-
324td touring '91 - Andro
Alates eelmise aasta algusest lihtsalt seisnud. Kere on ikka nii pe...ses. Pole mõtet sinna hiigelsummasid alla tampida. Vb läheb juppideks. Eks näis.
-
BMW 320/3.5l-155kw 1985
Põletasid täna raadil rehve!? Linna peal oled ka silma jäänud, sumps teeb suht hullu lärmi, m52b28 on sportsumpsiga palju mõnusam ja jõulisem "sound"
-
324td touring - Madis
Peaks olema samat värvi diiselrull mis minulgi Muidu igati kena aparaat!
-
BMW 316i Touring '92 - ///Mario
Kena sile touring jah!
-
324td touring '91 - Andro
See mõte oli ka vahepeal peas, aga arvatavasti loobun, kuna liialt kukukaks läheks see (eriti beez nahksisu koos heledate polstritega ja nivooamordid taga). Siit muidu küsimus, kuhu need nivooamortide torud kapotiall suunduma peaks? Kapotiall mul aint 2 läbilõigatud toruotsa mis tagant tulevad.
-
324td touring '91 - Andro
Mingi 95% kindel et auto jääb alles ja saab kereremondi! Siis küsiks teadjamatelt et millised küljekarbid peaks tellima, või pole vahet? Edit: Ja kui auto saab remondi, siis jääb aint suveautoks! Säilitamaks seda ilusat isendit (e30)
-
Huvitavad pakkumised müügiplatsidel
Valge 325 touring M-tech müügis jälle :roll: http://www.motors24.ee/vehicles/302221-BMW-325-1992.aspx?pg=8&sort=price.ASC Mulle igatahes meeldib, oleks raha võtaks ligi omale.
-
M: E30 varuosad! sedaan, kupee, touring! Uus auto, väga korralik 318 Touring!!!
Lauri, viitsid 325 touringu kere (koos kapoti, esitiibade, uste ja tagaluugiga) kriitilise pilguga üle vaadata, ja teada anda mis seisus on? E: Avastasin sul albumist pildid, ja ega kere vist miskit head pole.
-
324td touring '91 - Andro
Tänud igasuguste nõuannete eest. Eks kui kunagi põhjamati välja saab siis näha ole mis otsuse vastu võtan. Aga küsiks küljekarpide kohta: alvadi.ee pakub kahte tüüpi karpe neljaukselisele, kumbasid mul vaja läheks? http://alvadi.ee/kataloog/bmw/3-e30-1982/kuljekarp/ Tagatiiva ääred saaks ka siit http://alvadi.ee/kataloog/bmw/3-e30-1982/tagatiiva-aar/ Acaris ka muidu keredetaile, aga seda lehte pole ju enam, vähemalt mul ei toimi. aa, esitiibasid ka vaja. Kas neid tasuks tellida: http://alvadi.ee/kataloog/bmw/3-e30-1982/esitiib/ Kuna olen nende b-osa tiibade kohta palju halba kuulnud, et ei istu paika ja kerejooned ei ühti jne. Aga pm seni kui kerepakkumisi ei ole tulnud, võiks keegi korralikke uksi ja tagaluuki pakkuda, ja vb on kellelgi ka siis enamvähem roostevabasid orig. esitiibasid pakkuda.
-
324td touring '91 - Andro
Mõned pildid sellest, miks uut keret otsin. Parempoolne küljekarp: Vasakpoolne: Lihtsam ja odavam ikka korralik kere soetada ja kõik ringi lapata, eriti kui endal pole seadmeid ja oskusi et olemasolevat kere remontida.
-
324td touring '91 - Andro
Ostetud 2010 jaanuaris. Tegemist 1991 aasta e30 touringuga. Esmane registreerimine aprillis, kuu varem valminud. Värv tumesinine ehk lazurblau mettallic. Tehasepoolsete lisade nimekiri, millest pole pm midagi järel 295-bee¾ nahksisu; (järel vaid bee¾ põhjamatt) 169-oxi-katalüsaator; (tundub olevat tühjaks lõigatud) 219-kolme kodaraga nahksportrool; (olemas nüüdseks taas) 227-sportvedrustus+tagatelje nivooreguleering; (mida pole seda pole) 296-mingid valuveljed Classic Style; (varuratas on korralik "pudelikork) 314-klaasipesu-,juhiukse luku-,tahavaatepeeglite soojendus; (pole) 400-meh.katuseluuk; (toimib) 413-pakiruumi võrk-ruloo; (pole) 423-veluurjalamatid; (pole) 428-ohukolmnurk,esmaabi karp; (eip) 510-pooltulede kõrguse reg.; (ei toimi) 529-salongiõhu mikrofilter; (olemas, aga väga vana) 562-kaardilugemistuled peeglis; (noup) 652-makkraadio BMW Bavaria C II; (noup) 681-katuseantenn; (mhm) 690-kassetihoidja konsoolis; (tavaline konsool) 801-Saksa variant Niiet kärbitud on sellelt isendilt ikka palju! Mõned pildid ka
-
320i Facelift Kupee '90 - rauno72
Oli palju jebimist et e36 istmete paigaldamisega? Vaevalt et 1:1 istuvad :roll:
-
Vedrude/amortide vahetus
sai ise kah amorte vahetatud, ja need rooliotsa mutrid tulid ikka ilusti lahti, aint koonusest ei taht eriti välja tulla. vedrusid vahetasin niimoodi et keerasin mutri ära ja vedru hüppas välja, tagasipannes, surusin vedru hüdraulilise tungiga kokku poole ja mässisin traadiga keerud omavahel kinni, ajas asja ära...