Hüppa postitusse

Mairold Pajussaar

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Auto müüdud, teema võib lukku panna.
  2. Nii on. Kuna suvel palju muud plaanis, siis ei jõua rulliga tegeleda. Kui sügiseks läinud ei ole, siis teen korda.
  3. Auto on müüa. Mootor on mahatõstetud ( ühe silindri kolb ning klapp olid kokkusaanud ) ning lahti võetud. Auto asub Saaremaal, kindla ostja puhul saan pakkuda soodsat transporti üle Eesti. Juurde võimalik osta lisa plokk ning kaks kaant. Lisa info PM, mairold86@gmail.com või 54 551 339
  4. Tere. Ostan m20b25 mootori või siis ainult plokikaane.
  5. Mootor laiali võetud. Üks klap on murdunud ning teinud palju kurja. Seega palun pakkuge M20 mootorit või ainult plokikaant. Kas e34 pealt pärit M20B25 plokk ja kaas on samad mis e30-nel?
  6. Vin koodi järgi on katiga. Lisaks lugesin seda linki http://bimmersport.co.nz/topic/17934-e30-facelift-and-a-e30-pre-facelift-models/ . Tundub, et tegu fl kerega. Tagakoopad madalamal kui esimesed, esiklaasi tihend must mitte kroom jne. Loodetavasti varsti saan auto sõidukorda ning siis kellelegi näidata.
  7. Passis 125 kW. Auto hetkel veel Saaremaal. Välismaa foorumites mitmed soovivad fl tulesi pfl kerele. Kuna ise hetkel autost kaugel, siis ei ole võimalik seda swapi põhjalikumalt uurida, ostes ei osanud tähelepanu pöörata. Samas sobivad mulle ka hetkel olevad tagatuled, seega kui vahetus läheb kalliks siis jätan nii.
  8. Sisu muidu väga korralik ja puhas. Halb see, et puuduvad sport istmed. Kuna plaanis sügisel keretööd teha, siis tuleb otsustada kas ehitada tagaots pfl tagasi või jätta nii. Auto väärtuse mõttes oleks mõistlik tagasi originaali ehitada, välimuse mõttes maitse asi.
  9. Saksas olevat tagumine osa avariis kannatada saanud. Ju siis on ümber ehitatud?
  10. Tere. 20 aastat tagasi sõitis naabrimees igapäevaselt antud autoga lapsepõlve kodust mõõda. Sellest ajast peale olen antud autot endale tahtnud. Eile oli lõpuks see päev kui eelmine omanik oli nõus müüma, mõeldud-tehtud, nüüd kuulub see mulle. Autost: VIN long WBAAD110902352296 Type code AD11 Type 325I (EUR) Dev. series E30 () Line 3 Body type LIM Steering RL Door count 4 Engine M20 Cubical capacity 2.50 Power 125 Transmision HECK Gearbox MECH Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) Upholstery ANTHRAZIT (0211) Prod. date 1987-05-13 No. Description 206 FUENF-GANG-SPORTGETRIEBE 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) 288 LT/ALY WHEELS 300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH 311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL 333 M TECHNIC SPORTPAKET 339 SATIN CHROME 350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM 464 SKIBAG 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 650 BMW Bavaria C 680 MANUAL AERIAL 704 M SPORT SUSPENSION 708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II Vead: Kärukonks paigaldatud (augud stanges), mõõdukalt roostet, mootor vajab remonti. Head: Hooldusraamat täidetud kuni Eestisse saabumiseni 1998 a, Eestis olnud 1 omanik. Läbisõit 280000km. Originaalne m-tech jne. Plaan teha keretööd ning säilitada originaalsus.
  11. Tere. Kas kellelgi oleks võimalik mulle öelda, kas BMW 325i vin koodiga WBAAD110902352296 on tehase M-technic või mitte. Võin täieliku vin-i avamise eest ka sümboolse summa maksta. Info palun PM-i

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.