Kõik, mis kickstart postitas
-
M: Borbet 15"x7 4x100
Peal on 3 ühesugust rehvi ja 1 erinev. Veljed sirged, keevitatud ei ole, kaasa saab tsentrirõngad civicule(56.1mm, e30 peaks olema 57.1mm).Minumeelest on kõik kapslid olemas. Rehvid kestaks veel suve ära... vast. Hind: 125€ Asukoht: Tartu/Põlva (hetkel autol all) Mihkel 56604237
-
O: Touringu kere
Kas arvelt maas või üldse dokid puudu?
-
O: Touringu kere
Sooviks ehitada endale touringut.... seega võib pakkuda keresid, kokkujooksnud mootoritega masinaid vms. Komplektsus ei ole väga tähtis, kuigi võiks olla veerev kere, et oleks lihtsam konnaga vedada. Asun Kagu-Eesti kandis, pakkumisi ootan kõikjalt... NB: 500€ kere eest ei ole minu arust mõistlik... Pakkumised postkasti
-
Huvitavad pakkumised müügiplatsidel
Keegi seda on uurimas käinud?? http://auto.motors24.ee/vehicles/416644-BMW-316-1992.aspx?pg=2&sort=paid siis on veel see http://auto.motors24.ee/vehicles/410109-BMW-316-1992.aspx?pg=2&sort=paid Da fuuk... mõlemad 90ZMJ??
-
V8 peale panek e30-le.
Suurim põhjus, miks ei ole e30 v8-ga rinkal on lihtsalt klassipuudus. 325cup on mõistlik ja suuremaks minna väga ei tasugi. Kaalujaotus läheb paar protsenti ettepoole küll, aga seda vahet mina ei tundnud... sõidab, nagu tavaline auto, kuigi jah kui sisu välja loopida, jääb tagaosa päris kergeks. Turvapaak 20+ liitrit, aku ja kui võimalik, siis ka turvakaar(või puur) teevad drifti jaoks päris heaks. NB: mainisin küll suure suuga, et võin teha joonised, aga näed... ei ole mul midagi. Oleks liiga keeruliseks läinud jooniste tegemine. Parim, mis oskan soovitada: kui ise ei ole väga kindel keevitaja, võta abiline päevaks(max, mis võib minna)... Kes plaanib sellist masinat ehitada, sellel on nagunii kas mootorikraana vms, et mootorit peale tõsta. Koos kastiga vahele(kastile kindlasti e30 originaal kastitala külge), kast kere külge enam vähem kinni(et veel liiguks kuidagi), auto loodi, mootor loodi, veidikene ära toestada ja täristama hakata(kindlasti ennem nii mootorile, kui padja peale metallplaadid valmis teha). Mina võtsin alguses 3-4 armatuurraua juppi(8mm), punktisin plaatidele külge, et ära ei liiguks, kui maha hakkan võtma, ja alles hiljem tegin paksemast lattrauast ribad vahele ja keevitasin kinni. Mina olen muidugi metalli peal tööl olnud, aega läks mul talvel nendega ca1,5 tundi.
-
M: e30 kupee 340i Drift spec
Jääb endale. võib lukustada
-
M: e30 kupee 340i Drift spec
liigub ja driftib omal jalal Täpsem info siin: http://www.driftime....php?f=53&t=2435 Hind 3000€ EDIT: asukoht Põlvamaal, 56604237 Mihkel
-
M:BMW 318i kupee 87a. Varuosadena,Tartus.
typ 188 pooltelgi ei vedele sul äkki ??
-
K: velje sobivus ja ET
Tervist. Esmalt siis autost : drifti võistlusauto, e30 kupee, 51mm püstak, bc racing coilid, 4.0 v8 ja manuaal kast vahel. Mis ET-ga veljed oleks veel mõistlik panna, et koopasse ei käiks ega õõtsa pihta. Plaan siis kas 15" või 16", laius...mis see neil tavaline on 15x6 ja 16x7 äkki?? Parandage, kui eksin. Lisaks ütlen ära, et flantse ei soovi üldse panna Tänud ette juba, kes viitsivad kogemusi jagada
-
V8 peale panek e30-le.
Uurisin seda lehekülge, aga ei avane minul igatahes. Lisan siia ühe lingi, mis on mind aitanud driftiauto ehitusel päris kõvasti. http://www.rtsauto.c...-m62-v8-swap-3/ Ja kui keegi soovib mootorikäppasid(või nende joonist), siis mul äsja said need tehtud. Lingil on ka aadress, kust saab neid tellida, aga 199eur ei raatsi küll maksta nende eest.... Tegelikult on see terve tükk(ca 200x30x20 alumiinium), mida ma ise ka soovitan kasutada sillatala allapoole toomiseks. Käigukast, kardaan ja differ jooksevad paremini ühel joonel.