-
Ats muutis oma profiilipilti
-
Typ210
Typ 210 pandud alla koos e34 tagasillaga, ehk see vist kergeim varjant. Youtubes selle kohta isegi liikuvat pilti et mis ja kuidas.
-
316i '87 - Ats
Peaaegu aasta hiljem on auto veel hullemaks rallikaks saanud. Kuigi itb süsteem sai müüdud ja tagasi originaali peale mindud, käib masin siiski mõnusa vile, leegi ja kõrge piirajaga. Ka kütusekulu langes paari ämbri võrra. Hetkel naudib meie Eesti ilma ja radu ning eks suvel lähevad jälle 17 veljed, teine stange ja lipid tagasi. Aega saab siis ka ülevärv lõpuks.
-
316i '87 - Ats
Auto tegelikult liigub juba ammu, veerand gaasiga sõites kerged anomaaliad aga saab hakkama. Kuna pole pikalt postitanud siis vahepeal oli talv, mille tõttu sai talvekad alla pandud ja kurve küntud. Suutsin ka is lipi ära lõhkuda kuid õnneks juba uus olemas Muidu on üsna rahulik olnud, rehve, õli, bensiini voolikuid vahetanud ja ms41 häälde ajanud. Talvel hakkasin e36-le velgi tegema mis loomulikult said alles nüüd valmis ja panin prooviks ka e30 alla. Hetkel hakkasid väga meeldima ja peab vist 2-4 tk juurde otsima ja lõikuma keevitama jälle hakkama, kuna tegin esimese jooksu kõik 9 tolli laiad. Tegemist on originaalis opeli plekkveljega.
-
316i '87 - Ats
Kahjuks plaan teda kasutada varem auto peal olnud m40 küljes, mis juba poolikult e36 peal Kui on huvi siis läbi turboclubi kasutaja 550bhp tellisin mina ja hind oli umbes 160.-
-
316i '87 - Ats
Algselt tahtis ohtrasti kütusetabeli muutmist, et midagi ültse gaasi vajutamisel teeks. Kahjuks hetkel on tps signaal vale ja jätab pöördeid peale. Sain kaasa m50 anduri mida modifitseerisin teispidi käima kuid seda ei saa täpselt paika keerata ning vaja oleks miskit muud. Hetkel proovib ms41-ga käima saada, isegi alpha-ni. Kui see ei õnnestu siis riiulis ka üks det 3 millel antud funktsioon olemas või liigub progeaju peale ära
-
316i '87 - Ats
Pärast viimast postitust sai lõpuks summuti põhjale lähemale tehtud, eest sai tagasi madalaks lastud ja 17 tolli veljed läksid samuti alla. Sellest ajast edasi on auto olnud põhimõtteliselt koguaeg kasutuses kui vaja poes piima järel käija või kui teine auto katki. Hetkel talvel on pesu saanud ka rohkem altpoolt lihtsalt Viimasel kuul aga on veidi rohkem tuunimist toimunud. Hiinast sai tellitud 45 euro eest uusi valgusallikaid. Kohale tuli 2x bi-xenon reflektorit, üks komplekt h1 xenon pirne ja plokke ning üks komplekt h1 led pirne. Kokkupanek oli väga kerge, ning kui veidi veel vaeva näha jääksid kõik tuled ka väljast originaalid. Nüüd on ka lähituli kaugtuli kuid kahjuks pole antud asi vist väga legaalne antud autol. Tuled näitavad muidu väga hästi, nagu ledbar oleks ees, kahjuks pildilt väga seda ei näe. Kasutajalt extreme327 sai ostetud üks huvitav sisselase, kuna tahtsin nagunii 2.0 oma välja vahetada ja ka hind oli hea. Tegemist kellegi isetehtud ITB süsteemiga, põhiraud pärineb fordilt, millele on alumiiniumist kollektor külge tehtud. Keevitused pole just parimad kuid asi toimib. Eriti hull on gaasiklapi ja õhulugeja vaheline jupp, kuid see tuleb nagunii uus teha kuna mu strutbar ei mahu enam ära. Samuti tahaks lisada trombetid hääle pärast, mis hetkel puuduvad ja õhulugeja eemaldada. Sisselaske installiga sai ka nukkasid keeratud, kuna panin nad silma ja valede mõõteriistadega suvel paika. Enne vs nüüd
-
316i '87 - Ats
Ilmad jahedamaks läinud ja tuli lõpuks soojendusradikas korda teha. Viga oli üsna väike, kuna katki oli läinud klapiga toru. Kui selle vahetusega läks 5minutit siis lõdvikute otsa ajamine oli üsna suur peavalu m50 kollektori all. Salongis on samuti esmakordselt muusika sees ja ära ühendatud. Makiks hetkel cd43 kuni teine auto e32 kunagi taas liikuma peaks. Kõlarid ees originaalid ja taga mingid Sony ovaalid. Ka ms41 aju on veel näpitud ja anti lag/popcorn peale leiutatud. Pilte kasutaja sepik kaamerast tartu kogunemisel:
-
316i '87 - Ats
Tuleb kolle kinnituspoltide juurest niipalju maha lihvida, et oleks ülejäänud flantsiga tasa ja vahele sai ka hea kihiga loctite 5910. Tulevikus vahetab sisselaske ära, kui lõpuks ühe m50b25 oma leiab.
-
316i '87 - Ats
Käisin tallinnast ikka palju kaugemal pabereid täitmas, nii 230km, kuna ka ise teiselpool eestit. Vahepeal olen alla visanud 16 tollised veljed ja aju seadistusi muutnud. Peab veel nukkvõlle vist kergelt keerama, kuna lõpp vajuks nagu ära. Siiski 900-7000 kerib
-
M40 b18
Tegin kunagi oma ühe M40b18 nii ära, et paigaldasin M43 nukkvõlli ja sealt ka rullnookurid. Samaegselt oli ka mul teine auto m50b20 mootoriga ja see M40 käis kordades paremini edasi.
-
316i '87 - Ats
M50 näeb parem välja M50b20 oma on ka veidi suurem kui m52-l kuid kahjuks m50b25 sisselaset pole veel leidnud või tahetakse julma hinda.
-
316i '87 - Ats
Üv ta ei saa enam midagi ütelda, kuna turvakaar passis kirjas, samuti on auto 2 kohaline. Turvakaare teebki legaalseks see, et asub istmetest tagapool. Kui sama asi plaanis, siis täidad ära ümberehitus taotluse ja lähed näitad arkis auto ette. Muudetakse pass ära ja korras.
- 316i '87 - Ats
-
316i '87 - Ats
Võtsin sisekoristuse ette, aga läks veidi näpust. Samuti on toimunud muutus kapoti all. Paigaldatud sai m52b28 mootor. Mootoris sees: m52b25 kolvid Topelt m50 non vanos sisselaske nukkvõllid Vanos minema visatud mehaaniliselt ja ajust. M20 hooratas ja sidur, mis käis treimises, hammasvöö vahetuses ja tasakaalus Samuti käis kaan lihvimises ja käisin klapid üle + mootorisse läksid uued tihendid ja saaled. Peal m50b20 sisselase ja m50b25 gaasiklapp, õhulugejat ja koonusfiltrit varjab M30b30 filtri karp. Kuna auto sai lõpus üsna kiiruga valmis tehtud, oleks vaja paari asja veel parandada. Enne Oorele minekut olin sõitnud umbes 10km ainult autoga ning reede öösel selgus et summuti on liiga madal, mistõttu tuli autot tõsta. Samuti lendas midagi soojendusradikast laiali ning jalad olid tsooliga koos. Hetkel tuleb veel üv ära teha ja saab legaalselt rullida. Auto ümberehitus sai kõik vormistatud ja selleks kulus maanteeametis kuskil 45minutit ja 20 eurot.
- M: m20 starter