Hüppa postitusse

kickstart

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis kickstart postitas

  1. Peal on 3 ühesugust rehvi ja 1 erinev. Veljed sirged, keevitatud ei ole, kaasa saab tsentrirõngad civicule(56.1mm, e30 peaks olema 57.1mm).Minumeelest on kõik kapslid olemas. Rehvid kestaks veel suve ära... vast. Hind: 125€ Asukoht: Tartu/Põlva (hetkel autol all) Mihkel 56604237
  2. Kas arvelt maas või üldse dokid puudu?
  3. Sooviks ehitada endale touringut.... seega võib pakkuda keresid, kokkujooksnud mootoritega masinaid vms. Komplektsus ei ole väga tähtis, kuigi võiks olla veerev kere, et oleks lihtsam konnaga vedada. Asun Kagu-Eesti kandis, pakkumisi ootan kõikjalt... NB: 500€ kere eest ei ole minu arust mõistlik... Pakkumised postkasti
  4. Keegi seda on uurimas käinud?? http://auto.motors24.ee/vehicles/416644-BMW-316-1992.aspx?pg=2&sort=paid siis on veel see http://auto.motors24.ee/vehicles/410109-BMW-316-1992.aspx?pg=2&sort=paid Da fuuk... mõlemad 90ZMJ??
  5. Suurim põhjus, miks ei ole e30 v8-ga rinkal on lihtsalt klassipuudus. 325cup on mõistlik ja suuremaks minna väga ei tasugi. Kaalujaotus läheb paar protsenti ettepoole küll, aga seda vahet mina ei tundnud... sõidab, nagu tavaline auto, kuigi jah kui sisu välja loopida, jääb tagaosa päris kergeks. Turvapaak 20+ liitrit, aku ja kui võimalik, siis ka turvakaar(või puur) teevad drifti jaoks päris heaks. NB: mainisin küll suure suuga, et võin teha joonised, aga näed... ei ole mul midagi. Oleks liiga keeruliseks läinud jooniste tegemine. Parim, mis oskan soovitada: kui ise ei ole väga kindel keevitaja, võta abiline päevaks(max, mis võib minna)... Kes plaanib sellist masinat ehitada, sellel on nagunii kas mootorikraana vms, et mootorit peale tõsta. Koos kastiga vahele(kastile kindlasti e30 originaal kastitala külge), kast kere külge enam vähem kinni(et veel liiguks kuidagi), auto loodi, mootor loodi, veidikene ära toestada ja täristama hakata(kindlasti ennem nii mootorile, kui padja peale metallplaadid valmis teha). Mina võtsin alguses 3-4 armatuurraua juppi(8mm), punktisin plaatidele külge, et ära ei liiguks, kui maha hakkan võtma, ja alles hiljem tegin paksemast lattrauast ribad vahele ja keevitasin kinni. Mina olen muidugi metalli peal tööl olnud, aega läks mul talvel nendega ca1,5 tundi.
  6. Jääb endale. võib lukustada
  7. liigub ja driftib omal jalal Täpsem info siin: http://www.driftime....php?f=53&t=2435 Hind 3000€ EDIT: asukoht Põlvamaal, 56604237 Mihkel
  8. olen mõelnud ka e46 õõtsade peale, aga ostma ma küll hetkel midagi ei hakka just nurga jaoks. Kui siis äkki järgmise aasta lõpus wisefab. Saab vabalt ka ilma meeletu nurgata esimese hooaja ära sõita
  9. no sellisel juhul jääb ära eks saab ka ilma driftitud
  10. Sai ka raadil käidud proovimas, kuidas on. Kui keegi on Tartu driftil käinud see aasta, siis kulgesin põhiliselt mööda Tartu teise drifti rada(pmts siis Tartu esimene aga vastassuunas). Alguses tundus päris hea, lihtsalt kiirust ei saanud piisavalt kätte. Hakkasin siis uurima, mis toimub. Lihtne- sild oli tänu madaldusvedrudele rattad lääpa ajanud ja õiget haardumist ei saanudki olla. Sisemise rehvipoole sõi traatidest läbi, välimisel serval oli veel 2mm mustrit Lisaks sellel oli diffri tagumine kinnitus raami küljes otsustanud ära murduda, selle tulemuseks ka pooltelje purunemine. Tänasel päeval on juba kõik muud mured lahendatud. Differ uuesti ja paremini kinnitatud, õõtsa kinnitused reguleeritavad ja poolteljed tugevamad muretsetud. Kuigi ükspäev kammisin driftime.ee-s vanu teemasid ja leidsin mingi algelise mõtte, kuidas pöördenurka suurendada. Pmts sisemise rooliotsa ja lati vahele läheb 4mm paksune seib ja moditakse nurga piirajat õõtsal, seega PEAKS nurk suurenema(pmts jääb piirajaks juba latt ise). Aga mina niikaugele ei jõudnud: niipea, kui rooliotsa kaitsekummi eemaldasin voolas hunnik vedelikku välja. Selge pilt, roolilati vahetus(mina ei oska neid tihendeid vahetada )Kuna olin paigaldanud varem mingile e30nele juba e36 latti, otsustasin selle soetada. Aga ükshetk selgus, et minu masinale ta siiski ei mahu vahele(roolikardaan hakkab vastu leegikat käima). Sain tlnast ühe vennikese, kes oli nõus ära vahetama e30 oma vastu. Selle peaks siis kas kolmap vms kätte saama. Siis tuleb uus proovitiir teha Raadil. Kuiva ilmaga, märjaga on väga mõtetu, kuna viimane kord jõupuudust küll ei tekkinud. 3.91 diffriga võttis cluch-kickiga iga käiguga rattad all ringi. Seda siis kuival betoonil. Pilte ja videosid veel ei saanud aga järgmine kord
  11. Pole ammu jutustanud midagi. Hetkel siis niikaugel, et sõidab ja driftib. Vahepeal on tehtud jube palju asju, mida suurem osa ei mäletagi. Pidurid toimivad, samuti ka hüdro"kang", mis sai valmistatud krossika lenksust ja ziguli siduri peasilindrist ei ole nii pehme, kui võiks, aga väga hästi toimib ka väikese jõuga tõmmates. Korviste jäigalt paigaldatud(kinnitustest saab veel liigutada, kui vaja) samuti turvapaak ja uus rool. Teha enam ei olegi palju. Vööd sisse, aku kinnitada ja ajule sobiv koht leida. Veel oleks vaja kuidagi läbi ussim***i tahhokas ja veetemp armatuuri saada, aga hetkel selle koha pealt juhe koos. Eks nagunii aasta lõpus läheb auto puuri tegemisse, st laiali kakkumine jälle Kui läheb hästi, siis laup või pühap raadile proovima Paar pilti kah küljepealt, eest ja põletamisest Paljuuuu rehvisuitsu kõigile Mihkel
  12. typ 188 pooltelgi ei vedele sul äkki ??
  13. Tervist. Esmalt siis autost : drifti võistlusauto, e30 kupee, 51mm püstak, bc racing coilid, 4.0 v8 ja manuaal kast vahel. Mis ET-ga veljed oleks veel mõistlik panna, et koopasse ei käiks ega õõtsa pihta. Plaan siis kas 15" või 16", laius...mis see neil tavaline on 15x6 ja 16x7 äkki?? Parandage, kui eksin. Lisaks ütlen ära, et flantse ei soovi üldse panna Tänud ette juba, kes viitsivad kogemusi jagada
  14. asi nii kaugel, et liigub omal jalal juba. Sumbutajad valmis, hoovastik, kardaan ja sillad samuti valmis. Veel teha: kütusetorud vedada, piduri pedaal ühendada võimendiga, elektrit vedada, jms Küsimus varuosade müüjale... Oleks soov originaal iste koos vööga sisse panna. Võib pakkuda nii sporti kui tavalist, aga peab olema korralik.(võiks olla juhipoolne)
  15. laupäeval saime siis esimesi mootori hääli kuulda. Ümarpistikust ühendasin ainult süüte ja starter läks otse juhtmega peale. Kuna täna vaba päev töölt, siis põhiplaanid tänaseks on differ paika(eelmine omanik oli kuidagi x-moodi pannud sinna m3 torsen diffri ja nüüd tuleb jälle leiutama hakata), ja loodetavasti õhtupoole ka piduri peasilinder paika... kas võimendiga või ilma, seda veel vaatame. Kui sinnamaani jõuame, siis jääb hiljemaks teha veel piduritorud(koos hüdraulilise käsipiduriga) iste ja vööd, kardaan lühendada ja tasakaalustada, jahutussüsteem valmis mõelda/teha ja veidi elektri vedada. Lootus jääb, et tartu drifti etappiks saab auto võistlusvalmis(04-05 mai). Siit ka küsimus.... kui kellegil vedeleb korviste ja 5-punkti vööd garaazinurgas, siis võib ühendust võtta. Samas ootan ka pakkumisi 15" velgedele(alu või plekk). Kuna rahaline seis on nii nagu on(loe si**) siis laenaks või maksaks hiljem, kui sobib. Võib ka annetada 15" 205/50 või lähedasi SUVErehve, kellel peaks vanu vedelema
  16. Sellel nädalavahetusel saab proovida, kas teeb häält. Leegikad on valmis, nüüd veel vaja 4 alumist toru 2ks ajada, lamda andurid ka külge ja vajalikud juhtmed külge. eks teavitan, kui ei ole päris kurdiks jäänud peale seda
  17. Räägin paar sõna enda projektist. Alustasin e34 530 manuaaliga. Aga kuna 3.0 v8 oli ikkagi lahja touring 5-se jaoks, siis sai mootor vahetatud 4.0 v8 vastu. Mingil hetkel tekkis mõte kupee e30 driftimasina ehituseks. Kuna mootor, kast ja muu tehnika oli juba olemas, sai ostetud tühi kere. Alustasin projekti novembris 2011. Mootori ja kasti vahelesaamine ei olnud suur probleem. Kuna tahtsin mootorit koos kastiga kohe sisse tõsta, lõikasin radikaava ülemise tala ära(korralikult õhukese kettaga, et pärast saaks tagasi keevitada). Õnneks on e30 inseneirid vägagi leidlikud, et kasti kinnitused liiguvad siinidel. Mootor ja kast paigas, vajab veoskeemist tegemist veel kardaan ja differ. Kahjuks on aga vanad peerud(endised omanikud) vahele tsusanud m3 diffri ja selle jaoks mingid ebardlikud kinnitused teinud. Seega see kõik vajab tegemist. Differ saab olema 3.91 ja keevislukk, kardaan e34 originaal lühemaks tehtud ja pärnus tasakaalustatud. Hetkel käib töö leegikate kallal. Kõige lihtsam oleks osta 4.4 v8 leegikad(4-1 erinevalt 4-2 4.0 v8 puhul), sest originaalid ei mahu ära. Aga ausalt öeldes oleks õige mõte costum torukolded teha, sest originaalid on nö duble-walled(topelt torud). Aga kuna mai alguses on juba esimene drifti etapp tartus, siis ei ole aega päris torukoldeid teha. Kuna ma siin juba olen, siis teen originaalid ümber(sisemine sein vahelt ära, hiljem katan nö sumpa riidega) Elektrisüsteem on kah paras peavalu. Kui oleks olemas e30 originaal juhtmed, siis saaks lihtsa vaevaga ühendada mootori- ja autojuhtmestiku. Aga kuna seda ei ole, siis plaanin "lühiühendust": mootorijuhtmestikust ühendan ainult süüte ja starteri vastavate nuppude alla ja hiljem tuled jms otseühenduses aku pealt. Ei teagi, kas see toimib, aga 5-se originaal juhtmestiku peale vedamine on minu jaoks üle jõu käiv..... Kui kellegil on selles suhtes kogemusi/teadmisi, või teab kedagi, kes saaks know-how`d anda mulle, siis kirjutage PS-i. Õnneks tuleb ainult võistlusauto, ei pea hakkama siin kemplema muu jamaga. Üks pilt ka paigaldatud mootorist
  18. Uurisin seda lehekülge, aga ei avane minul igatahes. Lisan siia ühe lingi, mis on mind aitanud driftiauto ehitusel päris kõvasti. http://www.rtsauto.c...-m62-v8-swap-3/ Ja kui keegi soovib mootorikäppasid(või nende joonist), siis mul äsja said need tehtud. Lingil on ka aadress, kust saab neid tellida, aga 199eur ei raatsi küll maksta nende eest.... Tegelikult on see terve tükk(ca 200x30x20 alumiinium), mida ma ise ka soovitan kasutada sillatala allapoole toomiseks. Käigukast, kardaan ja differ jooksevad paremini ühel joonel.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.