-
Postitusi
19 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
1
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis HenryH postitas
-
Ise mõtlesin, et kuna trosselklapi soendust ei kasuta võin seda ava kasutada aga keere siiski seal M12. Natuke googeldasin ja leidsin, et isegi müüakse selliseid adaptereid just E30-M52 swapimiseks nagu nt e30goodies.com. Muidugi välismaalt tellimine on hetkel nagu ta on. Helistasin siis avski, ei neil sellist pole. Läksin hüdrosse kohapeale ja ei nemad pole kuulnud ega oska teha sellist asja mis oli minujaoks väga kummaline, temp andur oli mul seal näpus ja näitasin veel pilte milline see olema peaks, teenindus ka just kõige parem seal polnud, 3 meest letis, 2 istuvad arvutis ja üks teenindab vist tuju järgi.. Tuleb vist kellelgi lasta valmis teha, iseenesest ei tundu mitte midagi keerulist, või siis temp anduril endal natuke maha lasta ja uus keere teha. https://e30goodies.com/product/m52-m20-instrument-cluster-coolant-temp-sensor-adapter-bronze-freeshipping/
-
Tegemist M52 mootoriga ja tavalist andurit päris niisama kaande ei pista kuna M52 mootoril temp anduri keere M12x.1.5 ja E30 anduril M14x1.5. Kas andurile keerme adapterit kui sellist oleks võimalik teha?
-
Keegi siit saaks mind aidata juhtmestikuga veidi? 2.7 eta asemele vahele pistetud E38 pealt m52b28. Oleks vaja temp näidik ja tahhokas veel tööle saada, maksaks meeleldi asjatundjale sümboolse summa kes suudaks mul need asjad korda ajada. Võib kirjutada fb Henry Haan või siia ps. Tallinn.
-
Need mootorid turgu vaadates liiguvad siiani ~500€. Surveid oled üldse mõõtnud? Kust selline hinnanägemus või teed lihtsalt oma hinnad? 1000€ küsidas võiks olla seal rohkemat kui õlivahetus ja vändaandur vahetatud. Kuid see ainult siiski minu arvamus, edu müügiga 🙂
-
Nonii, sai mõnda aega tagasi toodud 86a pre kupee mille aiste vahele on m52 tõstetud. Oleks vaja temp näidik ja tahhokas veel tööle saada. Keegi äkki saaks siit mulle omast kogemusest abi pakkuda?
-
Kellelgi ehk jäänud üle, sobiks ka ainult esimesed. Peavad olema püstakule valmis tehtuna või bolt-on toodang. 58870081.
-
M50B25 NV 141kw. Mootor väga ergas, liigub hästi edasi ja käib poolest pöördest. Väljalaskeks pandud torukollektorid, originaal katt, uus reso, lõpupütt ja lambda. Tehtud ka diagnostikat ja ühtegi veakoodi mootori moodul ei anna peale anduri vahetust. Uus sidurikomplekt koos töösilindriga, kast toimetab ilusti. Vahetatud nii esimesed kui ka tagumise kettad/klotsid, käsipidur töötab ka ilusti. Ees madaldusvedrud taga sedaani originaalid. Tagasilla suured puksid vahetatud poluretaanide vastu. Veljed BBS RS 17'' laiuselt 10J ja 8.5J naelrehvidega. Nina tehtud faceliftiks ja esistange sai ka M5 replica vastu välja vahetatud. Kapott, esistange ja neeruraam värvitud kambris ja toonivahet pole märgata kui ei oska vaadata. Kere poolest on ta täitsa viisakas, tõsta saab ilusti, karbid korras, põhjaalune kõva kuid vajab siiski siit-sealt natuke tegemist, üldpildis heas seisus. Hiljuti vahetatud veel esimesed roolivardad, stabika puksid ja tehtud sillastend. Rooliks on E36 kolme kodaraga originaal rool, riidest sisu käetugedega, 4x el aknad, puldist kesklukustus, kliimaradikat ei ole kuna vana lekkis, muidu torud jms kõik küljes, kui on soovi toimivaks saada pane ainult uus radikas külge. Heli poolest on esimesed kõlarid vahetatud PRIDE komponent kõlarite vastu, tagumised originaalid välja vahetatud, subwoofer lisatud ja makk vahetatud Pioneeri uuema maki vastu S420BT. Ülevaatus kehtib aastalõpuni 10.21. Soov oleks vahetada kuna teine E34 hakkab keretöödes valmima ja uueks ''projektiks'' sooviks E30. Huvilisele võin rohkem autost rääkida ja saata ka rohkem pilte. Kõik pakkumised saata kas siia sõnumiga või kirjutada messengeri Henry Haan. Telefoni teel saab samuti kätte 58870081 kuid sõnum ette saata, et olete vahetusest huvitatud. Näha saab Tallinnas ja vahetusena pakkuda ainult sõitvat autot.
-
- 1
-
Otsin siis E30 mis liiguks omal jõul. Mingeid eelistusi, nõudmisi otseselt ei ole. Võiks olla komplektne vähemalt visuaalselt (nipet-näpet võib vajada midagi) , ainus kriteerium, et peab liikuma omal jõul.
-
Ega kellelgi juhuslikult odavalt sõitvat rulli pole müüa? Kuni 700?
-
Kas kellelgi oleks m20 kütusepumba releed laenata prooviks?
-
Aku kohal kuskil pistikut ei leidu ning mille pealt moto ümber on tõstetud pole ka teada.. Heitgaasid pole normis, tossab nagu vana korsten. Teadmiseks, et tegemist on 92kw tüübiga. Kütusekulu kuskil 25l/100 hetkel Ehk oleks võimalik kellegil tulla üle vaatama või saan tulla kellegile ise näitama?
-
Tervist. Probleem siis selline, nimelt sai ostetud rullikas mis oli originaalis 1.6 ja mingiaeg swapitud m20b20 peale. Kütusekulu on ulmeline selle mootori kohta. Summuti on otsetoruks alla keevitatud ja ära kaotatud ka lambda andur. Panin tähele, et ka lambda anduri pistikupesa on puudu mis peaks olema akukaane all? Ehk siis ehk oskate aidata mind sellega kuna tahaks siiski ka lambda toimima saada, alates kust otsast peaks hakkama vaatama kogu lambda skeemi? Kust peaks tulema lambda pistikupesa?
-
Ostaks siis E30 veereva kerena, ei ole oluline mis tüüpi kere on. Võib vajada keevitust, peaasi, et päris sõelakas poleks. Saatke pakkumine PS!!
-
Sooviks juba talve jaoks endale masina ära osta, väga palju raha auto ostu peale ei tahaks panna kuna kindlasti peab veel midagi auto alla panema ja autot alles ei jäta nkn.. Hind võiks maksimaalselt olla 600€. Kõik pakkumised PS! Asun ise Tallinnas.
-
Sooviks osta endale e30 hinnaga ~700€. Pakkuda võib igasuguses seisukorras aga seisukorrast tuleneb ka hind. Ootan pakkumisi postkasti. Asukoht ei ole oluline!