Hüppa postitusse

arxman

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis arxman postitas

  1. Oma M20 mootori jaoks sai otsitud kasutatud kolbe ning 6 ühesuguse kolvi leidmiseks tuli neid suuremas koguses kokku osta, siis peale mootori müüki jäi mul neid veel alles Ei pärine BMW mootoritest ning ka mitte 6 silindrilisest, mis seletab 6 ühesuguse leidmise probleemi. Alles on mul 5 ühesugust (ma ei mäleta isegi, mis põhjusel ) ja 4 teistsugust Kõigil läbimõõt 86mm Sõrm 22, ehk sama BMW omaga "Deck height" ehk kolvi kõrgus sõrme tsentrist jäi mul mõõtmata, kuna polnud hetkel nihikut käepärast Vahe on neil keskmise rõnga asetuses, ehk kui esimene ja teine rõngas on kõrvuti pannes samal kõrgusel, siis keskmine rõngas pole vms. Seega, kes tahaks m20 puhul kasutada 6 tk, siis see päris ei klapiks Kes tahaks kasutada m40 puhul siis pakkuda 2 jooksu M20 puhul oleks 2,8L M52 väntvõlli ja sarnaste 86mm kolbide puhul saanud madala surveastmega 2.9L mootori Peale selle mootori müüki ka sai natuke aega see 2.9 L töödata Hind 75 EUR (4tk) jooks Kõik korraga ostes (4+5) hind Kel huvi, siis 5288051 Asuvad Tartu kandis arxman@hotmail.com
  2. Müüa paar vanakooli 3 punkti türvavöösid. Kunagi ajasin eelmise projekti tarbeks neid e-bayst taga, kuna oli vaja just näiteks kollaste kirjadega Käiku need aga kunagi ei läinudki ja on seega seisnud vist 6+ aastat. Ilmselt praeguse projekti tarbeks neid vaja ei lähe. Arvasin, et võib-olla seismisega käest ära läinud ja ei kõlba enam millekski, aga võta näpust. Tahavad ilmselt natuke puhastamist. Kaasas paberid ja vist isegi mingi kleeps!!! Ma ise ei ole neid kunagi paigaldanud ja ei oska ka kommenteerida elektriosa, kas töötab ja kuidas. Igatahes, kellel huvi, siis võtke ühendust Hinnaks küsiks 90 EUR paar (kopikate eest müüma ei hakka, siis las seisavad edasi ) Ausuvad Tartu kandis arxman@hotmail.com /5288051/ u2u
  3. Nädalavahetusel oli aega oma kardaan üle mõõta korralikumalt Kogu pikkus flantsi tasapinnast, flantsi tasapinda, koos ja lahku - 1400--1440mm Tagaosa pikkus, tagumise risti tsentrist, kuni nuudi otsani - 770 (erinevatest keevituse jm sarnastest kohtadest mõõdetuna - 30+25+610+19+57+30 = 771) Esiosa pikkus, vahepuki juures oleva risti tsentrist, kuni käigukasti poolese flantsi tasapinnani - 570 (sarnaselt tagumisele poolele, tuleb mõõt 31+22+485+30 = 568) Antud kardaani tagumine osa on ok ja kui kardaan keskmisest nuudist välja tõmmata, siis saab selle ka peaaegu alla panna. Kui nuudist koos, siis ei ulata käigukasti poolse flantsini. Esiosa võiks olla 600mm vms Lähen ise nüüd natuke aega Eestist ära, seega kes tahab kirjutada, siis varuge natuke kannatust, kui saan vastata. Argo
  4. Otsin projekti jaoks pooltelgi ja kardaani. Mootor V8 ja selle otsas keevitatud sidurikojaga ??? käigukast. -Pooltelgi vaja siis mõlemat. Omal leidus üks terve, mis oli vist autoga kunagi kaasas ja see sobis pikkuselt ja ka difri külge. Kogu pikkus 570mm. Võiksid olla korralikud ja võimalikult jämedad. -Kardaan oli samuti varudes omal üks olemas, mida alla proovida. Pikkuselt klappis difrist kuni vahepukini nii nagu peab, aga vahepukist kuni kastini jääb ca 1cm puudu. Poldid ulatavad kasti küljes olevasse muhvi sisse ja saab alla panna. Ei oska hetkel öelda, kas on üldse mingi valmislahendus olemas või tuleb kardaan pikemaks teha või siis vahetükk kasti ja kardaani vahele. Kel infot või midagi pakkuda, siis arxman@hotmail.com 5288051 u2u
  5. Kuna katuseluugi auk omal kinni keevitatud, siis oleks vaja plekile sissepoole tugevdus plekki, mis siis seest klaasiliimiga pealmist plekki toetab. Selle plekiriba puhul pole vahet arvatavasti, kas sedaan või kupee, aga peab olema luugita. Võin kaaluda ka luugita katuse ostmist. Arvatavasti pole kah vahet, kas Pre või FL kere. arx Tartu kant 5058865 arxman@hotmail.com u2u
  6. Paar uuendust piltide näol ka siia teemasse, muidu jääb väga soiku. Hetkel rohkem aega kulunud ikkagi kere ehitusele, kaasa arvatud turvakaar jne. Mootori osas käib mõningate juppide otsimine ja ennem, kui neid leidnud pole, siis väga rääkida kah ei ole mõtet. Viimati jäi töö pooleli karpide disainimisega. Vahepeal vaatasin, et kui need tehtud saaks, siis võiks juba hakata kõik hea saama, aga teisest küljest tekib töö käigus koguaeg mõtteid juurde ja kohati tuleb juba eelnevalt välja juurutatud asi veel ümber teha. arx
  7. Kui keegi just nukaratast ei peks tahtma, siis mul oleks selle vastu huvi. Muuga pole väga midagi peale hakata arx
  8. Otsin vasakut ust. Enda oma on vähe pihta saanud. Eks saaks asja, aga lihtsalt pole mõtekas selle peale vast aega raisata. Kellel leidub midagi, siis anke teada arxman@hotmail.com u2u 5058865 Asun muidu Tartu kandis
  9. Selle difri kaane kohta on siin juttu olnud foorumis igast küljest, et kaante leidmisega probleem , et defitsiit ja katki ja hind kallis jne. Endal pole veel vaja olnud sellega tegeleda, aga puhtalt difrite pilte vaadates on juba tekkinud sarnase lahenduse mõte ja et milleks kõik see nutt ja hala. Alati saab ju sarnase lahenduse teha, nagu siinsel juhul tehtud. Jah, kui jutt käib 100% originaali lähedase auto ehitamisest, siis on see BIG NO NO, aga teistel ei tohiks see eriline mure olla. Difri kaante hind langes praegu 150 eurolt 15 peale arx
  10. Tuled ise tood mulle selle katsueosa ja tahad neid luugi tükke vastu? Vabsee äss diil. Mulle sobiks ja ilma naljata Iseenesest vaatasin, et mingi tüki leiaks ka oma Golfi kere küljest, aga kuna bemmil tagaosa põhimõtteliselt ilma vahetalata, siis see plekk igaljuhul parem. Kuju nüüd nii ei tea, aga pakun, et lihtsam teha sellest katuseplekits, kui sirgest tahvlist hakata voolima. arx
  11. Kõik luugii detailid nüüd eemaldatud (v.a kere külge tehase poolt jäädavamalt paigaldatud osa) Kes tahab, siis kõik üle. Raha ei taha, aga kui saaks kramm suurema mõõduga tüki katuseplekki, siis oleks lihtne vahetuse diil Vähe suurema luugi august, kuna pole veel päris ära otsustanud, mismoodi detailselt selle augu kinni panen ja millise ettevalmistuse see plekk saama ennem peab. Hetkel veel vaja see raamiosa kere küljest välja lõigata. arx
