Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 05.08.2025 asukohas Postitused

  1. Sai ka see aasta e30 kokkutulekul ära käidud ja esimest korda Raassilla rada proovitud. Rada meeldis, oli huvitav seal sõita. Auto toimis rajal ka üllatavalt hästi ja midagi laiali ka ei lennanud. Jahutus probleeme ka polnud. Amordid võiks veidi paremad olla, ees praegu IX-i Sachs amordid ja taga e36 compacti Bilsteini b4-jad, vedrudeks -40mm MTS madaldusvedrud. Suutsin oma R4-ga kolmanda aja sõita, natuke jäi julgusest ka puudu, karmid betoon seinad seal rajal.
  2. Vahepeal pole erilist midagi toimunud Ls 208333 Sai uus taastatud bochi starter peale. Eelmine keris keris ja siis oli tühja ning tõmbas lukku. Samas sai alla ka pandud kõik neli uut rehvi. Tagumistel loomulik kulumine, esimesed olid eelnevalt juba treppis ja seest korralikult söönud. Jaanipäeval said saare kaks ilusat rulli ühele pildile Vaatan kas jõuan see kuu või siis augusti alguses uuesti Tartu dynosse. Vaja kütuserõhu andur seadistada ning samas huvi, palju rattast nüüd kerib, kui boosti sai juurde pandud.
  3. Vahepeal sain polstrid ka kätte ning sisu sai enamvähem kokku lapitud. Mõlema ukse kroom ribaga liistud olid puudu. Eestis esialgu ei pakkunud mulle keegi. Õnnestus lätist ühe isiku käest saada mõlema ukse liistud. Kohale jõudes tegin paki lahti ja vaatasin, et üks liist palju pikem kui teine. Üks oli kupee oma ja teine sedaani oma. Mul tekkis kohe suur küsimus, et kas see tüüp oli pime ja pakendades ise ei saanud aru, et need erinevad? Mootor ei tahtnud hästi käia. Viisin sõbra juurde diagnoosi. Süütepoolid läksid uued (vanad mõradega), vanosele uued tihendid, nukkadele uus kett (vana oli veninud) ja sisselaske küljes mingi plastik junn sai uus. Hakkas kohe paremini käima. Kuna turu peal ei olnud praegu sellist velge mis ma tahaks, siis olude sunnil võtsin jr9 hetkel ligi. Neljapäeval käisin ARKis ja tegin dokid korda. Ja eile võtsin julguse kokku ja läksin TÜV proovima. Ja nüüd see siis juhtus. Peale kuut aastat vahelduva eduga ehitust on auto “valmis” ja tänavalegaalne.
  4. 1 punkt
    See aku lahendus mulle meeldis, kahju, et ei kestnud - täpselt samad tunded, aga pole veel maha matnud selle tagasi tegemist. Natuke harima ennast selles aku maailmas. Sai käidud dünos, paar kolm tundi spetsalist kräunutas, õnneks kõik püsis ilusti koos (generaator kuumalt kehva laadimisega). Sõita täitsa teine tera kohe, kõik on kuidagi rafineeritum, sujuvam ja loogilisem. Pöördeid oleks rohkem soovinud aga pole nagu mõtet kui sealt midagi ei tule. Surveastet ja õhku juurde vist vaja. Või nagu vend ütles, et mõistlik turbo mootori alus.
