Hüppa postitusse

domain

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Palju rehvide mustrijääk on?
  2. Samad küsimused velgede kohta..?
  3. Lihtsam siis Mihkli viimane jutt sr foorumist siia koppida Vahe võrreldes eelmiste piltidega on järgnev: * VEMS-i juhtmestik 80% valmis * Mootori muu juhtmestik 90% valmis Tegelikult on nüüdseks tehtud ka turbo õlitus ja õli äravool ning installitud Walbro High Pressure kütusepump. Mootori õlirõhk on ka üles aetud ning sealt osast kõik ilusti toimis. Teha veel jäänud: * Coilpack installida koos küünlajuhtmetega * Downpipe + summuti * Jahutussüsteem * Kütusepumba juhtmestik * VEMS-i salongi osa juhtmestik * Cooleri alumised kronsad * Kere komplekteerimine
  4. Downpipe kah kokku punktitud.
  5. Vahepeal siis niipalju nokitsetud et: Sidur ja uus töösilinder küljes. Vahekast, käikar ja esidiffer all + uued õlid sees. Sai ka cooleritorustikuga algust tehtud ja segusiibrit moditud et boostiga jupid küljest ei lendaks. Muidugi sai ka kõik kastide ja diffri simmerid ja muu pudipadi vahetatud uute vastu. Ega kõike ei meenugi siin hetkel. Ahjaa shortshifter sai kah tehtud ja kõik hoovastiku puksid asendatud custom kapron puksidega ning samuti geneka puksid.
  6. Hooratas sai pressure testi järgi treitud ja kergendatud 8.49kg pealt 6.01kg Auto ca aasta seisis mul maal ja sai linna tagasi toodud garaasi Lõpuks sai ka kone vahele visatud
  7. kui kellegil pakkuda siis ps.
  8. sest jah mul on 85 aasta ix kupee
  9. Aga kuhu ntx 85a toodetud ix-id jäid?
  10. Pole siia pikka aega miskit kirjutanud, ja asjad on tõesti tigukäigul liikunud. Aga vahepeal on siis tehtud antud asjad. Auto sai lohistatud Renaldo garaasi et üks äramurdunud mootoripadja polt väljasaada, ixil ju alumiiniumist sillatala ja kokkuvõttes oli see ikka nii mädanend sinna sisse et tuli välja puurida ja üle keermestada auk. Siis üks pildikene ühes tükis blokist kah Kolle sai kah ümber tehtud (uus paks flants) ja igetepidi seest siledamaks freesitud. Välja ei näe just kõige esinduslikum. Ja mootoripadjad sai valmis nokitsetud. õhufilter AEM õlivaba ja pestav siis. Kauaoodatud SRE korv kah siis käes.
  11. pidurid kah toimima pandud aga tee või tina aga seal oli 2 auku!
  12. Polegi veel seda niitäpselt uurinud. Aga siis kui ka kolmas auk siis asi veelparem
  13. peasilindrile, kuna seal puudub 2 auku absiga versioonil. ja miks ei peaks toimima? kokkuvõttes teeb sama välja nagu tavaline ilma absita bemm.
  14. Vot seda ei teagi Oleneb kõik tempost, ja nagu näha siis see on olnud sellinne aeglast laadi. Kapotiall iseenesest veel 3 asja teha jäänud. Murdunud mootoripadja polt välja saada. Siis piduritorud ümber teha + kolmik vahele et abs kaotada ning jäähoki litritest mootoripadjad. Siis saab alles mootori peale. Seega tõesti ei oska õelda ja pole ka enam tähtaega seadnud, sest see juba 3x end ületanud :roll:
  15. Vahepeal siis natuke nokitsetud kah. Esipiduritel kap remont Pooltelgedele uued määrded & kummid Mootor on kah komplektne nüüdseks. Samuti sai kapotialt absi ja muud ebavajalikud kronsad eemaldatud, pahteldatud + värvitud. Turbokoldel sai lastud uus turboflants otsa keevitatud ja ka voolavusse augud freesitud. kapotile sai ostetud uus vigur

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.