Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 03.10.2022 asukohas Postitused

  1. Pole ammu kirjutanud. Suvi möödus väga kiirelt ja väga palju sellel autol teha ei jõudnud. Suve alguses tegi GKPhoto mõned pildid, suve keskel olin ise pikalt eemal aga MZ Auto kutid hoolitsesid auto eest ja vedasid selle ka E30 kokkutulekule kohale. Vahepeal on siis @MZ Autopoolt tehtud: - paigaldatud reguleeritav tagasild koos tugevdusplaatide ja strongflex puksidega - paigaldatud valgustusega peegel koos R6 laepaneeliga - paigaldatud Stack lisanäidikud turborõhk, õlirõhk ja veetemp. - paigaldatud Recaro esiistmed E30 siinidele - mootorivahetus registreeritud ja tänavalegaalne Hooaja lõpetuseks sai WheelsUp Racing düno külastatud. Kadusid arvestades ca 335kw/530nm mootorist. Süütepoolid said küll vahetatud, aga esinevad veel mingid probleemid, mida talvel täpsemalt uurima hakatakse. Nagu graafikust näha, siis teeb mingi ebamäärase jõnksu sisse.
  2. 2/2 ⬆️ Hooaja lõpus hakkas küll masin väsimusemärke näitama. Mingi aeg hakkas paak taas lekkima. Eile pani kaugtulede lüliti näkku ning analoog kella "+" nupp väsis ära. Pisematest "saavutustest" pookisin külge kojamehe mutri katte ning kunde ukse stopperi hoova tihvti - raibe ei paugu enam. Ning suunatulede probleem lahenes uue kangiga. Heast küljest pole heli enam turkis. Taga blästivad hertzi ovaalsed koaksiaalid ning ees "tambivad" 5.25 kompod. Kõiki elemente toidab 4-kanaliline võim ning kogu süsteemi aitab paindlikult juhtida uus makk. Projekt veel lõpetamata - twiitereid pole veel külge saanud. Vahest käin kräunutamas ka. See tähendab alati automaatselt ka pidurimahlade vahetust. Määritud coilide keermetele mähkisin ümber mingid sukad. Kas hea või halb idee näitab aeg. Kella "+" nupu lüliti liimisin ära, isegi reageeris mu vajutusele nüüd, aga pigem ei julge näppida. Tuleb kella lihtsalt tagurpidi õigeks ajada. Libe vl. poolne nookurvõllimees keeras end mingi aeg(äkki rajapäeval) jälle kummuli. Lukustustihtil vist üks nukk kumeraks kulutatud, tuleb uus panna. Kusjuures tundub, et "kaane lekkest" olen ka jagu saanud. Ei lekkinud mitte kaanetihend vaid hoopiski immitsesid nookurvõllide punnid(mis siis, et uued). Panin vanad orikad sillariga paika ning nüüd enam ploki esiots õlist ei nireta. Mootor muidu veel toimetab, komprekad korras, vaid pisut õli aeg ajalt janusele juurde andma Akukasti pesu on nüüd iga hooajane must-be. Jätan oma fantaasialisti ka siia (mitte)täitmiseks e enim häirivamad asjad: Uksetihvtid KKK leke, kaas kõver Tagasild Paak Käiguhoovastik Esitulede klaasid Plekitöid mootoriruumist kui ka pagassi poolt. Läveka liistud ning muud katted(sest põrannd vist nüüd tõesti kuiv) kapotitihend. Jõudu!
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.