Kõik, mis Animal postitas
- M: Üksik 15x7 ET24 BBS kärg.
-
M: Üksik 15x7 ET24 BBS kärg.
Hinnaks 20 euri. Oli pagassis varurattaks viimased 5 aastat. 54501965 või kirjuta pm. Asub Pärnus
-
O: Facelift esistange liiste
Ehk on kellegil veel pakkumis? Täpsemalt parem poolset liistu oleks vaja.
-
O: Facelift esistange liiste
Asun Pärnus, ideaalis võiks saata Smartpostiga.
-
M: 318i touring (m20b25)
Jääb endale ikkagi, võib teema lukku panna.
-
318IT (m20b25) 1990 - Animal
Nonii üle pika aja siis kriban midagi. Käigukasti leke oli ikkagi katastroofiline, tõin siis "uue" getrag 260 kasti. Läksin tuima näoga Pesuhoovi, tõstsin keset platsi ja pesin survekaga puhtaks. Kahjuks sellest pilti ei teinud. Igaljuhul vahetasin ära kõik tihendid kasti ja toppisin sisse mingisuguse Total manuaal kasti õli. Ja lõpp tulemusena kui kogu töö tehtud oli ja autoga garaazist välja sõitsin siis avastasin, et genekas ei lae enam. Vinge. Ei viitsinud oma ajusi komposteerida kasutatud genekatega ja nende parandamistega. Sebisin CarSmartist taastatud geneka. Siis oli vägev mingi aeg jälle kuni kardaani muhvi juures otsustas üks polt pooleks minna. Igaljuhul mul siiber ja auto saadaval. Peace!
-
M: 318i touring (m20b25)
Hinnaks 1400. Asub Pärnus. Kontakt 54501965 Auto enda teema siin. http://foorum.e30.ee/teema/5338-318it-m20b25-1990-animal/ Päris palju on tehtud ja kui tahta eeskujulikuks saada siis on omajagu teha veel. Kellel tõsine huvi siis võin kuni viimse mutrini lahti seletada. Vahetust pakkuda pole mõtet.
-
318IT (m20b25) 1990 - Animal
Tere! üle pika aja kribaks midagi. Ajad muutuvad ja vaikselt tekkinud uued hobid ja mõtted. Nii kahju kui ka on, sellest autost loobuda. Kohe kuulutust ei tee otseselt, aga ütleme et 1600 euri eest annaks ära. Nagu teemast näha on vaeva maetud küll temasse. Autol olemas ÜV ja kindlustus. Kuigi praegu hetkel ei liigu. Tõin uue Getrag kasti ja vahetus pooleli. Lappan asja kokku kui kargud nurka visata saan. Kui peaks kellegil huvi olema siis kribage privasse.
-
M: Ilma Vanoseta M50B25
Muidu täiesti komplektne asi, ainult hooratas ja käigukast puudu. Hinnaks 400. Kes oskab see tingib. Asub Pärnus 53066631
-
318IT (m20b25) 1990 - Animal
BMW omanik on ikka hea olla Kaotasin viimase võtme ära.... Ise olin loll, oleks pidanud ammu koopia tegema. Aga asi laheneski niisama lihtsalt, et jalutasin esindusse ja saingi uue võtme. Eriti lebo, ei pidanudki midagi lammutama. Naersime teenindajaga ka, et lahe retro võti. Teistest tegemistest niipalju, et kardaan on nagu uus. Peale uut vedrustust ei tunne autot enam äragi. Jaaaa kast lekib ikka. Vahetasin küll mõlemad tihendid ära ja sutskasin uut õli sisse, aga hakkas kasti keskelt poltide vahelt välja pressima. Õnneks minimaalselt, igalepoole jääb üks täpp maha. Ei ole eriti tahtmist "uut" kasti sebida kuna ei ole 100% kindel mis seda autot lähi tulevikus liigutama hakkab. Ideaalis tahaks 6 käigulist kasti. Ehk siis sisuliselt hoian silma peal ja sõidan sellega tuima näoga suve lõpuni ära. Kasti tihendi pind on jäädavalt rikutud ja selle läbi sõit on ilmselt juba 7 kohaline number. Seega pohhui sellest. Kahjuks piltidega kostitada ei saa kuna pillasin oma Nexuse kildudeks ja kõik pildid jäid sinna. Fck! Järgmise korrani, Peace!
-
325e 2.7i kupee 1987 - oo7
Ma tavaliselt ei viitsi eriti kommenteerida, aga damn need on ilusad masinad!
-
316i sedaan '90 - Luuri
Ei pidanudki silmas M5 mootorit. Said minust ilmselt tiba valesti aru. Pidasin silmas M50 seeria mootorite "perekonda" Igaljuhul kõlab põnevalt.
-
316i sedaan '90 - Luuri
Velg sobib päris hästi alla, peaks mainima. Ja see 750hp tundub huvitav. Eeldan siis, et plaan see kätte saada M5x seeria mootorist. Kui jah siis mis kütust plaanis kasutada? Ilmselgelt mitte Olerexi 95'te.
-
324td '90 - harcore
Ära solvanguna võta vms. Võiksid natuke eeskuju võtta teiste auto teemadest. Antud hetkel on see vist kõige mõttetum "auto teema" mille avanud olen kunagi.
-
318IT (m20b25) 1990 - Animal
Aga millal üldse E30'nega igav hakkaks? Ükspäev astusin hoovist välja sõbraga ja vaatan, naine tõmbab last mu autost eemale, väike piiga vaatas autot ja ütles "Emme emme vaata kui pisike auto!" Saime ikka hea kõhu täie naerda.
-
318IT (m20b25) 1990 - Animal
Nonii midagi kurvastavat ja midagi rõõmustavat. Käigukast otsustas siis laginal lekkima hakata. Tegelikult olen ka ise süüdi, selles mõttes, et oleks võinud kohe kõik tihendid ära vahetada kui mootoriga tegelesin. Aga kiirustades mõtlesin et pohh kunagi hiljem. Nüüd siis söön oma kokku keeratud suppi Leke arenes ikka maru kiiresti. Ükspäev tulin Tallinnast ja koju jõudes vaatasin autot tagant ja mõtlesin, et WTF?! Terve auto p***e/nr märk kõik oli täis siukseid tillukesi õli täppe. Piilusin põhja alla ja selge pilt. Leke nii suur et loodusele ohtlik Kardaan peksis selle õli põhja all ka mõnuga segi. Sumps oli õliga üleni kaetud, mis on eriti halb sest kasti õli põleb veel eriti hästi. Esimene õhtu jäi tihendi vahetus selle krdi mutri taha kinni. Vastavat padrunit polnud endal võtta. Lisaks nagu näha on keegi juba seda mutrit mõnuga vägistanud. Plus paistab, et tihendite vahetusest ainuüksi ei piisa... Vot selle tegelase välja sebimisest võiks omaette raamatu kirjutada Bauhofis vaadati mind nagu idiooti kui seletasin neile et tahan 30mm padrunit mis oleks sügav nagu küünla padrun. Käisin kõik võimalikud kohad läbi, ei saanud mitte midagi. Helistasin kogu telefoni raamatu ja 4 töökoda läbi ja lõpuks sain selle padruni. 6 tundi fcking padruni sebimist. Alguses ei saanud arugi kuna kõik oli nii rokane, tõmbasin brake cleaneriga puhtaks selle ja siuke üllatus siis. WTF?! kuidas see võimalik üldse on?! toore käe jõuga sellist asja korda ei saada. Nagu kõik varasemaltki, oli ka see üle võmba tehud. Keegi tark oli pannud vana tihendi silikoniga tagasi. Miks arvan, et vana tihend? Sest see oli OEM tihend mis oli parajalt ribadeks ja silikoniga kaetud. Igaljuhul hetkel mõtlen mis ma sellega teen. Kas sättida "uus" G-260 või vahetada tagumine kaan ära. Juba uurisin ja uut kasti tagumist kaant ei toodeta enam. Eraldi seda keegi vaevalt müüb. AGA mul vedeleb üks G-240. Vaatasin, et silma järgi tundub nagu saaks seda kaant isegi kasutada. 30mm mutter ja "kolmik" (mis iganes selle õige nimetus on) klapivad igaljuhul üks ühele. Kuni ma juukseid peast välja kakkusin käis sõber poes ja tõi 4 õlut. Kassas avastas, et 4 õlut läks 8 eurtsi maksma Siga hea õlle oli igaljuhul. Üks hea hõumi käis kuskil varuosade auto kallal ja pidas mindki meeles, Tänud mees! Sain akna tõstuki ja kindalaeka sisu/aju katte/lae whatever you wanna call it. Selle katkise rulliku pärast ei jooksnud juhi aken enam ilusti tihendisse ja pidin koguaeg käega klaasi kaasa aitama. Muutus lõpuks üpris tüütuks. Kui viimati tõstuki peal kardaani näppisin siis tundus vägev ja ei täheldanud mingit loksu. Aga kui kardaan maas oli ja sai kriitilise pilguga spetsialisti poolt üle vaadatud jõudsime ikkagi järeldusele, et loksud ristides on märgatavad. Positiivne oli see, et kardaani kallal keegi vähemalt käinud pole ja isegi originaal mutter oli omas kohas alles. Enamus kardaanidel on see juba vahetatud tont teab millise mutika vastu. Igaljuhul kardaan läks tegemisse, lähevad kõik uued ristid külge. Uued tasakaalud ja värvib üle lõpuks. PS! kui kellegi vaja kardaani töid. Andke märku, E30 foorumi kasutajale saab hinna vähe mõnusamaks teha. Töö on kvaliteetne ja V8 turbo pole veel suutnud kardaani ära lõhkuda. Ja LÕPUKS jõudis see kaua oodatud pakk kohale! Tegemist on Apexi gaasi amortidega mis mõeldud -60mm madalduse jaoks. Kuna Touringu vedrusi enam saada polnud -60mm komfiguratsioonis Apexi poolt. Siis pakuti välja Cobra toode. Mõtlesin siis, et davai fck it. Pange pakk teele juba. Ja siis sain maili, et kuna neil ei olnud laos neid vedrusi, saadetakse need otse kuskilt Hong Kongi tehasest. Vinge.... Venib jälle. A ja Lemfi amordpadjad/tugilaagriga ka pildile eksinud. + ootan veel kõik võimalike Lemfi pukse esisilda. Paar pilti ka pulli pärast. Vaikselt siin nakatan sõpru E30 pisikuga. Kolmas mees seltskonnas hakkas ka juba sellepeale tõsisemalt mõtlema Järgmise korrani siis. Peace!
