Hüppa postitusse

square

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis square postitas

  1. square lisas teema asukohas Varuosad
    Väline seisukord on ok, LSD elementi ja undamist ei oska kommenteerida, kuna oma auto all ei ole olnud. Sain vahetuskaubana Typ210 vastu. H: 350.- Kui küsitav tundub kõrge, siis võib ka omapoolsete pakkumise teha Asukoht Tallinn/Harju 5101597
  2. Kui seal on tõesti K-Jetronic kapoti all, nagu kuulutuses väideti (e21-l kasutatud mootor aga pilti pole), siis mootori lonkamine ei ole tõenäoliselt ravitav jagaja kaane ja rootori vahetusega. Vanad meh. pritsed on üldjuhul paras PITA.
  3. Päris masina jaoks pane kolm nulli lõppu ja natuke kamaluga veel peale, siis võid oma hoovi veeretada http://cgi.ebay.co.uk/1988-BMW-M3-e30-Prodrive-Works-rally-car-/320647401262?pt=Automobiles_UK&hash=item4aa8130f2e Hetke seisuga juba 52 pakkumist
  4. 99,995% tõenäosusega ei ole. Kusagil lugesin, et UK-sse on paar tükki sisse toodud. Originaal 333i on ikkagi kordades rariteetsem, kui M3.
  5. Mõned ikka on hinnaga 100+ keek http://www.moby302.co.za/for_sale/1985_bmw_333i.html http://www.motorbase.com/classifieds/viewad.ehtml?a=1364069371;
  6. square vastas Baur TC teema asukohas Üritused
    pildimaterjal on siin http://www.e21.ee/galerii/kokkutulek_2009
  7. Selline paragrahv, mis keelab esiklaasile juhi vaatevälja mingeid kleebiseid k.a. toonribad klaasi ülaserva panna, on olemas. Ülevaatuspunktis on mulle surutud föön pihku, et võta kirjad ja toonriba esiklaasilt maha, muidu läbi ei lase.
  8. Arendaks veidi vana teemat. Automoto foorumis väitis üks IMHO küllalt asjatundlik inimene, et ja veel Kuna algusaastate e30 on juba 25 aasta vanused, siis võiks juba neile vajadusel hakata puure sisse ehitama
  9. Kummaline aga mul on ARK-s kahe auto selline ümbervormistamine, nagu eespool kirjutasin, tehtud.
  10. Jagad väärinformatsiooni. Olen sõitnud mitme masinaga, mis on esinduse tellimusel ümber ehitatud kahekohalisteks koos vastava märkega teh passis. Kõik originaalkinnitused on puutumata jäetud. Omanikuvahetuse raames on autod ARK-is uuesti viiekohalisteks muudetud. Kui selle kohta kunagi ARK-ist küsisin, siis sain vastuse, et originaalistmed ja vööd sisse ning pole probleemi uuesti kohtade arv tehasespetsiga vastavusse viia.
  11. .

    square vastas Henry teema asukohas Meie endi autod
    Enamus autotööstuse toodangut ongi 20. sajandil tehasest välja veerenud. Ma arvan, et see masin annab silmad ette suuremale osale neist.
  12. On see selline universaalne õpetus, mis peaks ka Michelini tänavasliki puhul läbi tegema?
  13. Mida sul seal mootoris siis tehti, et sa üle 3000 rpmi ei taha vajutada aga peale remonti sõidad julgelt 5000km sama oliga? Kui vahetati saalesid/kolbe/rõngaid jms. pole mõtet esimese õliga nii pikalt sõita. Osad töötavad sul sisse selle 1000 km ja siis tuleks õli vahetada, mis on metalli ja muud sodi täis
  14. Mootori sissesõitmist ei pea küll mingi väga hea õliga tegema. Mingi enamvähem koraliku tootja poolsünt või isegi mineraalõli kärab küll. Niikuinii oleks see sodi soovitatav sealt peale 1000 km läbimist välja vahetada. :shock: :roll: et siis mootori tõstsid peale ja hakkasid sisse sõitma aga mootoripatju, rihmasid ja lõdvikuid ära ei vahetanud?
  15. Pane UUED originaalid (hella, bosch) ja kaugetesse võid vähe võimsama lambi sisse panna.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.