Hüppa postitusse

arxman

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    81
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    2

Kõik, mis arxman postitas

  1. Oma M20 mootori jaoks sai otsitud kasutatud kolbe ning 6 ühesuguse kolvi leidmiseks tuli neid suuremas koguses kokku osta, siis peale mootori müüki jäi mul neid veel alles Ei pärine BMW mootoritest ning ka mitte 6 silindrilisest, mis seletab 6 ühesuguse leidmise probleemi. Alles on mul 5 ühesugust (ma ei mäleta isegi, mis põhjusel ) ja 4 teistsugust Kõigil läbimõõt 86mm Sõrm 22, ehk sama BMW omaga "Deck height" ehk kolvi kõrgus sõrme tsentrist jäi mul mõõtmata, kuna polnud hetkel nihikut käepärast Vahe on neil keskmise rõnga asetuses, ehk kui esimene ja teine rõngas on kõrvuti pannes samal kõrgusel, siis keskmine rõngas pole vms. Seega, kes tahaks m20 puhul kasutada 6 tk, siis see päris ei klapiks Kes tahaks kasutada m40 puhul siis pakkuda 2 jooksu M20 puhul oleks 2,8L M52 väntvõlli ja sarnaste 86mm kolbide puhul saanud madala surveastmega 2.9L mootori Peale selle mootori müüki ka sai natuke aega see 2.9 L töödata Hind 75 EUR (4tk) jooks Kõik korraga ostes (4+5) hind Kel huvi, siis 5288051 Asuvad Tartu kandis arxman@hotmail.com
  2. Müüa paar vanakooli 3 punkti türvavöösid. Kunagi ajasin eelmise projekti tarbeks neid e-bayst taga, kuna oli vaja just näiteks kollaste kirjadega Käiku need aga kunagi ei läinudki ja on seega seisnud vist 6+ aastat. Ilmselt praeguse projekti tarbeks neid vaja ei lähe. Arvasin, et võib-olla seismisega käest ära läinud ja ei kõlba enam millekski, aga võta näpust. Tahavad ilmselt natuke puhastamist. Kaasas paberid ja vist isegi mingi kleeps!!! Ma ise ei ole neid kunagi paigaldanud ja ei oska ka kommenteerida elektriosa, kas töötab ja kuidas. Igatahes, kellel huvi, siis võtke ühendust Hinnaks küsiks 90 EUR paar (kopikate eest müüma ei hakka, siis las seisavad edasi ) Ausuvad Tartu kandis arxman@hotmail.com /5288051/ u2u
  3. arxman

