Hüppa postitusse

Esiletõstetud vastused

comment_56446

alusta lihtsamatest asjadest -  kas kütusse rõhk normis, õhuluugeja ja gaasiklapi asendi andur korras ning muidugi eelpool nimetatud süütesüsteem. uuri tuttavad läbi järsku keegi saab korra arvuti taha visata see lihtsustab oluliselt vea leidmist

  • Autor
comment_56504

Sai täna kõvasti asjakallal oldud, aga tulemus ikka sama. Vahetasin pihustidki ära. Bena surve ok, andurid ok, süüde enamvähem õige(sisselaske nukk 1mm paigast ära, see ju ei tohiks probleem väga olla?)

Kas ei või asi olla kaanes, pragu kuskil või peksab ühes silindrist teise. Lamda ju ei tohiks ka väga asja mõjutada.

Mul mõistus igatahes otsas:-)

comment_56527

asukoht? las keegi viskab korraks arvuti taha ja siis reaalajas andmeid jälgima õhulugeja näiteks ei anna tihtilugu ültse veakoodi aga reaalajas jälgides on kohe näha kus on nö surnud punkt. aa üks võimalus on veel: mootori ja kere vaheline massi juhe see on ka igasugu naljakaid anomaaliaid põhjustanud. mis muidu silindri surved on ja kütuse rõhule pane kell vahele ja jälgi mootori töötades ca 10minutit erinevate koormuste all

Muudetud , muutis kotkas1

  • Autor
comment_56575

Täna sai maha kistud kaan ja heaks või halvaks näitajaks oli tihend ja kaan terved:-) vähemalt üks asi korras. Kripeldab veel hüdrotõukurite teema. Kuidas kontrollida tõukureid?

Panin kaane lauapeal kokku ja keerasin nukka, ükski klapp ei sulgunud surnud asendis. Kas tõukur tahab saada vastu survet silindrist?

Kas 2.5l 141 kw ja 1.8 is tõukurid samad?

Asun haapsalu lähedal.

Muudetud , muutis Raints

  • Autor
comment_56944

Jepi, masin käib. Sai, siis veelkord üle käidud kõik andurid ja muud mudrud, tolku ei miskit. Soojast pärast 2500 pööret ja rohkem ei miskit. Tõin 2 liitrit bena ja tikud, ning peaaegu oleks teinud tuld:-) Puht juhuslikult, enne tule tegemist keerasin maha ketipinguti. Näppisin seda ning puhastasin selle ära. Krudisin peale tagasi ja oh imet, Masin hakkas laulma 5000 pöördeni. Õli tundus ka ilgelt s... ne, eelmine omanik polnud seda vist aastaid vahetanud. Homme teen mootori pesu ja vaatan kuidas asi, siis on. Võibolla on ketipinguti ka väsinud ja tuleb välja vahetada. Tänud teile kes te viitsisite nõu anda.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus