Kõik, mis JaanisK postitas
-
O: sedaan Mtech 2 esi ja tagastange - originaalid
Keegi on kunagi originaalid vahetanud fiiberjuppide vastu. Teeks tagurpidi swapi nüüd ja tagasi originaaliks.
-
M: E30 316 kupee
-
Lobamokkade rubriik
Olen jah siiani tehnika otsinguil. On garaazis üks 323 komplektse tehnikaga seismas, aga seda on patt lammutada, kuna tegemist ikkagi nostalgilist väärtust omava 2000 aastate alguse tuuninguga. Las säilib sellisena.
-
M: E30 316 kupee
- M: E30 316 kupee
Müüa e30 facelift kupee. Hind 4000€ Saabub Eesti ca 2 nädal pärast. Tehnika heas korras, ülevaatus 01/2021. Hooldusraamat täidetud, viimased sissekanded tehtud eelmise omaniku poolt. Niipalju, kui autot säilinud, on see originaal. Roostet leidub, seda on peidetud parandusvärviga. Muus osas ütlevad vast pildid rohkem kui see tühi jutt siin.- O: m20b23; m20b25; m20b27 komplektse tehnika
Osatan siis pealkirjas märgitud mootori koos käigukasti, kardaani ja juhtmestikuga. Eelistatud on kogu kapotialune koos radiaatori, paisupaagi ja kõige muu sinna juurde kuuluvaga.- M: E30 baur
No e24le on just UM-i poolt see dokument väljastatud.- M: E30 baur
Lähed autoga United Motorsisse, kus väljastavad selle kohta paberi, et millisena see auto tehasest tulnud on. Midagi muud keerulist polegi.- M: E30 baur
Kui ma viitsin, siis ilmselt võtan selle tee ette, et ta saab 323na arvele. Tuleb lihtsalt ära tõestada, et see on vin koodi järgi 323 baur. E24-ga tegin juba sama asja. Kuigi oli samamoodi Soomes topelt vin koodiga ja arvel üldse e12 525na, siis 3,5 aastat dokumentidega jagelemist ja saab arvele küll. Sama ajaga saad oma projektiauto ka ilusti valmis, kui lõpuks Maanteeametisse passi järgi lähed. E24 sain arvele lõpuks 630CS-ina, nii nagu ta tehasest tuli. 3.0 bensiinimootor ja 136kw. Ainuke viga mis nad tegid oli aastaarv. Passi oleks pidanud minema 1978, kirja läks aga 1975(e12 oma) ja mul ei olnud soovi veel 3 aastat oodata, et nad selle valmimistähtaja üle kontrolliksid. Passi läks kannu peale löödud vin, mis on vale, aga lisamärkusena läks kirja kere vin, mis on õige. Ehk tehakse nii nagu heaks arvatakse.- M: E30 baur
Teen siin foorumimeestele ka müügikuulutuse. Kõik ei kasuta facebooki. Siin ka parem hind. 4000€ Auto seisnud kuivas garaazis alates 2015 aasta suvest. Pole siiani jõudnud tegeleda, siis ilmselt ei jõua ka edaspidi. Asub Märjamaal. Ilmselt ei käivitu, jagajaga oli mingi mure. - Kui tekib huviline, parandan kiirelt selle asja. Soome dokumendid, originaalis 323, aga seal pandud vahele 1.8 ja löödud peale ka teine vin kood. Sees originaal recarod, mis vajavad muidugi korralikku uuenduskuuri. Kaasa uus katus.- Dünopink
E30 foorumiliikmetele dünopingi kasutus -10% *Võimususe mõõtmine 1-5 tõmmet 50€ *Dünopingi kasutus seadistamiseks 50€/h *Hind sisaldab vaid pingi operaatorit. Seadistamise teenus kokkuleppel. Pingi rent sisaldab Innovate WB kasutust, soovi korral andmete logi ning jõukõvera väljaprinti. Aja broneerimine hetkel läbi facebooki või emailil order@badassparts.ee Pingi asukoht: Läänemaa, Taebla alevik, Kaalujaama tee. Waze kasutajad leiavad õige tee otsingusõna Badassparts Estonia kasutusel. Antud videos E21 ja punane E30 minu juures seadesse pandud.- Lobamokkade rubriik
Keegi tulistab puusalt ehk. Kas pre 325 ix käigukast istub fl 325ix külge? Nii, et vahekast ja muud asjad jäävad facelifti omad.- E30 strongflex puksid, BC coilid, Direnza summutid jne
HSD monopro hinnaklass jääb 800€ +KM. Saadavust Euroopas pean uurima. Driftworks on nende coilide peamine tarnija ja nad on überaeglased uute toodete saadavuse osas. Telefoni numbrit ei ole sellepärast, et tegelen kõigega põhitöö kõrvalt õhtusel ajal. Meilidele vastan igal õhtul. Foorumites niipalju kui jõuan. Pigem eelistan emaili, sest seal kogu info ühes kohas. Konkreetsed pakkumised, mitte tühi loba.- Kogemused erinevate autovaruosade netipoodidega?
