Kõik, mis square postitas
-
Müüdud
- Müüdud
- Huvitavad pakkumised müügiplatsidel
Kui seal on tõesti K-Jetronic kapoti all, nagu kuulutuses väideti (e21-l kasutatud mootor aga pilti pole), siis mootori lonkamine ei ole tõenäoliselt ravitav jagaja kaane ja rootori vahetusega. Vanad meh. pritsed on üldjuhul paras PITA.- Huvitavad pakkumised müügiplatsidel
Päris masina jaoks pane kolm nulli lõppu ja natuke kamaluga veel peale, siis võid oma hoovi veeretada http://cgi.ebay.co.uk/1988-BMW-M3-e30-Prodrive-Works-rally-car-/320647401262?pt=Automobiles_UK&hash=item4aa8130f2e Hetke seisuga juba 52 pakkumist- LAV toodetud BMW'd: E30 333i, E30 325is EVOI ja II, E23 745i
99,995% tõenäosusega ei ole. Kusagil lugesin, et UK-sse on paar tükki sisse toodud. Originaal 333i on ikkagi kordades rariteetsem, kui M3.- LAV toodetud BMW'd: E30 333i, E30 325is EVOI ja II, E23 745i
Mõned ikka on hinnaga 100+ keek http://www.moby302.co.za/for_sale/1985_bmw_333i.html http://www.motorbase.com/classifieds/viewad.ehtml?a=1364069371;- Simply the bEST
pildimaterjal on siin http://www.e21.ee/galerii/kokkutulek_2009- 318i M-technic '86 - Maero
Selline paragrahv, mis keelab esiklaasile juhi vaatevälja mingeid kleebiseid k.a. toonribad klaasi ülaserva panna, on olemas. Ülevaatuspunktis on mulle surutud föön pihku, et võta kirjad ja toonriba esiklaasilt maha, muidu läbi ei lase.- K: Tuuningu legaalsus eestis!!
Arendaks veidi vana teemat. Automoto foorumis väitis üks IMHO küllalt asjatundlik inimene, et ja veel Kuna algusaastate e30 on juba 25 aasta vanused, siis võiks juba neile vajadusel hakata puure sisse ehitama- K: Tuuningu legaalsus eestis!!
Kummaline aga mul on ARK-s kahe auto selline ümbervormistamine, nagu eespool kirjutasin, tehtud.- K: Tuuningu legaalsus eestis!!
Jagad väärinformatsiooni. Olen sõitnud mitme masinaga, mis on esinduse tellimusel ümber ehitatud kahekohalisteks koos vastava märkega teh passis. Kõik originaalkinnitused on puutumata jäetud. Omanikuvahetuse raames on autod ARK-is uuesti viiekohalisteks muudetud. Kui selle kohta kunagi ARK-ist küsisin, siis sain vastuse, et originaalistmed ja vööd sisse ning pole probleemi uuesti kohtade arv tehasespetsiga vastavusse viia.- .
Enamus autotööstuse toodangut ongi 20. sajandil tehasest välja veerenud. Ma arvan, et see masin annab silmad ette suuremale osale neist.- 325i '90 - Krst
On see selline universaalne õpetus, mis peaks ka Michelini tänavasliki puhul läbi tegema?- 320i Touring '88 - Alex
Mida sul seal mootoris siis tehti, et sa üle 3000 rpmi ei taha vajutada aga peale remonti sõidad julgelt 5000km sama oliga? Kui vahetati saalesid/kolbe/rõngaid jms. pole mõtet esimese õliga nii pikalt sõita. Osad töötavad sul sisse selle 1000 km ja siis tuleks õli vahetada, mis on metalli ja muud sodi täis- 320i Touring '88 - Alex
Mootori sissesõitmist ei pea küll mingi väga hea õliga tegema. Mingi enamvähem koraliku tootja poolsünt või isegi mineraalõli kärab küll. Niikuinii oleks see sodi soovitatav sealt peale 1000 km läbimist välja vahetada. :shock: :roll: et siis mootori tõstsid peale ja hakkasid sisse sõitma aga mootoripatju, rihmasid ja lõdvikuid ära ei vahetanud?- 320i Touring '88 - Alex
Pane UUED originaalid (hella, bosch) ja kaugetesse võid vähe võimsama lambi sisse panna.
Oluline teave
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus