-
Postitusi
1 434 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
106
Foorumi lahendused
-
Kasutaja Margo postitus asukohas Vigane kütusetoru? märgiti vastuseks
See on paagituulutus FL. Bensuaurud peaks sellesse söefiltrisse jääma ning käivitusel lastakse see klapp, mis pildil lahti korraks ning imetakse aurud sisselaskesse. Et loodust ei saastaks
-
Kasutaja Margo postitus asukohas m10 juhtmestik, m20 mootoriga?? märgiti vastuseks
Üks aju vool, teine ökonomaiser ja kolmas tahhokas näiteks.
-
Kasutaja Margo postitus asukohas K: spidoplokkide sobivus märgiti vastuseks
Ise panin villast. Tachosignal ja drehzahlsignal läksid tõlkes vahetusse. Pin 9 on õige jah.
Mul tuli selle kolmese pistiku kollase juhtme tähtsus ka meelde nüüd. Nimelt kui sa selle kollase ühendad mootoripistikus number 8 klemmi alla, hakkab äkki ökomeeter ka tööle.
Ja et kuskil märge maha jääks, siis pre-face ajust tuleva 3 klemmiga pistiku tähendus peaks seega olema:
1. Roheline - "+" toide süüteluku 2. asendist.
2. Must/valge - Tahhomeetri signaal (mootoripistikusse nr 9 klemmi alla)
3. Kollane/valge - Ökonomaiseri signaal (mootoripistikusse nr 8 klemmi alla)
-
Kasutaja Margo postitus asukohas K: Sildade sobivus märgiti vastuseks
Esimese puhul kasutavad mõlemad McPhersoni stiili, lihtsalt E36 on amordipüstak käändmikust poltliitega eraldatav, mille tõttu saab tal ka külgkallet reguleerida. Taga kasutab E36 hoopis z-telge, mis on E30 omast märksa keerulisem. E36 Compacti tagatelg on sama ehitusega nagu E30-l.
E36 M3 kasutab täpselt samasugust esi- ja tagatelge, nagu iga teine E36. (M3 on vaid mõned puksid erinevad).