Sain ka lõpuks mootori kinniseks, tükk aega läks windage tray ja sump baffel-i aretuse peale. Just kõige ilusamad ei tulnud aga mingit asja nullist tegema hakata, siis ise rahul. Peamine et praktiliselt toimiks.
Väntvõll ja kepsud käivad ilusti mõõda, ca 1cm varu. Sooned ehk louvered õli ära voolamiseks.
Keskelt sai kolme 5mm pildiga kinnitatud, pidin augud puurima ja keermestama, kindluse mõttes punktisin kinni.
Vaade läbi ülemise karteri, kaks pilti lisaks hoiavad.
Sump baffle, trap doori-d ega, sai tehtud piirajad, et tagurpidi lahti ei lükkaks õli, ca 45° nurga all.
Ka paar ava kambrite täitmiseks.
Ühelt poolt võinuks väheke lähemal olla sein. 2 tihendit alumisel karteris. Ca 2.9 liitri mahutab õli, mõõdetud.
Püstak koos.
Õlivarda lahendus, paras uss on aga napilt mahtus, pingutit veits maha lihvitud, vb proovima 2cm pikemat rihma.