Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 03.09.2023 asukohas Postitused

  1. Hooaja lõpp paistab. Üks paras kohapeal tallumine on see hooaeg olnud. Vahepeal andis saba talvel uuena paigaldatud brembo siduri peasilinder. Kuues meel nägi sellist varuosa praaki juba ette ning vana silindrit ma tookord ära ei visanud. Panin vana tagasi ning loo siit moraal - ära näpi toimivat asja. Lõpuks suutsin ka typ 188 LSD diffri soetada. Töristamiseks paras 2.65 ülekandega teine, aga küll selle meelepärasemaks saab vahetada kui tahet ja jaksu on. Paganama kere seisukord ei ole ka üldse kiita. Saba alune osa tahaks tugevat üle käimist saada - sillakinnitused, 1 vedrukandur ning põikitala on hapud. Katuseluugi ümbrus on teine selline väga hapu koht, kust ma juba põnevusega pikemat aega vett tuppa ootan. Muidugi nipet-näpet oleks veel keevitada, aga need mind nii väga ei koti hetkel. Päris isiklikku garaazi pole, siis ei teagi, kas viitsin ise nokkima seda hakata. Teenusena võtta läheb hirmkalliks jälle. Vaatasin vanu pilte ning krt madaldusega oli see auto ikka palju vingem. Peaks suurema velje muretsema, et fitment korda saada ning karter ka veel ohutule kõrgusele jätta. Suur soov on ringrajal end maandada, aga poolpiduselt ei taha ka minna. Esiteks ei kannata kriitikat originaal karter ning teiseks mootori enda õlikulu ka kahtlane. Siibri taga näha, et sisselase õline. Ei teagi kas rõngad hõredad või mida. LSD töökord kindlaks tehtud.
  2. Ma vanainimene, uni läks juba ammu ära. Hommikuti vaikuses ja värske peaga hea postitusi teha. Tänaseks päevaks kulunud 89.5 tundi keevitaja aega ning tulemus nähtav piltidena. Alustan siis kõige vanemast teemast. Ehk siis 25.05.23 sai tellitud tagumine turvavööde tala. 28'daks augustiks jõudis see kohale ka. Eelnevast postituses mainisin, et kütusepaagi venttoru plekk on vale paksusega. Pole lahendamatuid olukordi, on vaid saamatud inimesed. Marttin tegi uue. 😎 Plekk ilusti paika keevitatud nii nagu peab. Ja lõpuks ka toru paigas ja ilma nõmeda randita, mis oleks siis kaasas oleva plekiga jäänud sinna. Uus toru paigas. Mõned kinnituskohad said välja lõigatud ja uued roosteta tükid tehtud. Sai ka uued vedruplaadid valmis meisterdatud. See on toorik veel. Tahab pisut lihvimist. Ja siis tagumine parema poole tala. Nagu näha võib on õhutusava ilusti olemas seal, kus seda olema ei peaks. Sellele õnneks leidus rohtu. Ning proovitükk. Hüva koolikuu jätku!
  3. 1 punkt
    Sai siis Soomest soetatud oem täiesti roostevaba M3 kere ja kuna Garaasis juba vedeleb mitmeid aastaid üks s54b32 ,siis plaanis see mootor sinna vahele panna. Välimus on plaanis teha oem ehk ,siis puudu oleks veel esistange, tagastange ja küljelaiendid ning katuselt liist mis sinna lisa akna osa peale tuleb. Kuna aga m3 kere on ainult paljas kere on vaja pm teine auto kõrvale osta kust saaks enamus asju. Kui kellegil on midagi pakkuda siis vaataks hea meelega pakutava üle. Samuti oleks vaja sildasid. E36 compakti tagasild lahendaks asja ära väga hästi ma arvan. kellegil midagi esisilla lahenduseks pakkuda ??
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.