  12. No ei kiirusta selle ära andmisega veel, aga eks ta siis ikkagi üle jääb. Minema teda ei viska.. Aga läheb natuke aega, ennem kui saan sellega tegelema hakata. arx
  13. Nägin seda M3 projekti jah ja sealt see mõte mul tuli. Hetkel tundub, et likvideerin ta siiski ära. Jälle teen elu omal keerulisemaks ja projekti vähemalt kuu aega pikemaks, aga kuidagi tundub vale ta sinna alles jätta. Turvakaare saab hoopis kõrgemale panna, kui katuseluugi puhul. Muidugi ei hakka välja vahetama kogu katuseplekki. Kui teeksin mõnda "iluautot," siis oleks õigem kogu plekk vahetada. Hetkel pole veel täitsa plaani välja mõelnud, kuidas täpselt see töö teostada. Alles peaks kuidagi võibolla jätma selle katuseluugi allapoole pöörava pleki randi, et hiljem see koht liiga nõrk ei jääks. Võibolla tuleb jälle tinaga jootmine meelde tuletada jne. Pleki saab kõige lähemalt üldse võibolla oma seisma jäänud Golfi projekti küljest. Aga mõtleb veel... Hetkel ei tea, kuna sellega tegelema hakata saab. Siis jääb loomulikult ka see luugiplekk alles, mis tundub foorumis imekombel jälle mingi ihaldusobjekt olema arx
  14. Hetkel on mul üks suur küsimärk katuseluuk. Kui haruldane see luugita katus nendel keredel siis on? Heameelega likvideeriks ta ära, aga ei tea hetkel, kas võiks leiduda kellegil kuskil mõni luugita katuseplekk või tuleb see auk ise kinni keevitada. Või jätan ta hetkel nii nagu on, sest see augu täitmine on kah paras ajakulu... arx
  15. Kui aus olla, siis seal ei osanud väga midagi teha esialgu. Kohati ilma, et oleks kunagi autoga sõitnud, keeruline mõningaid asju paremaks teha Eks saab niikuinii ühteist ümber teha veel, aga arendustööks on vaja ikkagi ka sõita proovida ja testida. Esialgu plaan suuremas osas saada auto liikuma, ennem kui kere näiteks värvi läheb. arx
  16. Head uut projektidega tegelemise aastat! Panen Facebooki kõrvalt ka mõne pildi senisest tegevusest siia. Plokikaas siis käinud peale keevitamist ühe korra juba Windorfis, kus see sai esmase pinna töötluse, peale veekanalite keevitust. Veidi oli propelleris, aga kõik normide piires. Nüüd hiljuti läks siis teisele ringile, peale seda, kui olid augud sisse tagasi puuritud ja veel veidi kanalitega tegeletud. Viimati ennem aastavahetust helistades, oli kaan veel pakituna nurgas ja töösse pidi minema alles kunagi uuel aastal. Kuna auto liikus eelmisest kohast teise, siis seal on plekitöö olnud STOP'i peal ja tegelesin hoopis sillaosadega. Tagasild sain siis "Chamber" plaadid ja õõtshoovad lisatugevdused. Esisillas mingeid suuri muudatusi ei teinud, ainult eelproov E46 roolilatiga ennem sillaosade värvimisse saatmist. Paistis, et peale vähese kinnitusaukude freesimise, sillatalaga midagi tegema ei pea, siis rohkem sellega pead ei vaevanudki. Puksid saavad kõik olema Strongflexid, va. stabika omad, mis tellitud komplektis on mõeldud tunduvalt suuremate stabika varraste jaoks, kui ma Eixi käest sain. Võimalik, et need mingi Performance asjade jaoks. Ennem värvimist ei taibanud võrrelda esimese õõtshoova tagumisi kinnitusi, mis olid erinevad, seega hetkel ühelpool "custom pappflex" puks Praeguseks on auto jällegi ratastel. Lähima ajal pakub tegevust