii pea, sest suvi tuleb peale ja tahaks seda ka nautida bemmiga. Ka konksu üritan lähiajal likvideerida. Diffrist siis veel nii palju, et kinni on ta keevitatud jah ja minu arust sõita on sellega vähe ebamugav. Küsiks siis ka nii palju vastu et mis vahe on Getrag kastil ja ZF omal?
  14. Seda kapoti asja peab uurima jah millalgi. Aga nagu lubasin siis nii ka läks. Ajasin üks päev oma buumeri välja ja pesin puhtaks. Peale pesu hakkas masin ka kohe uuesti särama jälle ja tuli hea tuju. Kuid ega hea saa ilma halvata. Garaažist välja ajades avastasin et kütuse toru lekib ikka päris korralikult auto keskosa juurest. Edasi plaanidest võin siis nii palju öelda, et sain sisu kätte ja saan hakata seda sisse vaikselt panema. Aga sellest kõigest varsti. Veel tekkis küsimus, et mis ülekandega differ käib mu autole alla, sest see mis hetkel on teeb kõvasti häält, ei näita kiirust, lekib ja pealegi on veel aeglane. Nii, et diffri vahetuse peab ette võtma aga mdea täpselt mida sinna alla panna jne.
  15. Selle esiosaga selline lugu, et kapott on muidu nagu sirge aga lihtsalt istub tiibadest all pool. Mdeagi, võib-olla on see sellepärast, et panin uued järelturu esitiivad mis jätavad sellise mulje. Samas kui kapotti kinni panna siis läheb see suht raskelt kinni, nii et ise panustaks, et vaja veits timmida seda. Kui on mingeid häid soovitusi või nõuandeid siis võib teada anda.
  16. Jep, klaasid sain ma kasutaja Leks käest, nagu ka kaugtuledele ristid. Vahepeal sai nüüd ette veel ka iluvõre, mis sai väikese värskendus kuuri värvimise moel. Andis autole ka hoopis teise ime jälle. Ka esiklaasi suutsin lõpuks ette ära panna. peab ütlema et kõik muu oli lihtne, peale kiilu panemise. Sellega läks ikka omajagu aega enne kui ilusti kõik paika sain. Mingi päev on plaan ka garaažist välja ajada ja masin puhtaks pesta vahepeal. Seal garaažis jubeda tolmu alla juba jäänud.
  17. Peale seda kui sai lappimis tööd ära tehtud ja pidurid kokku pandud, ostsin auto heaolu mõtteks veel ka Motipi bituumeni või mastiksi laadset ainet. Tõmbasin siis kõigepealt üle kohad mida lappisin ja hiljem tegin üle ka kohad kust oli siis tehasepoolne mastiks maha tulnud. Muidugi enne selle töö tegemist katisn kinni ka pidurid ja puhastasin vana pinna roostest. Veel peab ära mainima ka et see vahend oli ikka korralik tökat, sest enne kui tegema hakkasin pidin purgile korralikult kuuma andma, et aine vedelamaks muuta. Järgmine päev kui vaatama läksin oli see ilusti ära kuivanud ja võis tehtega rahule jääda. Eks siis hiljem näha ole, kas kaitseb auto keret kõige selle jama eest mis sealt koopast läbi käib.
  18. Need kõlarid said pandud lihtsalt ajutiselt et kokkupanek sujuks musikaalsemalt. Need kõlarid poleks sinna mahtunud ka kuidagi moodi ja orignaal süsteemist pole sammuti midagi järgi.
  19. Tänud sisu eest, varsti tulevad istmed ka. luugil lõikasin kõik selle rooste osa ära ja asendasin uue plekiga. Sammuti kaotasin ära ka nr tule augud jms mis seda roostet seal tekitasid. Hetkel mõtlengi kuidas nüüd tulede asi lahendada nii et jääks ilus.
  20. Lisaks sain kätte veel ka taga pidurite kaitseplekid. Panin plekid külge ja esialgu ka vanad kettad ja ka klotsid, sest need kannatavad sõita küll. Nagu ma ka esi piduritel toimisin siis andsin samamoodi ka tagumistele punast värvi maitsta. Veel vahetasin välja ka piduritoru, mille olin suutnud ära lõhkuda. Peab küll mainima, et selle lahti saamine oli paras ime ikka, aga lahti ta lõpuks siiski tuli.
  21. Ega see auto alla vaatamine rõõmu ei too jah aga mis teha, peab seal ka silma peal hoidma muidu pole varsti midagi päästa enam. Keevitus ei ole jah kõige professionaalsem aga nüüd on nii. Üldiselt pole päris mitu päeva kirjutanud ja selle aja jooksul olen ikka natuke edasi ka asja viinud. Nimelt otsustasin veel oma autol avastusretki pidada ja suutsin kurvikaga kaks uut auku juurde toksida. Kuna üks koht oli täpselt kunde poolses ratta koopas, kust jooksevad vist kütte torud paaki, siis keevitada seal poleks midagi andnud. Lasin siis kettaga kõik selle jama ära sealt, tegin šablooni ja otsustasin et needin sinna teise pleki peale. Vähemalt ei liigu see rooste nii kiiresti edasi siis. vahele panin ka mingit silikooni laadset asja, kogu see vesi ja jama kuhugi vahele ei saaks. Ise jäin asjaga rahule, parem ikka kui enne.
