Tegemist nii palju ja kuidagi ei leia seda õiget teeotsa auto juurde. Aga täna üle pika aja juhtusin garaazi ära eksima. Mul polnud isegi mingit plaani peas paika pandud, et mida ma tegema hakkan. Mõtlesin, et vastavalt tundele ja jooksvalt. Kuna sõber pakkus mulle siin mõnda aega tagasi riiuleid, siis sai need garaazi taritud ja püsti pandud. Sai kola põrandalt ära riiulisse. Kohe puhtam ja palju rohkem ruumi ka. Ei vedele asjad jalus koguaeg.
Selleks hetkeks, kuniks asjad olid oma koha riiulitel leidnud, olin juba hoogu sattunud. Vaatasin seda mootorit seal pukis ja mõtlesin endamisi. On ikka lägane kogu see elu seal. Ja kuna karteritihend nagunii lekkis, tuli see ka sealt minema visata. Ainukene asi mida polnud, oli tihend. Puhtalt silikooniga kokku lapatud. 🤬 Ja seda polnud mitte vähe seal. Kõik kohad olid seda s*tta täis. Aus olla, ajab kettasse küll veits sellised meistrimehed. See tihend ei maksa ju mingit miljonit ? 🤷♂️
Ja minu hing ei anna rahu, kui seest ka manti täis on. Puhastasin seest ka ära. Piduripuhastus vedelik ja pintsel ajasid asja päris hästi ära.
Ja kui juba, siis juba. Kahjuks ma nii rikas pole, et klaaskuuli või soodapritsi hetkel omada. Tuli hakkama saada traatharja ja muude manuaalsete käsitööriistadega. Kuid olen tulemusega ise rahul.
Pildilt ka näha, et karterit on kahest kohast keevitatud kunagi. Õnneks ei leki hetkel. Selle pärast ma muretsema ei hakka ning uue karteri järgi poodi ei plaani joosta.
Keegi tarkpea oli keeranud õlipunni asemele tavalise poldi ning sellega seoses siis keerme ka tagumikku keeranud. Õnneks olen endale piisavalt hea ja suure keermestamise komplekti ostnud. Käisin üle ning nüüd isub uus punn ka ilusti keermesse. Muidugi loodan, et ei hakka lekkima. Eks ma teen mingi katse enne, kui määrded sisse valan.
Ning peale korralikku nühkimist.
Ja mootor alt. Ma väga ei viitsinud seal puurida ja uurida. Tegin ühe klõpsu lihtsalt.
Nagu ennist mainitud, et hoog oli sees. Panin siis ühe soojaga mootorile ka käe külge. Seda siis oli keegi kunagi värvinud. Algselt tundus olema originaal must, siis viskas sinist sisse ning lõpuks oli siis mingi valge/hall toon, mis oli osaliselt juba maha tulnud nind osaliselt lahti. Esimese hooga pesin piduripuhastus vedelikuga ja pintsliga mootori puhtaks.
Enne pesu:
Peale pesu:
Kuna värv niisama maha sealt ei tule, siis võtsin prooviks sellise asja. Polnud iial kasutanud, aga tundus, et tegi oma töö ära.
Kui arvate, et tuiskad peale ja pühid lapiga ära, siis päris nii lihtsalt ei läinud. Traathari, vaibanuga, erinevad harjased trelli otsa ning omajagu nühkimist. Ja avastasin, et ma polnudki pilti teinud puhtast mootorist. Õnneks teise poolega sai sama töö tehtud. Vähemalt võrdlusmoment olemas.
Järgmine kord siis teibin mitte vajalikud kohad ära ja lasen uue värvi selga. Kuid sellega tekkiski küsimus. Kas ja millist värvi kasutada ? Kuumakindel, sellest ma olen aru saanud. Aga kas on mõnda tootjat soovitada, kelle värve soovitatakse kasutada ? Ja kas peab kruntima ka või läheb otse selga uus kiht ?
Tänaseks aitab, väss on peal.