-
318IT (m20b25) 1990 - Animal
No eks midagi on tehtud, palju veel teha ka Tänud! Kuna mingi aeg lendas diffrikaan katki, siis koos sellega lendas ka diffripuks. Igaljuhul kohe seda polnud võtta ja sel hetkel läks "uus" kaan vana puksiga. Mingi aeg hiljem vahetasin selle tagatjärgi ise ära, aga unustasin pildi panna. Ajas naerma küll, vana puksi lükkasin käega välja
-
318IT (m20b25) 1990 - Animal
Kuule ei ole viitsinud veel tegeleda sellega. Aga ega mis seisu sellest ikka tahta? 20 aastat vana mootor tahab nagunii üle käimist saada. Idiootsus oleks see peale lajatada samas olukorras ja pärast avastada, et oi suitseb sinist ja lekib igaltpoolt Plaanid iseenesest selle mootoriga on suured. Aga eks nendest räägib siis kui on juba midagi tehtud ka. Hetkel olen oma M20 täitsa rahul. Edasi käristab... noh nagu 125kw ikka. Ei midagi erilist aga jalgu ei jää. Kütust ei võta ka sittagi.
-
318IT (m20b25) 1990 - Animal
Tere tere! Ei pahanda sa kedagi, ära põe Tegingi nii et kõigepealt kaks raskemat mutikat ja siis see kolmas lihtne mutikas bloki küljes. Kõik sai ka korrektselt tagasi pandud. Autot putitan ikkagi enda heaks ja üritan igat asja teha nii korrektselt ja õieti kui vähegi saan.
-
318IT (m20b25) 1990 - Animal
Just lõpetasin starteri vahetamise. Vana starter oli juba 32 aastat vana ja nägi välja nagu oleks ookeani põhjast leitud. Tegi igasuguseid trikke ja hääli kuni lõpuks otsad andis. Igaljuhul M20 mootoril starteri vahetamine on ilge nuss. Sitaks kirumist ja vandumist aga 5 tundi hiljem kõik uuesti koos ja vägev. (lähenesin asjale kapoti alt, lahti lammutasin niipalju et õhu kopsiku viskasin eest ja ülejäänud aja lootsin, et mul piisavalt väiksed näpud) Varsti ka midagi rõõmsamat juba siia kirjutada.
-
316i (2.0-110kw) '90 - Jounes
Kui juhtmete all pead silmas C101 pistiku juhtmeid, siis on siin kõik olemas. http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=163088
-
316i (2.0-110kw) '90 - Jounes
- M: Igast M20 moto kraami!
Tegemist M20B25 vidinatega, mida endal enam vaja ei lähe. Juhtmestik (Müüdud) Gaasiklapp Süütepool Aju Õhulõdvik S. kolle koos pihustitega. Roolivõimu pump. Genekas. Termostaadi kopsik ja üks genekas on 323i pealt tulnud. Kasti sain kaasa B25 mootori ostuga, GETRAG 240. 15 euri tk, kõik vidinad sama hinnaga. PS või 54501965- 318IT (m20b25) 1990 - Animal
Mis teha, mulle meeldivad mootorid Tegemist ilma Vanoseta M50B25. Polnud plaanis nii vara ära tuua, aga jäi üks jalgu Sügisel keretööde kõrval hakkab vaatama mis sellest täpselt saama hakkab.- 318IT (m20b25) 1990 - Animal
Õli lekib bloki küljepealt, kaane tihendi vahelt tuleb, kui vaadata kapoti alla siis täpselt mõlema väljalaske kolde vahel on näha. Igaljuhul väga kummaline. Olgugi et asi töötab ja vägev, aga ei anna rahu. Nii palju oma ajusi nussinud sellega ja ikka lekib -.- Vedrustuse poolt otsustasin sellise kraami kasuks. Apex (Uprated) Gas Sport Shocks Apex Sport Spring Kit -60mm Eks varsti näeb mis see endast kujutab. Fakt on see, et ega ma seda autot tõsta ei plaani kõrgemale kui ta on. - M: Igast M20 moto kraami!
Oluline teave
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus