Kallis Eesti E 30 seltskond, siin puudub võibolla natukene struktuur.
Hinnas on praegu "high-end" masinad, lahtised - eriti prefacelift - pigem 325 kui 320, M 3 ja M-Technik masinad.
Mingi 316, kas ta nüüd on korralik või mitte - ei maksa isegi 3500,- Euro - miks? Kes otsib endale hobiauto, tema tahad seda mis kõik tahavad, mitte mingi karburatooriga isend nagu (316/318 M10).
Korralikud Touringud on vähe - kas nüüd IX, Design Edition või lihtsalt korralik 325 isend - neid lähevad suht kiiresti müügis - aga üks "harilik" 320, isegi heas korras - jääb pigem tagareale seisma.
Erandid on siis uuemad 318i kabriolettid - "Textmarker" , 318 is, 320 IS - sealt otsib teadlik seltskond teatud masinad.
Kui keegi nüüd taastub mingi harilik 316/e.a. 1985 - ja ladub kas nüüd 3, 4 või 6 tuhat Euro sisse, palun väga - aga seda raha ei tule iialt tagasi - lihtsalt raha põletamisviis, sest valmis ja korralik prillkivi, mis veereb Saksa vanaisa garassist välja on soodsam ja sellepärast parem diil.