Mina ka juba rohkem kui 6 kuud Aeromotorsi klient. Kaup tuleb ülikiirelt ja siiani pole pidanud pettuma. Leiavad kõike, mida vaja. Ka minu ulme projektide juures on suutnud varuosad välja võluda. Alates suzuki jimmy pidurivõimendist kuni 2jz gte mootoriosadeni. Ja muidugi rullika juppe on sealt tulnud kastide viisi.- 325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK
Elektrivendi jama oli suht keeruline avastada ka. See mul jahutusradika ja intercooleri vahel peidus. Ja jàlle tuleb väike remont teha. Tômbasin kàigu alla ja niikui fullboost tuli, lôi sisselaske puruks. Lasen natuke paremini keevitada, kui seda Hiinas tehtud oli.- 325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK
Tundub, et leidsin asjale lahenduse. Olin elektrivendi juhtmed tagurpidi ühendanud ja tõmbas mootori poolt sooja hoopis. Muidu kasutan v8 paisupaaki ja see ilusasti kõige kõrgemas kohas. Lihtsalt 1jz konkreetset jahutuse skeemi pole leidnud. Igaüks teeb erinevalt lisajahutuse avasid pimedaks või ühendavad neid omavahel kokku.- 325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK
JZ30 on peaaegu koos ja sai ka esimesed sôidud tànaval tehtud. Môned háirivad pisidetailid veel ringi teha ja siis on tôsine sleeper. 4jas kàik ja fullboost selga tuleb, siis liigub ikka mehiselt edasi. Isegi üllatusin. Diffri ülekanne sai 3.25 ja LSD Pidurid sain ka sôbra abiga toimima. Tuleb vàlja, et Nissanil sx-il on hea vàike sidurivôim ja pidurisilinder, mille omavahel paari panin. Jahutusega on ka kerged probleemid. Eraldi paisupaagiga ei saa korralikult ôhku vàlja. Japs tahab saada radikat, millel paisupaak kohe küljes. Vaatan, ehk leian mingi hea lahenduse. Hetkel direnza tàisaluradikas e36 m3. Tava e36 aluradikas sobiks ka hàsti. Proovin need pisiasjad miilivôistluseks valmis saada.- 325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK
Väändenumbrid pole jah midagi erilist. Polnud ka erilist ootust selles osas. Jõudu oleks saanud veel keerata nii rõhu kui pöörde arvelt, aga 430kw mootorist oli päris ulme juba. Igapäevaseks kulgemiseks täitsa hea ilmselt. Ühe testsõidu olen saanud teha. Kuna ratas käis kogu aeg ringi, siis mingit emotsiooni ei tekitanud. Pidurid ilma võimendita peaaegu null. Lükka iste siinidelt maha ja rool puruks, et pedali põhja jõuaks suruda. 3-s käik lõpuni on ainult "rolling burn". Rohkem ilma piduriteta sõita ei julge. Kahe nädala pärast saan uuesti auto kallale. Siis proovin pidurid ära teha. Kasti keevitusse saata ja rohkem nagu polegi. Üks anomaalia on ka. Hetkel veel lahendust leidnud pole. 1JZ GTE on kahe nukaanduriga. Kasutan tagumist andurit, käivituseks nuka kraad 7. Alates 6500-st päärdest kaob nn "second trigger" ära. Algselt loeb vända pealt ja hiljem nuka pealt, aga seda ei suuda lugeda. Nende mootorite piir on 7500 pööret, aga andur ei luba rohkem. Et mootor käiks kuni piirajani on nüüd ajust anduri tundlikkust peale keeratud. Et saaks üldse käivitada, tuleb maha keerata. Siis aga pöörete piiraja 6000 peal. Nukaandur ei loe käivitusel mootoripööret, kui see on alla 400. Kas mingi ägedam ja kiirem starter või siis on ms3+ms3x mingi muu lahendus selleks olemas? Soonikx-ile: Mul samamoodi driftikal oli vähem jõudu ja rohkem väänet ja seda 1,3 bar juures. Uue mootoriga natuke ulmeplaanid jõunumbrite osas. Vaatan, mis sealt välja koorub, aga mootorist tahaks neljakohalist numbrit hp osas. Precision 7675 on whp osas võimeline 1000hp tootma. 2200cc pihusti, e85ga ja sepissisuga peaks olema reaalne.- 325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK
Dünos käidud ja tulemus oli oodatust parem. 380 kw tagarattasse, mis teeb mootorisse 430+kw. Väänet 558nm Arvasin, et projekt sellega lôppeb, aga nüüd peab suuremate pidurite jahile minema. Ja muidugi see 6 käiguline kast tuleb mootori otsa istutada.- 325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK
316 projekt hakkab varsti lõpule jõudma. Mootor sai toodud märtsi alguses. Tööpäevi on kokku kulunud 10, et mootor vahele saaks ja kôik muud vajalikud komponendid külge. Tiltoni sidur ei sobinud 6-käigulise kastiga, seega pidin uuesti kardaani keevitama ja 5-käigulise kasti alla panema. Miilivôistluseni on aga aega ja jôuab selle 6-käigulise koja ringi keevitada. Kütusesüsteem jäi originaalist väga kaugele. 50 liitrine alupaak, 2l vahepaak ja 4 kütusepumpa, et suudaks mootorit toita. Pihustid bosch 1300cc. HKS nukarattad ja rihm. Sisselase ja kütuselatt vahetatud, drossel 90mm, Nuke Performance kütuserõhu regulaator, Nuke bov ja Precision 6266 turbo. Süütepoolid Toyotalt ja küünlad iridium ik22. Ajuks ms3+ms3x Laupäeval düno ja vaatame, mis numbreid näitab.- 325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK
Oli 1 vaba päev ja sai 316-te veits nokitud. Kapotialune hakkab juba looma. Veel mootoriõli jahutus paika panna, turbo õlituse tagasivool teha, paisupaak paika ja saab vedelikud sisse valada. Ja muidugi on tegemata kogu mootori juhtmestik. Kuna mul ilma võimuta latt, siis rihmaratta jaoks ka mingi rakise tegema.- 325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK
323 tegin korda ja kohe võeti käest ära. Hea auto ei tohi seista. Nüüdsest võib näha Tallinna kandis seda.- 325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK
Pildil pole lõplik lahendus. Tegelikult lõikasin silindri ühe kõrva ära ja keerasin torud külje peale. Eks ikka poole töö peal saab pilte klõpsitud, kui esimene idee tekib. Valmisprodukt 50% ulatuses midagi muud.- 325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK
Turboautode vahele natuke originaalilaadsemat. 323 sai üles äratatud. Tõstsin ta originaalkõrgusele tagasi. Vahetasin filtrid ja vedelikud. Tegin korda käsipiduri, kuna seal polnudki varasemalt klotse sees. Kerge pesu ja vaha peale ning kevadeks valmis. Ülevaatusel käisin samuti ning taaskord sai puhtalt läbi. Sedaanilt lükkasin ka tolmu maha ja ehk vôtan selle osas ka miskit ette, kui 316 valmis. Vaieldamatult mu kôige ägedam rullikas.- 325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK
Lõpuks sain enda auto kallal ka natuke nokitseda. Sõbra rull sai kevadeks valmis ja sain enda auto tõstukile tagasi. Downpipe tuleb turbost 2,5 tolli, üleminekuga tegin kolmeseks. Summuti sai ka 3 tolline otsast lõpuni. Kardaani keevitasin ära ja panin alla. Oli vaja teist lühemaks teha, kuna kasutan 6 käigulist e46 320d kasti. Hüdrokässeri tegin originaalist. Toimib tavalise seisupidurina ka. Keskkonsooli tuleb natukene lõikuda, aga need lõiked on kõik allpool ja väliselt jääb nagu originaal. Nüüd jääb jälle kuuks ajaks seisma. Peab tööd ka vahepeal tegema. Plaan on selline, et mai alguses peaks dünos esimesed tõmbed tegema. - M: E30 316 kupee
Oluline teave
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus