Postitatud 12. veebruar 201312 a comment_56442 Tere Probleem 1.8 is-ga. Tühikäigul käib nagu antsuviiul, aga nigu kaasi vajutad ja pöörded tõusevad 2500-ni hakkab puterdama ja paukuma. Ettetänades Raints
12. veebruar 201312 a comment_56444 Alles maadlesime ühe is-iga, käis ilusti sõitsime ja järsku hakkas puterdama üks silinder ei töötand ja lihtsalt lampi hakkas küünlajuhe üle taguma ja ei andnud sädet. Kontrolli küünlajuhtmeid.
13. veebruar 201312 a comment_56446 alusta lihtsamatest asjadest - kas kütusse rõhk normis, õhuluugeja ja gaasiklapi asendi andur korras ning muidugi eelpool nimetatud süütesüsteem. uuri tuttavad läbi järsku keegi saab korra arvuti taha visata see lihtsustab oluliselt vea leidmist
13. veebruar 201312 a Autor comment_56504 Sai täna kõvasti asjakallal oldud, aga tulemus ikka sama. Vahetasin pihustidki ära. Bena surve ok, andurid ok, süüde enamvähem õige(sisselaske nukk 1mm paigast ära, see ju ei tohiks probleem väga olla?) Kas ei või asi olla kaanes, pragu kuskil või peksab ühes silindrist teise. Lamda ju ei tohiks ka väga asja mõjutada. Mul mõistus igatahes otsas:-)
14. veebruar 201312 a comment_56527 asukoht? las keegi viskab korraks arvuti taha ja siis reaalajas andmeid jälgima õhulugeja näiteks ei anna tihtilugu ültse veakoodi aga reaalajas jälgides on kohe näha kus on nö surnud punkt. aa üks võimalus on veel: mootori ja kere vaheline massi juhe see on ka igasugu naljakaid anomaaliaid põhjustanud. mis muidu silindri surved on ja kütuse rõhule pane kell vahele ja jälgi mootori töötades ca 10minutit erinevate koormuste all Muudetud 14. veebruar 201312 a, muutis kotkas1
14. veebruar 201312 a Autor comment_56575 Täna sai maha kistud kaan ja heaks või halvaks näitajaks oli tihend ja kaan terved:-) vähemalt üks asi korras. Kripeldab veel hüdrotõukurite teema. Kuidas kontrollida tõukureid? Panin kaane lauapeal kokku ja keerasin nukka, ükski klapp ei sulgunud surnud asendis. Kas tõukur tahab saada vastu survet silindrist? Kas 2.5l 141 kw ja 1.8 is tõukurid samad? Asun haapsalu lähedal. Muudetud 14. veebruar 201312 a, muutis Raints
15. veebruar 201312 a comment_56619 M50, osade M51 ja M60 mootorite peal peaks samad tõukurid olema. www.bmwfans.info-st saad vaadata, aga sealset infot ei saa alati uskuda
21. veebruar 201312 a Autor comment_56944 Jepi, masin käib. Sai, siis veelkord üle käidud kõik andurid ja muud mudrud, tolku ei miskit. Soojast pärast 2500 pööret ja rohkem ei miskit. Tõin 2 liitrit bena ja tikud, ning peaaegu oleks teinud tuld:-) Puht juhuslikult, enne tule tegemist keerasin maha ketipinguti. Näppisin seda ning puhastasin selle ära. Krudisin peale tagasi ja oh imet, Masin hakkas laulma 5000 pöördeni. Õli tundus ka ilgelt s... ne, eelmine omanik polnud seda vist aastaid vahetanud. Homme teen mootori pesu ja vaatan kuidas asi, siis on. Võibolla on ketipinguti ka väsinud ja tuleb välja vahetada. Tänud teile kes te viitsisite nõu anda.
Tere
Probleem 1.8 is-ga. Tühikäigul käib nagu antsuviiul, aga nigu kaasi vajutad ja pöörded tõusevad 2500-ni hakkab puterdama ja paukuma.
Ettetänades
Raints