    O: Poolteljed + Kardaan

    Nädalavahetusel oli aega oma kardaan üle mõõta korralikumalt Kogu pikkus flantsi tasapinnast, flantsi tasapinda, koos ja lahku - 1400--1440mm Tagaosa pikkus, tagumise risti tsentrist, kuni nuudi otsani - 770 (erinevatest keevituse jm sarnastest kohtadest mõõdetuna - 30+25+610+19+57+30 = 771) Esiosa pikkus, vahepuki juures oleva risti tsentrist, kuni käigukasti poolese flantsi tasapinnani - 570 (sarnaselt tagumisele poolele, tuleb mõõt 31+22+485+30 = 568) Antud kardaani tagumine osa on ok ja kui kardaan keskmisest nuudist välja tõmmata, siis saab selle ka peaaegu alla panna. Kui nuudist koos, siis ei ulata käigukasti poolse flantsini. Esiosa võiks olla 600mm vms Lähen ise nüüd natuke aega Eestist ära, seega kes tahab kirjutada, siis varuge natuke kannatust, kui saan vastata. Argo
  4. Otsin projekti jaoks pooltelgi ja kardaani. Mootor V8 ja selle otsas keevitatud sidurikojaga ??? käigukast. -Pooltelgi vaja siis mõlemat. Omal leidus üks terve, mis oli vist autoga kunagi kaasas ja see sobis pikkuselt ja ka difri külge. Kogu pikkus 570mm. Võiksid olla korralikud ja võimalikult jämedad. -Kardaan oli samuti varudes omal üks olemas, mida alla proovida. Pikkuselt klappis difrist kuni vahepukini nii nagu peab, aga vahepukist kuni kastini jääb ca 1cm puudu. Poldid ulatavad kasti küljes olevasse muhvi sisse ja saab alla panna. Ei oska hetkel öelda, kas on üldse mingi valmislahendus olemas või tuleb kardaan pikemaks teha või siis vahetükk kasti ja kardaani vahele. Kel infot või midagi pakkuda, siis arxman@hotmail.com 5288051 u2u
  5. Kuna katuseluugi auk omal kinni keevitatud, siis oleks vaja plekile sissepoole tugevdus plekki, mis siis seest klaasiliimiga pealmist plekki toetab. Selle plekiriba puhul pole vahet arvatavasti, kas sedaan või kupee, aga peab olema luugita. Võin kaaluda ka luugita katuse ostmist. Arvatavasti pole kah vahet, kas Pre või FL kere. arx Tartu kant 5058865 arxman@hotmail.com u2u
  6. Kui keegi just nukaratast ei peks tahtma, siis mul oleks selle vastu huvi. Muuga pole väga midagi peale hakata arx
  7. Otsin vasakut ust. Enda oma on vähe pihta saanud. Eks saaks asja, aga lihtsalt pole mõtekas selle peale vast aega raisata. Kellel leidub midagi, siis anke teada arxman@hotmail.com u2u 5058865 Asun muidu Tartu kandis
  8. Ma arvan, et peab 2 korda pealkirja lugema, et aru saada, mida vaja Vaja siis vasaku esimese õõtshoova kinnitust, kuhu siis õõtshoova tagumine puks sisse käib Võiks olla kuskil Tartus, et oleks lihtsam kätte saada. Vaja siis sellepärast, et omal olid erinevad ja just siis kitsamat, nagu lisatud pildil. 5058865 arxman@hotmail.com Facebook: Bad Bayer - BMW E30 Project
  9. Vist peaks olema Rickard Ivars'i oma. See kuidagi jah teistmoodi ehitatud. Peamine vahe selles, et sellel dragi tagasild vist all mingi. ~1000hp M50 mootor, mis nüüd on vist Nissani peale tõstetud ja sõidab selle drifti. arx
  10. Ei tea, kas kere osas kopeerid sina mind või mina sind või me mõlemad hoopis Viktor Mortensson'i Mul siiski tiivad natuke vist teisiti lahendatud, aga laias laastus "joon" sama. Päriselus pole näinud ja need pildid ei ole kah väga detailsed. M-Technic läheb kah veel külge? Ise mõtlen muidugi, et miks seda punast pilli sellise projekti aluseks ei võtnud? See must oli ju suht "sile", et jätta nii nagu oli. arx
  11. Hakkasin oma plaate külge panema, aga polnud veel polte tellinud. Nüüd vaatasin, et esimesel lehel jagatud linkidel on mingid probleemid poldi pikkusega 33321095102 on 98mm polt, nagu aru saan. Piisab sellest pikkusest ikka? arx
  12. Kuna enda autol polnud mitte kumbagi küljes, siis vaja nii esimest, kui tagumist ja ka kõiki kinnitusi. Vardad võiksid olla kõige jämedamad, mida saab. Auto -87 aasta, kupee Ise asun Tartu kandis 5058865 arxman@hotmail.com
  13. Nii Väntvõll ja sisselaske kollektor olemas. Vaja näiteks veel -Esimest alumiinium kaant, kus on väntvõlli esimene semmer. Mul enda omal on rihmakaitse nurk murdunud.
  14. Kui tahaks aga tervet mootorit m20b25, mis oleks siis 885 kaanega ja kollektoriga jne? On seda kellegil pakkuda? Katkise 885 kaane ostust hetkel loobun. Selleks, milleks arvasin, et vaja, on juba tekkinud muud ideed, kuidas vajadusel lahendada. arx
  15. -M52B28 väntvõll - hetkel üks pakkumine Tallinnast, hetkel järgi minemise teema, aga võibolla ka kellegi Lõuna Eesti kandis. -M20 325 I sisselaske kollektor (no ei tohiks ju väga defitsiit olla, aga pole ühtki pakkumist) -M20 885 katkine plokikaas (vaja leiutamiseks, seega metalli hinnaga mõni mõradega) - pole ühtki pakkumist -Korralikud kolvid 84mm 6tk - pole kah veel midagi konkreetset. Kui kohapealt ei leia, siis tuleb vist ebay'd hakata kammima arx
  16. Jõudu Peab hakkama oma mootori tarbeks juppe kokku ostma. Otsin siis järgmist: Esialgu siis vaja -M52B28 väntvõll -M20 325 I sisselaske kollektor -M20 885 katkine plokikaas (vaja leiutamiseks, seega metalli hinnaga mõni mõradega) -Korralikud kolvid 84mm 6tk, aga mille kõrgus võiks jääda vahemikku 32mm. Seega m40, m43, m50 vanos, m54b30. Pigem võiks läheneda nii, et kui kellegil midagi sellist on müüa, siis saatke mootori mark ja saan ise veidi eeltööd teha, kas võiksid mulle sobida või mitte. arxman@hotmail.com 5058865 arx
  17. Müüdud: -Paak, koos kütusetoruga -Amordid -Tagavedrud arx
  18. arxman

