Temperatuuri langedes alla 10 soojakraadi on tühikäigul märgata pöörete kõikumist ning linnakiirusel sõites poob-jõnksutab. Olukord läks hullemaks möödunud talvel, kui miinuskraadide juures hakkas tahhomeetri seier koheselt tõmblema ning avaldus see ka loomulikult mootori hääles. Juba miinus kümne puhul osutus sõit võimatuks: kas suri kohe välja või liikuma hakkamisel poos ikkagi kinni (summutist väljus ohtralt tossu kohati). Sellisel juhul aitas õhulugejal voolu pealt kruttimine koos kütusekulu suurenemisega, kuid vähemasti püsis siis stabiilsena ja sai ära sõita. Erilist efekti ei täheldanud ka maa-aluses parklas ülessoojendamisel.
Auto Saksamaalt toodud möödunud aastal, õlid-filtrid vahetasin ära, lisaks kruvisin sisse NGK süüteküünlad. Milles võiks olla probleem?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Temperatuuri langedes alla 10 soojakraadi on tühikäigul märgata pöörete kõikumist ning linnakiirusel sõites poob-jõnksutab. Olukord läks hullemaks möödunud talvel, kui miinuskraadide juures hakkas tahhomeetri seier koheselt tõmblema ning avaldus see ka loomulikult mootori hääles. Juba miinus kümne puhul osutus sõit võimatuks: kas suri kohe välja või liikuma hakkamisel poos ikkagi kinni (summutist väljus ohtralt tossu kohati). Sellisel juhul aitas õhulugejal voolu pealt kruttimine koos kütusekulu suurenemisega, kuid vähemasti püsis siis stabiilsena ja sai ära sõita. Erilist efekti ei täheldanud ka maa-aluses parklas ülessoojendamisel.
Auto Saksamaalt toodud möödunud aastal, õlid-filtrid vahetasin ära, lisaks kruvisin sisse NGK süüteküünlad. Milles võiks olla probleem?