Vahepeal autot edasi teinud. Sai valmistatud süütepoolide kandja, üks salongi radikasse minev jahutuse toru pikendatud, õnneks oli tööl olemas jahtusvedeliku flants mis läbimõõdult sobis voolikutega kokku. Aretasin ka mingisuguse aluse roolivõimu paagile, roolivõimu torud tulid e36 318i omad, tundub, et suht algusaastate oma, aga vähemalt sai kõik ilusti külge.
Tegin ka MAF ehk õhukulu lugejale ja koonusfiltrile toetava klambri, vb tulevikus aretan originaal is kopsiku külge, esialgu jääb nii. Samuti sai kütuse aurude kogumis paak MAF sensori juurde, kuna füüsiliselt ei mahtunud enam kütuse filtri juurde.
Radika aluseid pukse sai ka ümber modifitseeritud, natuke pikendatud.
Seekord sain auto tööle ka, esimene käivitus oli ilma väljalasketa, jubedat häält tegi ikka.
Aretasin ka veel väljalaset, kuna tegemist e36 mootoriga, siis kollektorist edasi minev liide jooksis otse õõtsa puksi, sai seda korralikult ümber keevitatud. Resonaatoriks sai simonsi reso, mis oli all ühel teisel 30, sisuliselt enamus torusid tuli ümber teha. Lõpupütiks läheb e36 kompakti summuti, mille torusid modifitseerin ka tublisti ümber. Liitekohale panin painduva lüli 55mm liide. Hetkel ei jõudnud lõpuni teha. Tuleb veel viimase osa toru ümber teha, vaja sillatalale lähemale tuua.
E36 töösilinder ka küljes ja sai esimest korda töökojast välja sõidetud.
Mõned tagasilöögid olid olid ka, roolilati pea simmer lekib, kuhu roolikardaan kinnitub. Ja kardaani pidin ca 1cm lühemaks tegema nuudi osast. Oleks saanud niisama jätta ka aga ma tegin seda jurakat ka lühemaks kus nuutide tihend sees.
Kardaani vahelaagri kinnitus tuli ka tahapoole nihutada
Nuutide tihendi pesa enne lühendamist.