    O: 885 plokikaas

    Pealkiri ütleb vist kõik. Võiks ikkagi olla komplektne. Võib olla ka koos mootoriga, aga sellisel juhul tahaks ikkagi sinna sisse näha. Asukohana võiks ideeliselt sobida ka Tallinn. Tartu 5058865 arxman@hotmail.com arx
  19. Tundub, et mu vana müügiteema läks kaduma (võibolla unustasin uuendada.) Kõik müügisolev kola (ka VW ja muu) siin: http://t-lab.planet.ee/partsforsale/index.html BMW osadega hetkel seis seline: 1) Esimesed pidurikettad - 5 eur tk 2) Esimesed pidurisuportid - 10 eur tk 3) Esimesed tiivad, üks B osa ja teine originaal - 15 EUR tk 4) B- Tiibade alumised otsad (ehk kõige mädanev osa, pilt hetkel puudub) - 5 EUR tk 5) Valuvelje poldid, uued, 20tk - 10 eur komplekt 6) BMW radiaator - 15 eur 7) Tagumised trumlitega õõtsad - 5 eur tk 8) Bensiinipaak (kõrvalistuja pool all on mõlk) - 20 eur 9) Tagumised amordid (teine samasugune ja veel õõtsa küljes) - 5 eur tk 10) Tagumised vedrud, 15 eur paar Võib teha ka omapoolseid pakkumisi. Suurem osa asju Tartu kandis 5058865 arxman@hotmail.com arx
  20. arxman @ kinnitab Kui valmis, siis saada muidugi PS, sest koba peale lugesin seda teemat hetkel. arx
  21. No võin kah soovi märgi maha panna, kuigi mul võivad nad hetkel pikaks ajaks vedelema jääda riiulisse Aga kui ka tellimisega veel aega läheb, siis vahet pole. arx
  22. Minu probleemiks on hetkel see, et ma ei tea, mida see reguleerima seal täpselt hakkab. Ehk on kellegil mingi hariv link visata? Olen kuulnud, et see on vajalik, aga võiks ennem natuke targem olla, kui tellima tõttan arx
  23. arxman

    Tartu kokkutulek??

    Njaa...eks see nende lõbu, kellel autod ikkagi ka liiguvad, mitte pole laiali võetud kere raamil (hetkeline seis) arx
  24. arxman

    V8 peale panek e30-le.

    Ma ei arva, et driftis pole juhitavust vaja, aga ringrajaga võrreldes on see ikkagi midagi muud. Küsimus ei olegi mingi klassi kohta vaid lihtsalt rajapäeva mõttes ringrajaga näiteks. Kas lihtsalt on võimalik hiljem kurve läbida sedasi, et iga gaasipedaali puudutuse järel tossupilv taga ei ole? Mul endal pole ühegi asjaga hetkel veel kogemust, ei tagaveoga, ei driftiga ja suurt ka ringrajaga, sellepärast lihtsalt üritangi aru saada. Samas on auto garaazis olemas ja kunagi tahab ta midagi sinna kapotialla saada. arx
  25. arxman

    V8 peale panek e30-le.

    Omalt poolt selline küsimus, et kui peale ära saab, siis kuidas on juhitavusega? Kas see V8 ka ringrajale sobib? Või kõlbab ainult niisama kummi vilistamiseks või driftiks? Ise nagu oma loogika põhjal arvaks, et kaal paneb asja paika, aga samas pole ma ühegagi kunagi sõitnud ja ei tea. arx
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus