Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 03.02.2023 asukohas Postitused

  1. Täna peaks saama kütusepaagi alla ja ka tagumise silla(suurimad tänud Eixile rummude eest) +188 lsd. Mõõtsin punase peal ka velgi, mis lähevad rohelisele Folgerile - 30et veljed. Taha sobivad ideaalselt, et rohelise koobas 6cm laiem ... Esimesed pean üle mõõtma Norras, arvan mahub ära, Folger on palju laiem... Folgerile läheb Pronksi pealt turbo tehnika vahele ja Dragi rajale... Ppf said ka tugevad pooltelje kaikad tellitud läbi tuttava ja Norrast ostsin rehvid valmis😍punase Mootoril võetakse alu asjad küljest ja saadetakse puhastusse. Kui mootor vahel, siis auto Jeffi juurde saab uue aju, juhtmestiku ja paigaldan Nosi(valmis ostetud)Tahaks paigaldada tagaistme keskele, et lasen mingi istme ümber teha 2kohaliseks ja keskel pudel🤣🙈🙈😇😇😇Pean Norrast ära tooma veel avatavad tagumised aknad ja ette El aknad... Loodan Märtsis juba sõitma saada🙈välised keretööd peab jätma uude aastasse või talveks(ega raha puu otsas kasva🤣🙈) hetkel kulunud juba koos ostmisega üle 15k ja sõitma saamiseks kulub üks 2-3k veel🙈🙈🙈18 veebruarul lähen sinist Riegerit veel vaatama ja loodan, et teen diili ära😇summad teada aga tahan veel üle vaadata auto, kuna kiiruga kunagi piilusin kui punast käisin ostmas.
  2. Nüüd rattad kah vähe sirgemalt all😁😁
  3. Kas väljalaske kolektor poleks mõistlik keraamikaga katta? Teibi all üldiselt hakkavad megalt mädanema jamuutuvad koledaks ning mõne aja möödudes need teibid tükivad ka hapraks minema ja küljest pudenema. Samas erinevad firma tooted jne. Võibolla mõningad teibid on head.
  4. Näeb päris äge välja, kas sa silindreid ka hoonisid. Et kas oli vajadust hoonida?
  5. Vedrude järgi ootamine jätkub, kuid see ongi andnud põhjust mootoriga tegelema hakata. Mootor jääb originaal M10B18 mõningate muutustega. Lahti võttes said kõik põhi asjad üle mõõdetud. Mootor on sõitnud 320tuh km ning originaal saale oli vaevu kulunud. Kuna kõik oli nkn lahti võetud, said saaled siiski vahetatud. Kolvid jäid vanad, kuid uued rõngad said nad selga. Kaas sai 0.18mm lihvi ning uued klapi juhtpuksid, Schricki 304° nuka ning uued nookurid, klapivedrud jäid originaalid. Kuna tegemist on siiski pühapäeva suve/rajaautoga sai IAC ja 5. pihusti ära kaotatud. Selleks sai 5. pihusti augu katteks sobiv tükk tellitud, kust ainult üks vaakum ots tuleb, selle suunan kütuserõhu regulaatorisse. Tootekood sellele tükile on: 11611708857. Kütuse pealejooksu voolik läheb uus ilma T-liideseta ning paar vaakum otsa koldel tuleb pimedaks panna. Lõpptulemuseks kolde pealse juhtmete ja voolikute segaduse asemel ilus puhas vaatepilt. Jäänud on veel mõned pisidetailid ning vl kolde ehitamine. Alguselt oli plaan kolle roostevabast vorpida, kuid kuna kollektori kuumateip selle nkn katab siis ei ole minumeelest vahet, mis materjali kasutada. Endiselt loodan, et vedrud saabuvad lähiajal ning saab auto taas 4 ratta peale. Peatse uuenduseni✌️
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.