siis peamiselt turvakaare ehitus, milleks sai Kavilda Tehnikaspordiklubist hunnik materjali toodud. Ennem kunagi teinud pole, seega saab huvitav ettevõtmine olema. Paistab, et mõningate asjade osas oleme kasutajaga Turbiin suhteliselt samal lainel, ehk midagi kokku leppimatta valmivad erinevates garaazides suhteliselt sarnase välimusega autod. Mootori osas on ta aga must pika puuga ees Kes tahab siis ehitusega jooksvalt kursis olla, siis Facebook ja "Bad Bayer - BMW E30 Project" arx
  17. Ma arvan, et peab 2 korda pealkirja lugema, et aru saada, mida vaja Vaja siis vasaku esimese õõtshoova kinnitust, kuhu siis õõtshoova tagumine puks sisse käib Võiks olla kuskil Tartus, et oleks lihtsam kätte saada. Vaja siis sellepärast, et omal olid erinevad ja just siis kitsamat, nagu lisatud pildil. 5058865 arxman@hotmail.com Facebook: Bad Bayer - BMW E30 Project
  18. Vist peaks olema Rickard Ivars'i oma. See kuidagi jah teistmoodi ehitatud. Peamine vahe selles, et sellel dragi tagasild vist all mingi. ~1000hp M50 mootor, mis nüüd on vist Nissani peale tõstetud ja sõidab selle drifti. arx
  19. Ei tea, kas kere osas kopeerid sina mind või mina sind või me mõlemad hoopis Viktor Mortensson'i Mul siiski tiivad natuke vist teisiti lahendatud, aga laias laastus "joon" sama. Päriselus pole näinud ja need pildid ei ole kah väga detailsed. M-Technic läheb kah veel külge? Ise mõtlen muidugi, et miks seda punast pilli sellise projekti aluseks ei võtnud? See must oli ju suht "sile", et jätta nii nagu oli. arx
  20. Hakkasin oma plaate külge panema, aga polnud veel polte tellinud. Nüüd vaatasin, et esimesel lehel jagatud linkidel on mingid probleemid poldi pikkusega 33321095102 on 98mm polt, nagu aru saan. Piisab sellest pikkusest ikka? arx
  21. Kuna enda autol polnud mitte kumbagi küljes, siis vaja nii esimest, kui tagumist ja ka kõiki kinnitusi. Vardad võiksid olla kõige jämedamad, mida saab. Auto -87 aasta, kupee Ise asun Tartu kandis 5058865 arxman@hotmail.com
  22. Tundub, et seesama asi mul virvendaski silme ees. Tänud! Üks küsimus veel, mida küsida: Kas keegi teab, kedagi, kes teab kedagi, kes on Eestis O'rõngad plokile paigaldanud/teinud? Küsimus pole nagu piltides, mida leiab netis, vaid pigem konkreetselt tegemise kogemuses, kuidas asi teostatud. arx
  23. Eta võll läks õlitatud ja kilesse mätsitult riiulisse, sest see "F**ing" joonis oli nii silme ees Loogish, kui ei leia, siis pakin jälle lahti arx
  24. Vahepealne aeg kulunud mootori kallal nokitsedes. Kere hetkel seisab. Pean ennast kokku võtma ja siia mõne pikema pildigalerii tegema. Küsimus kah: Kas keegi viskaks M52b28 väntvõllile vajaliku puksi joonise? Olen seda kuskil näinud ja nüüd oleks vaja ja milles probleem...ei mäleta, kus nägin Oma m20 eta vända pakkisin just nädalavahetusel ära ja panin riiulisse. Treialile oleks kah lihtsam joonis ette visata. arx
  25. Nii Väntvõll ja sisselaske kollektor olemas. Vaja näiteks veel -Esimest alumiinium kaant, kus on väntvõlli esimene semmer. Mul enda omal on rihmakaitse nurk murdunud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.