  5. 1 punkt
    Eelmine aasta sai sõidetud 1300 km 😅 hetkel ees 277000km. Aga käidud siiski kokkutulekul ja natuke niisama ka. Suvel tundsin rõõmu töötavatest kojameestest ja uutest küljepeegliklaasidest. Sel kevadel unest ärgates käisin esimese asjana Tagadi laadal. Rullika juppe seal ei näind aga järsku kähvatas käigukasti peale mis ikka väga ammuat ajast jamab - päris iga kord teist käiku ei suvatse serveerida. Tellisin sidurikomplekti, mõned vajalikud tihendid, vända juhtlaagri, 80W gl-4 õli. Varasemalt oli ostetud tundmatu looma nahk (getrag 260 kast) @kurikristjan vahendusel ja veel varem oli riiulisse tellitud 4,9kg hooratas. Lisaks veel käiguhoovastiku liigend ja kanduri puksid (tagumine polü: punane strongflex ja esimene uus oem) Paar õhtut maadelnuna oli tunne nii hea, et võtsin ette veel lõtkuvad veovõllid ning vahetasin ka need juba mingi 8 aastat riiulis seisnud uute hiinakate vastu 😁 Kas peavad hooaja vastu või ei, eks näis. Prooviringil igatahes midagi kolisema ja lekkima ei hakand, job jobbed. Ja kastist sai kõiki käike ka! 🥹
  6. Kuna eelmine suvi ei saanudki erinevatel põhjustel selle autoga väga palju sõita, siis ei teinud ka midagi. Seisis lihtsalt garaažis enamus ajast ja üksikud korrad ainult sai sõidetud. See kevad sai kohe varem (mai alguses) auto välja aetud ja nagu näha, siis esipõllelt korralikult värvi eraldunud. Esimese asjana läkski see kohe tegemisse - esipõlle värv uueks ja lisaks siis ka esispoiler/lip kerevärvi nagu lubatud sai. Pärast seda tehtud ka õli (ikka Motul 4100 Power 15W50) ja filtrite vahetus ja nüüd siis sõidan igapäevaselt sellega.
  7. Klapikambrikaane tihendi vahetus Pidurivooliku vahetus Kütusetorude vahetus Süüteküünalde, õhufiltri ja süütepooli vahetus Klapikambrikaane tihend Elring Esimene pidurivoolik Bosch Süüteküünlad Bosch 6,0 tk Kütusetoru Kütusevoolik Õhufilter Süütepool (kasutatud OE) Mootoriõli Qualitum 5W40
  8. Hei! Viimasest postitusest juppaega mõõdas ja midagi vahepeal jälle tehtud. Tegelikkuses jäi auto jälle teiste projektide varju natuke liiga pikaks ajaks, aga galeriid vaadates tundub et täitsa hea progress toimunud. Kui kerega sai suurem töö põhja alt tehtud siis võtsin järgmisena ette silladetailid ja kütusepaagi. Kütusepaaki õnnestus originaali kasutada, seest nägi välja nagu uus, väljast läks küll aega et kogu paak haljaks saada aga lõpptulemus sai hea ja võiks kesta. Kogu paak haljaks, roostemuundur, epokrunt, paagi alumine osa Teroson kivikaitsega üle ja ülevalt poolläikiv must värv. Pildi leian hetkel ainult ühe kui alt sai krunditud. Selle vasktoru jätsin omaette, puhastasin ümbert korralikult ära ja läks värvi alla. Ei näe mingit põhjust et tulevikus seda lahti kangutama hakkan. Järgmiseks otsisin laua alt välja typ188 diffri, lsd. Jupid olid ka uued riiulis ammu olemas, tegin lahti, puhtaks ja viisakaks ja käis diffrimehe käes kokkupanekul. Võtsin käsile ja värvisin kogu salongi ka ära. Enne loomulikult kõik keevitatud liitekohad epotatud viisakalt kereliimiga üle käidud. Sai valitud ikka koodi järgi toon aga kohe selline mis on lakiga segatud, jääb selline matt toon nagu originaalis. Kukkus täitsa hästi välja. Eelnevalt loomulikult palju nurgataguste puhastamist/puhumist et pritsimisest klaaskuul välja saada. Pärast värvimist sai salongi poolt ka kõik nurgatagused ja vahed Dinitrol Ml ja Dinitrol 1000 vahaga üle käidud. Dinitrol 1000 selline mõnus kerevaha mis kuivanuna pole tolmukoguja ja meenutab tehasest peale pandud vaha. Nüüd oli asi nii kaugel et kõik on valmis et sillad alla panna aga amorte pole. Tegin hilise jõulukingi ja tellisin BC coilid, taha true coilover tüüpi. Ja ongi auto üle mitme aasta jälle sildadel. Värskete juppide külge monteerimine ja tulemuse nägemine annab kõvasti motti juurde.🙂 Plaan on paigas ja vaikselt nokin edasi, ehk järgmine update siia foorumisse tuleb varem kui uuel aastal.😃 Olge muhedad ja nautige tulevast hooaega!
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.