  22. Esi pidurid tehtud, võtsin ette tagumised. Keerasin siis ratta alt ära ja see mis vastu vaatas ei olnud üldse hea. Mõlema poole vedru toetuspind oli mäda. Lisaks sellele puudusid veel ka mõlemad tolmukaitse plekid piduritel ning leidus veel palju kohti mis vajaksid lappimist. Esimene päev ajas ikka tuju suht alla ja ega ma suurt rohkem seal teinudki, läksin tuppa ära. Teisel päeval sai pidurid laiali tõmmatud, vedru vahelt ära võetud ja hakkasin vaatama mida veel päästa annaks. Kutsusin taaskord ka keevitusmehe appi, koos tegime kõigepealt šablooni ja siis sai võetud juba vähe tugevamat materjali ning külge keevitatud. Tulemus jäi rahuldav, kuigi mu hing oleks ihkand seda et seal oleks säilinud veel originaal. Veel suutsin töö käigus ära lõhkuda ka kundepoolse piduritoru ja nüüd oleks vaja ka seda uut. UM-st tellisin ka veel need uued plekid piduritele ja toonijate juurest ostsin ka toonkile ära omale. Piduritoru sai ka uus juba soetatud.
  23. Tänud erinevate soovituste eest, kindlasti proovin enne juhtmete ratsimist selle udukate originaal juhtmestiku ka ülesse leida. Tuledega veel ka see jama, et kuna juhipoolse tule raami üks kõrv on katki siis hetkel pole seda külge saanud panna ja otsustasin siis et, hetkel jääb nii kuniks pole uut raami sebinud. Edasi siis otsustasin võtta esirattad alt ära ja vaadata vähe autot alt poolt ka, sest nagu ma algul mainisin, tekitas miski seal veermikus suure rooli vibreerimise, eriti pidurdamisel. Ratas alt, ei tundunudki olukord kõige hullem, kuid sellest hoolimata sai tellitud uued kettad, klotsid ja rattalaageid. Muidugi oleks olnud vaja ka piduriketta kaitse plekke, aga nende hind ja saadavus järelturul ei kutsunud mind ostma. Ehk äkki kunagi tulevikus. Nädala lõpus sain siis kupatuse kätte ja otsustasin siis tootjalt Freodo firma kasuks, ning laagrid läksid külge Optimali omad. Panin uued asjad külge ja tulemusega jäin ise rahule. Veel arvasin, et võiks ka oma pidurisadulaid värskendada ja punast värvi mul selleks jagus. Muret tegi mulle ka veel ühe puksi kinnituse puudumine mida on all pildil näha. Asemele peaks siis keevitama sinna uue korraliku klambri, aga otsustasin et vaatan enne veel ka taga pidurid korra üle.
  24. Nagu mul ka plaanis oli edasi tulesid vaadata, siis nii ka läks. Mõte oli siis teha hella blackid vms. Kaugtuledesse tulid siis ristid ja lähituled värvisin lihtsalt mustaks. Vähe eeltööd tehes tundus mulle et klaase on suht raske pealt kätte saada tervena, aga ma vōtsin siiski selle riski. Kuulatasin tulesid vähe diiselpuhuri ees ja käes mul need klaasid olidki täiesti tervelt. Värvisin siis tuled ja ristid ära ning panin klaasid liimiga kinni tagasi. Veel puhastasin ka tulede ümber olevad rõngad ära ja tulemusega jäin ise igati rahule. Veel olid mul varasemast soetatud ka udutuled, ning hiljaaegu olin ma nendele soetanud ka uued klaasid. Nendega oli asi juba vähe lihtsam. Korralik puhastus, uus klaas peale ja auto külge. Tulemus jäi küll ilus aga peab mainima ära selle et originaalis mu autol eesmiseid udutulesid ei ole. Seega otsustasin ma, et millalgi kaotan ära tagumise udutule ja vean sellest lülitist eesmistele udukatele juhtmed. Veel tekkis mul ka paar küsimust masinat kokku pannes. Nimelt kuidas vaataks seadus sellele kui ma tooniks oma udutule klaasid kollaseks? Kuulnud olen, et mingist aasta arvust oli see vist lubatud. Ning teiseks, kuidas oleks õigem panna esiklaasi ette nii et ma oma tihendid ära ei riku? Jällegi olen kuulnud, et nööriga seda toimingut teha ei tohiks.
  25. Värviga selline teema, teadsin, et tahan jah metallikut v pärlmutrit. Kohapeal aga sirvisin palju punaseid värve ja polnud neist ühtegi saada peale tava värvi. Lõpuks siiski värvija suutis mulle otsida metallik punase ja just sellise, nii et joppas. Muidugi tagantjärgi mõeldes oleks võinud lasta hulka panna vähe kulda, oleks sätendanud rohkem.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.